E pe undeva vreun clip cu sunetul acela metalic provenind de la turbina, despre care am tot auzit vorbindu-se pe-aici?
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by madi View PostSomnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
-
Originally posted by gabrieln1960 View Post
Ai citit probabil postarea mea pe diagonala si de aici ai dedus ceva ce nu am afirmat niciodata. Am afirmat eu ca se da drumul la ambreiaj in panta la fel ca pe drum drept? Nu, nici vorba am spus cu totul altceva.
Originally posted by gabrieln1960 View Post Pentru ca nu ai avut amabilitatea de a face un efort minim si de buna-credinta de a incerca sa pricepi cele afirmate de mine nu o sa-mi repet observatiile. In schimb cand tu afirmi o enormitatate o dai pe "poate" si pe "nu are relevanta".
Originally posted by gabrieln1960 View PostDupa cum stii (sau nu) HSA exista mai demult la Dacia si deja am experienta de cateva zeci de mii de km cu acest sistem folosindu-l atat la plecarea de pe loc la deal cu fata cat si uneori (atunci cand am avut nevoie) cu spatele la deal.
Nici la masinile cu cutie manuala nu am patinat niciodata ambreiajul astfel incat sa se incinga pana la a apare acel miros neplacut. Strict din punctul meu de vedere, atunci cand un ambreiaj care nu are un defect de fabricatie miroase a incins, principala cauza trebuie cautata in modul cum acesta este exploatat de catre sofer. Nu am aroganta de a fi crezut pe cuvant cu toate ca tot ce spun eu pe aici nu vine din carti sau din povesti spuse de unii sau de altii pe internet sau pe aiurea ci doar din propria experienta si am crezut ca aceste explicatii ar putea ar fi de folos chiar si pentru o mica parte din cei de pe acest forum.
Comment
-
Originally posted by Gil26 View PostModul de functionare al unei componente (sau sistem) consider ca este relevant, acesta poate sa determine si modul de exploatare (corespunzator), evitarea si\sau rezolvarea unor probleme tehnice, etc...
Comment
-
Originally posted by Th3T1ger View Post................ pana sa-mi iau logan 3.,,,,,,,,,,,,,,,,,,
-----------------
Cat despre HSA sau orice alt subiect este foarte bine ca exista pareri diferite.
"Când toţi gândesc la fel, nimeni nu gândeşte prea mult"
- Likes 1
Comment
-
Th3T1ger , cred ca tocmai despre asta era "vorba", si citez si cealalta parte a postului tau:
Originally posted by Th3T1ger View Post...Ce am vrut eu sa scot in evidenta este faptul ca HSA se comporta exact ca si atunci cand ai actiona tu frana de mana la plecarea din rampa...
PS: iar ca sa fiu ontopic, pot spune dupa peste 30 de ani de condus ca unele probleme tehnice pot sa fie evitate si prin exploatarea \folosirea corespunzatoare a masinii...Last edited by Gil26; 20 September 2022, 18:37.
Comment
-
Originally posted by Th3T1ger View Postnu stim sa folosim pedalele corespunzator si ca de asta apare mirosul de ambreaj.
Iti trebuie calificare serioasa sa scoti fum dintr-un ambreiaj. ;) E 100% user error, am zis-o altfel, dar mi-au sters postarea.
Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
-
Nu-ti trebuie calificare, îți trebuie doar lipsa de respect pt "banul muncit" a lu taticu, necunoașterea valorii lucrurilor , dezinteres total pt orice și "vointa".
Exemplu amic:
Plecat la vânătoare, Toyota Land Cruiser (ia-o tu, ca a ta e mai buna), 4 insi, rămas în noroi pana la 1/2 rotii și ambiția de a nu te da jos și a impinge, sau de a lega troliul, ("poi nu iese, o mananc") au dus la fum si arderea ambreiajului , masina imobilizata . Deci, dacă vrei poți.
ps ; nu e aluzie la nimeni, e doar un exemplu cu "da, se poate", a se trata ca atare.Last edited by alex1ioan; 20 September 2022, 20:50.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by Gil26 View Postcred ca tocmai despre asta era "vorba", si citez si cealalta parte a postului tau:
reciteste mai cu atentie tot ceea ce au scris ceilalti colegi, modul de functionare al franei de mana NU este exact ca cel al HSA vezi postul lui t0rquemada (iar frana de parcare asistata este alta discutie)
"In plus sunt destui care nu stiu cum sa se foloseasca si de frana de mana in situatia in care unghiul de inclinare al drumului este mare avand teama opririi motorului."
