Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gil26: Multumesc
    t0rquemada: Poti, te rog, sa nu mai fii atat de criptic? N-am inteles nimic din al doilea paragraf al tau.

    Comment


    • Lucrăm cu materialul clientului, dacă trebuie tradus e grav

      Originally posted by paul_damian View Post
      ... Am testat si eu adineaori, am scos becul de frana cu motorul pornit, nici un mesaj in bord.
      Oare cum sa fac sa am si eu asta? Mi se pare o functie importanta. Dar, dupa cum spuneam, in nici o descriere oficiala sau in manual nu e mentionata aceasta functie...
      Nu orice eroare stocată în calculatoare implică mesaj pe TdB
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Pai si care este rostul stocarii acestui tip de eroare, adica mufa scoasa, asta interpretez eu a fi mai grav. Daca stocheaza ca a avut un bec ars si nu afiseaza utilizatorului acest lucru , atunci foloseste spatiul de stocare degeaba.

        Comment


        • Colegul @ t0rquemada are dreptate, utilizatorul trebuie sa tina cont de mesajele aparute si\sau martori aprinsi si sa procedeze conform recomandarilor producatorului, diagnosticarea erorilor si rezolvarea problemelor aferente este altceva, plus ca nu orice eroare implica si mesaj pe TdB, doar ca exemplu in cazul acesta la L&S3 pot sa fie erorile DTCAC9A11 DTCAC9A15 lampi stop stanga\dreapta 172\173 dar si DTCAC9B11 DTCAC9B15 lampa stop centrala 639 (pe care din graba am ignorat-o, atasat si aceasta) sau DTCAFA514 toate.
          Insa din cate a scris colegul @ paul_damian are o relatie buna cu cei din reprezentanta Medias (la fel cum am si eu cu reprezentanta la care merg, ex la revizii incep cu ”Buna ziua, va rog sa ma ajutati si pe mine cu...” iar la sfarsit inchei cu ”Multumesc mult pentru tot, o zi frumoasa si serviciu usor...” pentru ca sunt multumit de servicii profesionalism si chiar si cost, au raspuns cu amabilitate la toate solicitarile pe care le-am avut in cei cinci ani, au respectat toate procedurile si operatiile au fost facute conform, etc.) deci in cazul unor erori legate de asta nu cred ca va fi o problema, nici despre CID nu cred ca poate fi vorba, apoi si @ DFA a scris ca:
          Originally posted by DFA View Post

          Dacă se ard becurile de STOP apare imediat mesaj în TdB - cum e foto de la Mihai2k4 - la mine cel puțin am testat și dă eroare corespunzătoare.
          iar ”arderea” unui bec lumina stop si\sau aparitia mesajului respectiv chiar si prin scoaterea unui bec de frana nu cred ca implica neaparat si CID care pana la urma trebuie si demonstrat de catre cei din reprezentanta, insa tinand cont de ”experienta” colegului @ Mihai2k4 cu cei de la Cobalcescu desigur ca ”orice este posibil”....

          PS: legat de erori eu le verific periodic, sunt ”zero pe linie” in toate calculatoarele, exceptie vreo 2-3 pe care le-am ”indus” la unele teste una de cauciuc subumflat si vreo doua multiplex aleatorii in cei 5 ani nu am avut altele iar pe acestea le-am sters fara probleme, pentru mine Dacia este o masina fiabila (din pacate la L&S3 acest lucru se poate face doar in reprezentante sau ma rog de catre cine are ”acces” in calculatoarele masinii, iar asta conteaza cred ca si dupa ce masinile vor iesi din garantie...)

          Attached Files

          Comment


          • Originally posted by madi View Post
            Pai si care este rostul stocarii acestui tip de eroare, adica mufa scoasa, asta interpretez eu a fi mai grav. Daca stocheaza ca a avut un bec ars si nu afiseaza utilizatorului acest lucru , atunci foloseste spatiul de stocare degeaba.
            Nu e problema ta "spațiul de stocare", ci a producătorului că ăla a omologat mașina așa. Ca idee semnalizarea cu impuls "bagă" eroare de bec ars și pe Logan II și pe Duster ph2/HJD și pe Logan III și umblă bine-mersi cu ele stocate fără mesaje/martori pe TdB.


