Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Va salut cu respect.Cunoaste cineva la citi km se schimba uleiul și filtrul la cutia CVT Logan 3?

    Comment


    • conform manualului, nu-i asa?
      asiaticii, de gen Yotota, ziceau ca pe la 60.000.
      mai intreaba si tu pe la o reprezentanta, ceva.

      Comment


      • Originally posted by Mihai2k4 View Post
        DFA ai furnizat tu un link catre http://logan3wiki.wikidot.com si citeam acolo ca se face din soft, pe benzina, la 100bhp. se pierde garantia? adica se vede undeva daca ma duc cu ea in service la schimbat ulei, chestiile de rutina? Oare o merita? Multumesc!
        1. În teorie, orice modificare neautorizată asupra mașinii duce la pierderea garanției.
        2. În practică, la revizii nu se verifică așa ceva.
        3. Dacă merită? Slovacii au pus un Logan III 1.0 TCe 90 pe dinamometru și au constatat că din fabrică motorul respectiv furnizează 99,2 CP @ 5.200rpm, cu cuplu de 167N.m @ 3.850rpm. Deci deja ai puterea respectivă, neoficial. Din punctul meu de vedere nu prea se merită remaparea de 100cp.
        4. Logan III 1.0 ECO-G 100 a ieșit la aceleași teste la 108,4 CP @ 5.600rpm, cu cuplu de 166N.m @ 2.905rpm - deci și aici motorul e mai puternic decât e în acte...
        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

        Comment


        • Originally posted by albina View Post
          Va salut cu respect.Cunoaste cineva la citi km se schimba uleiul și filtrul la cutia CVT Logan 3?
          Oficial cutia CVT DXK0 (DX15) de pe Logan/Sandero III e fără întreținere, nu se schimbă nimic la ea pe toată durata de viață a mașinii - la fel ca și la CV manuale - JT4 și JH3.
          Nu se știe ce filtru are și ce ulei îi trebuie - posibil ca uleiul să fie la fel ca la frații X-Tronic - adică Nissan NS-3.
          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

          Comment


          • Originally posted by DFA View Post

            1. În teorie, orice modificare neautorizată asupra mașinii duce la pierderea garanției.
            2. În practică, la revizii nu se verifică așa ceva.
            3. Dacă merită? Slovacii au pus un Logan III 1.0 TCe 90 pe dinamometru și au constatat că din fabrică motorul respectiv furnizează 99,2 CP @ 5.200rpm, cu cuplu de 167N.m @ 3.850rpm. Deci deja ai puterea respectivă, neoficial. Din punctul meu de vedere nu prea se merită remaparea de 100cp.
            4. Logan III 1.0 ECO-G 100 a ieșit la aceleași teste la 108,4 CP @ 5.600rpm, cu cuplu de 166N.m @ 2.905rpm - deci și aici motorul e mai puternic decât e în acte...
            Eram interesat sa o duc la aceasi putere cu gpl ul, pentru ca o simt mai moale pe depășiri și urcări pe benzina. Dar... O lăsăm asa atunci. Sunt tare curios daca o urca careva pe dyno, in Romania, eco g, ce rezultate are ❤️

            Comment


            • Am precizat mai sus:

              Logan III 1.0 ECO-G 100 a ieșit la aceleași teste la 108,4 CP @ 5.600rpm, cu cuplu de 166N.m @ 2.905rpm - deci și aici motorul e mai puternic decât e în acte...
              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

              Comment


              • Ciudat este că la ruși,unde exista aceasta cutie CVT pe modelul omolog Logan 3,sint multe filmulețe in care se arată shimbarea uleiului din cutie,a filtrului din cutie,demontarea capacului de ulei și curățirea acelor 2 magneți din capac.Totul se întâmplă în jurul a 75.000 de km.Arata chiar cum se face și cu ce materiale,destul de laborioasă operațiunea.E adevărat,cutiile arătate Sint JF 015 E.E posibil sa fie atît de diferite fata de ce am eu pe mașină?Nu mi se pare in regula ținerea uleiului in cutia CVT 200.000 KM

                Comment


                • Originally posted by albina View Post
                  Ciudat este că la ruși,unde exista aceasta cutie CVT pe modelul omolog Logan 3,sint multe filmulețe in care se arată shimbarea uleiului din cutie,a filtrului din cutie,demontarea capacului de ulei și curățirea acelor 2 magneți din capac.Totul se întâmplă în jurul a 75.000 de km.Arata chiar cum se face și cu ce materiale,destul de laborioasă operațiunea.E adevărat,cutiile arătate Sint JF 015 E.E posibil sa fie atît de diferite fata de ce am eu pe mașină?Nu mi se pare in regula ținerea uleiului in cutia CVT 200.000 KM
                  Ciudat e de ce iti faci atat de multe probleme si nu te bucuri de masina ca doar nu mai ai 2 luni si depasesti 200 de mii de km.

                  Comment


                  • Poate influenta garantia unei masini daca se verifica(poate se ajusteaza ceva) geometria masinii intr-un service non-reprezentanta?Service-ul e agreat de firma/compania CASCO-ul cu , care a plecat masina din reprezentanta.
                    Raman urme daca se umbla pe bielete/capete de bara sau poate sa se lege cineva vreodata de treaba asta?

                    Comment


                    • Paaaaai,hai să-ți spun de ce sint circumspect cu domnii de la Dacia și cu adevărul spus de ei,foarte pe scurt:comandat mașină în februarie,aplicat Rabla,venit mașină în 25 martie,dat drumul la clima(că asta are),in 10 mai,stricat clima,dus service,stat 64 DE ZILE cu ea in service,făcut N plingeri la Vocea Clientului și service ,cu chin și vaiete plus amenințarea cu avocatul privind neconformitatea produsului livrat ,reparat mașină prin schimbarea totala a climatizarii.Kilometri făcuți pina la defecțiune:1500.

                      Comment


                      • Originally posted by DFA View Post
                        Am precizat mai sus:


                        da, citisem, ma refeream sa fie aici facut testul, pe meleagurile noastre, cu benzina noastra sa nu fie masluit de aia ... mi se pare ciudat ca benzina sa aiba aceasi bhp, insa la pedala sa se simta mai lesinata fata de gpl...

                        Comment


                        • Originally posted by Mihai2k4 View Post
                          ..... sa nu fie masluit de aia ... ..
                          De ce ar fi măsluit? Ce motive ar avea? Ce ar câștiga respectivii care au făcut testul?

                          Originally posted by Mihai2k4 View Post
                          ... mi se pare ciudat ca benzina sa aiba aceasi bhp, insa la pedala sa se simta mai lesinata fata de gpl...
                          Păi pe benzină nu e aceiași putere cu GPL... 99,2 versus 108,4... iar curbele de cuplu tot nu sunt identice, de unde și diferențele "la pedală"...
                          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                          Comment


                          • am priceput

                            Comment


                            • Imi puteti spune care este procedura demontare scaune fata? Trebuie sa am acces direct la mocheta de sub acaunul soferului pentru curatire. Am patit o dandana si trebuie sa o curat , spalat, pentru a nu mirosii.Suruburile le-am scos si am deplasat scaunul putin dar parca e nevoie sa decuplez si mufa de sub acaun.

                              Comment


                              • Loganu meu a venit cu aerul condiționat setat pe recirculare aer din interior și nu făcea fata la căldură de ieri ,în mers i-am dat recirculare aer din exterioru mașini și sa rezolvat problema !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google