Originally posted by christi1923
View Post
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Salut. Astăzi am fost in service cu Loganul ECO-G, 20000 km pentru un zgomot de bătaie la relanti pe gpl. S-a auzit și la ei zgomotul dar nu au putut identifica exact cauza. Căutând sursa acelui zgomot au descoperit mici scurgeri de ulei la imbinarea cutiei de viteze, și zgomot tija wastegate turbina. Au documentat pentru garanție.
Pentru scurgerea de ulei la cutie, atașat poze, s-a verificat nivelul in cutie, s-a spălat zona, și mi-au spus sa revin după 500-1000km.
Comment
-
Bănuiam sa fie de la GPL, tocmai alimentasem cu 1 ore inainte. Ciudat este că am alimentat la aceeași statie de unde am tot alimentat, dar mă mirasem la momentul respectiv că intraseră 37litri, deși afară era cod roșu de caniculă. Pe măsură ce am consumat din gaz zgomotul s-a mai estompat, dar inca nu complet. Când se golește voi alimenta din alt loc.
Comment
-
La cca. 19.000 km (adica, 1 an) a inceput sa faca si la mine figuri aeroterma. Daca impingeam in panoul cu sigurante, isi revenea o parere, apoi, aleator, iarasi se oprea... Si, nu, nu e vorba de siguranta, cum se vehicula pe-aici, ci de o eroare de proiectare la cablaj: un cablu atinge de altele pe-acolo facand scurt-circuit, cauzand, in unele cazuri, si arderea sigurantei. De la tipul din service, am auzit ca defectul e omniprezent si se va manifesta mai devreme sau mai tarziu cam la toata lumea. De exemplu, la un coleg de serviciu su Sandero Stepway a facut buba la cca. 3000 km. La mine s-a revolvat prin demontarea partii din stanga pentru acces la panoul de sigurante, tragerea acestuia in afara si matisarea cablului buclucas respectiv. Ulterior, s-a inlocuit si siguranta.
PS: nu stiu daca era legat de defect, dar uneori nu cupla nici AC-ul, desi aeroterma pornea. Inclin sa cred ca dracia aia de cablu deranja mai multe, fiindca acum toate merg ireprosabil. N-am avut ocazia sa testez daca mai ingheata la drum lung, sa blocheze fluxul de aer, desi am avut un drum Braila-Istanbul, insa vremea era ceva mai rece si n-a lucrat din greu clima.Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
- Likes 6
Comment
-
Tipul de la APAN BR spunea ca de la Mioveni citire e solutia si s-a transmis in toata reteaua.
N-am avut nicio alta problema in cei peste 19.000 km pe care ii am la bord. Anul trecut se mai bloca clima, dar anul acesta n-am mai avut asa ceva.Last edited by ursamajor; 2 August 2022, 17:36.Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
-
Originally posted by ursamajor View PostLa cca. 19.000 km (adica, 1 an) a inceput sa faca si la mine figuri aeroterma. Daca impingeam in panoul cu sigurante, isi revenea o parere, apoi, aleator, iarasi se oprea... Si, nu, nu e vorba de siguranta, cum se vehicula pe-aici, ci de o eroare de proiectare la cablaj: un cablu atinge de altele pe-acolo facand scurt-circuit, cauzand, in unele cazuri, si arderea sigurantei. De la tipul din service, am auzit ca defectul e omniprezent si se va manifesta mai devreme sau mai tarziu cam la toata lumea. De exemplu, la un coleg de serviciu su Sandero Stepway a facut buba la cca. 3000 km. La mine s-a revolvat prin demontarea partii din stanga pentru acces la panoul de sigurante, tragerea acestuia in afara si matisarea cablului buclucas respectiv. Ulterior, s-a inlocuit si siguranta.
PS: nu stiu daca era legat de defect, dar uneori nu cupla nici AC-ul, desi aeroterma pornea. Inclin sa cred ca dracia aia de cablu deranja mai multe, fiindca acum toate merg ireprosabil. N-am avut ocazia sa testez daca mai ingheata la drum lung, sa blocheze fluxul de aer, desi am avut un drum Braila-Istanbul, insa vremea era ceva mai rece si n-a lucrat din greu clima.
Si alta chestie interesanta, la toate opririle la semafor imi intrau senzorii de parcare de pe fata. La nivelul rosu, adica aproape loveam masina din fata. N-am inteles de ce facea asa, cand m-am dat jos am verificat sa nu fie ceva in fata, frunze, sau altele.Last edited by Bonzo_Madrid; 6 August 2022, 20:36.
Comment
Comment