            De ce am scris CID:
            un bec ars(eroare pe) îl mai justifici, dar chiar sunt curios cum explici credibil scoaterea mufei din contactorul de frână..."Domle făceam niște teste"
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Corect, totusi
              Originally posted by paul_damian View Post
              Am testat si eu adineaori, am scos becul de frana cu motorul pornit, nici un mesaj in bord....
              nu cred ca este CID, iar asta
              Am mai invatat ceva pe ziua de azi.
              Am dat azi drumul la motor cu mufa de la tripla scoasa si nu s-a intamplat nimic...
              depinde cred de mai multi "factori" ...

              Comment


              • bonus la cobalcescu, mi-au fu.ut si cablu` de incarcare camera bord... l-au scos si probabil au calcat pe el prin masina ))))

                Comment


                • Deduc din context ca "CID" inseamna Customer Induced Defect? Daca gresesc va rog sa ma corectati.

                  Ca si Gil26 si eu am o relatie buna (chiar foarte buna, as spune) cu reprezentanta. Ei ma stiu de ani de zile, si stiu ca atunci cand fac o boacana recunosc, nu fac pe niznaiul si ii las sa caute de nebuni. Dupa cum am mai spus, am lucrat in customer support si de multe ori i-am iertat pe clientii care au fost cinstiti cu mine, astfel ca am putut sa ma duc direct la cauza si sa o inlatur rapid si fara efort. In cazul erorilor de becuri, am spus-o si altundeva, m-am jucat, le-am spus, n-au zis nimic, au sters erorile.
                  Nici nu sunt genul care sa riste inutil. Nici macar MICOM-ul nu mi l-am activat, fiindca am fost avertizat ca poti transforma masina intr-o caramida, ceea ce chiar n-am chef. De aceea prefer, cand e cazul, sa platesc pe cineva care stie ce face. Si, drept sa spun, as prefera sa gasesc chiar si aici, pe forum, colegi care sa fie dispusi sa ma ajute contra cost.
                  Iar in ce priveste eroarea provocata "pentru test" ar fi simplu: s-a ars un bec, l-am inlocuit, nu poti inlocui becul fara sa scoti tripla, si implicit mufa. E o operatiune utilizator descrisa in manual. Dar nu am de gand sa ascund operatiunea asta fata de reprezentanta.
                  Intrebarea mea, de fapt, era alta. La unii colegi apare in bord mesajul "Verifica lampile de frana", la altii nu. De ce, si daca pot face cumva, cu ajutorul reprezentantei, sa fie activata functia? De cerut oficial, in cadrul garantiei, nu pot, fiindca nu e o functie descrisa in manual. Si o vreau fiindca o consider importanta pentru siguranta in trafic, atat pentru mine cat si pentru cel care circula in spatele meu.

                  Comment


                  • CID = customer induced damage.

                    Nu e problema ta dacă mașina are sau nu funcții care sunt pe alte mașini, din aceeași eră(aici era = lună/an de fabricație) cu a ta. (scrie oricum peste tot că specificațiile se pot schimba fără notificare)
                    Nu toate funcțiile se pot activa/dezactiva în reprezentanță, un exemplu (și aici iar dau din casă) fiind apariția dezactivării alertei de centură în CLiP tocmai pentru a putea anula corect funcția pe flotele de Dokker/Logan II /Duster ph2 de la diverse companii. Indiferent de relația cu o oarecare reprezentanță la un moment dat,orice intervenție lasă urme pe server: apare data,vin, token pe numele vasilică, a intrat pe calculatorul x și a făcut y iar cel ce o încasează e vasilică apoi proprietarul.

                    Activări sunt destule pe Logan III dar sunt dependente de hardware-ul existent pe mașină

                    PS. MICOM-ul nu-l poți activa (nu ai ce activa) pentru că e un cip (hardware) din navigație nu un meniu (software).
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Ar fi totusi util ca acea functie legata de arderea becului pe stop frana sa fie activata daca are suport hardware. Este singurul bec pe care un sofer singur nu il poate varifica daca functioneaza. Daca are bec ars pe semnalizare se vede in mers, a ramas simptomul vechi.
                      Legat de scosul mufei pe spate, de exemplu la mine masina a venit cu haionul aliniat aiurea rau. plus ca cei care trebuiau sa teseasca masticul in zona lampa stop nu au facut asa ceva. Efect , lampa stop frecata de haion pe dreapta( plus ca lampa freaca si ea caroseria), vopsea sarita din hayon pe stanga. Asa ca am scos lampa sa ved ce are de freaca si pe stanga si pe dreapta adica mufe scose. Cu mufa scoasa am verificat si eu daca e activata functia bec ars pe stop, ciuciu.Am si mers cu mufa scoasa tot nimic.

                      Comment


                      • Originally posted by paul_damian View Post

                        Asta e din ciclul "Vreau si eu".

                        Am testat si eu adineaori, am scos becul de frana cu motorul pornit, nici un mesaj in bord.
                        Oare cum sa fac sa am si eu asta? Mi se pare o functie importanta. Dar, dupa cum spuneam, in nici o descriere oficiala sau in manual nu e mentionata aceasta functie...
                        Deși am folosit cuvântul "imediat" în răspunsul meu - nu e chiar corect - mesajul în TdB apare la pornirea mașinii - scoaterea/arderea becurilor de STOP în timp ce mașina e pornită nu cred că declanșează nimic - nu e ca la arderea semnalizărilor, când reacționează în timp real.

                        Deci oprești mașina, scoți becul de STOP, pornești mașina, dă mesaj în TdB, oprești mașina, pui becul la loc, dispare mesaj în TdB.
                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment


                        • oare exista pe led, sa inlocuim toate astea din stop? cred ca sunt mult mai rezistente alea...

                          Comment


                          • Firește că există.

                            Becul original este: W16W (TUNGSRAM W16W 12V (E1)2HG 469

                            Tip: T15

                            Cu soclu: W2.1x9.5d

                            Dar doar faptul că este LED nu înseamnă că e (mai) rezistent. Unele sunt niște porcării mizerabile și vândute cu parametri de funcționare înșelători.

                            Vezi aici:

                            This video was sponsored by SkillshareThe first 1000 people to use this link will get a free trial of Skillshare Premium Membership:https://skl.sh/sergiugabo...


                            This video was sponsored by SkillshareThe first 1000 people to use this link will get a free trial of Skillshare Premium Membership:https://skl.sh/sergiugabo...


                            In this episode we'll compare the OSRAM LEDriving HL H7 LED bulb with another 4 brands from China. Let's see if the price difference is worth it.If you wish ...

                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • Multumesc pentru raspunsuri.
                              DFA: am incercat si asa, tot nimic.
                              t0rquemada : am intrebat la reprezentanta, la urmatoarea programare au sa cerceteze problema. Vor face si ei aceleasi teste ca si mine, deci va exista justificarea lui Vasilica sa stearga acele erori.
                              Mihai2k4 : Referitor la becurile LED pe spate: am pornita in alta parte o discutie pe tema asta, inca neincheiata. Iti spun si tie ce stiam, si la ce mi s-a atras atentia: nu exista becuri LED omologate, deci risti major (inclusiv retinerea certificatului de inmatriculare). Trecand peste aceasta, e greu sa gasesti becuri de calitate, dupa cum zice si DFA. Totusi, becurile clasice pe spate nu au de ce sa nu reziste, mergi cu pozitiile aprinse mult mai putin decat fara. pe lumina de zi (DRL) nu sunt aprinse. Al treilea bec de frana e, din nou dupa cum zice DFA, W16W / T15 (e un bec scurt, becurile LED W16W sunt mai lungi si nu incape). In lampile de stop ai W5W / T10 pentru pozitie si P21/5W / BAY15D pentru pozitie si frana. La becurile clasice becul W5W are aceeasi luminozitate ca si filamentul de 5W din becul dublu-filament. Sa gasesti LED-uri care sa se comporte la fel, cu luminozitate egala e... tricky. Pe de alta parte calculatorul e foarte sensibil, toate becurile de frana incercate de mine dau erori inregistrate si manifestate prin hyper-flash. Deci raspunsul e... deocamdata nu.

                              Comment


                              • DFA paul_damian Multumesc pentru raspunsuri! Ok... pass si la astea INSA! la astea nu zic pass https://www.aliexpress.com/item/1005...c00dBkt78&mp=1

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google