Unde am adaugat asta:
"Dupa cum stii (sau nu), noul logan are hill assist, deci partea cu frana de mana se aplica automat in cazul acesta."
Si de aici a degenerat totul cum ca eu nu stiu ce inseamna HSA ), fapt ce ma amuza teribil.
Originally posted by Gil26 View Postmodul de functionare al franei de mana NU este exact ca cel al HSA vezi postul lui t0rquemada (iar frana de parcare asistata este alta discutie)
Am zis eu ca e acelasi lucru? NU! Am zis ca FACE exact acelasi lucru. De exemplu, pot sa replic cu frana de mana pe un Logan 1... exact ce poate face HSA pe un Logan 3. De aia zic, t0rquemada a venit cu niste informatii utile prin care explica principiul de functionare al HSA-ului dar totodata era irelevant pentru ceea ce incercam eu sa zic.
----
ursamajor, te-ai dus in extrem, asa ca intru in jocul tau. Iti zic eu ca si cel mai "necalificat" poate sa scoata fum din ambreaj in conditiile de drum potrivite. Iti recomand (ca tot esti aproape de zona VN) sa faci un drum pana la Andreiasul de Jos (focul viu) si sa incerci sa urci pana sus. Sa vedem si noi cum iei tu curbele alea stranse, mai ales daca iti vin masini din fata, cum "dansezi" din pedale ) si astfel sa ne dam seama cat esti de calificat. Viata bate filmul de cele mai multe ori.
P.S: ia si un al 2-lea extinctor cu tine, ca nu se stie cat fum o sa iasa
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by Bonzo_Madrid View PostStie careva daca se poate schimba unghiul stropitorilor de la parbriz? As vrea sa bata un pic mai sus. Acum stropesc jos si apa urca pe parbriz din presiune si este intinsa de stergatoare.
Vezi aici in tutorial https://www.tutorialelogan.ro/2014/0...gauri.html?m=1
- Likes 3
Comment
-
Th3T1ger , totul a ”pornit” din postul#1731 si ”nedumerirea” ta, DannyMC (un alt coleg de forum pentru care am toata stima) a raspuns scurt si corect:
Originally posted by DannyMC View PostAmbreiajul miroase doar cand patineaza. Daca cupleaza complet si corect nu trebuie sa miroasa indiferent cat fortezi masina.
Apoi ceilalti la fel, iar tu ai continuat aiurea pe vreo doua pagini o polemica fara rost \sens si ”pe diagonala” cu ”am zis si ai zis” in care te mai si contrazici singurel.
PS: doar ca info am facut toate ”Trans-urile”, pentru ca ai mentionat Transalpina inca pe vremea cand era drum forestier, cu Sanderica de cateva ori, nu am avut nici probleme si nici miros de ambreiaj, cu o alta ”fosta” insa mai ”in forja” (trebuia sa ajung in aceeasi zi la Cheile Nerei) am ”incins” ambreiajul, locuiesc intr-un loc inconjurat de munti, am luat curbe foarte stranse si urcat pante foarte abrupte de nenumarate ori asa ca pot spune din experienta (”viata bate filmul”) ca are importanta ”cum "dansezi" din pedale”.
Tu intrebi si apoi tot tu raspunzi \contrazici fiind un bun ”cunoscator”, eu ma opresc aici cu ”discutia” asta, e clar ca indiferent cine\ce iti spune tu stii cel mai bine, si la fel ca gabrieln1960 iti doresc multi km fara probleme tehnice (chiar daca asa cum bine s-a scris anterior parafrazand o binecunoscuta veche reclama: daca vrei cu adevarat poti, inclusiv sa ”pui pe chituci” masina).
Sa auzim numai de bine! (si fara probleme tehnice (prea multe) si la LoganIII)
- Likes 3
Comment
-
Originally posted by Leo0608 View Postda,cu o surubelnita mica (cum erau la masinile de cusut). Ai un reglaj cu cap de surubelnita in lateralul stropitorului.
Vezi aici in tutorial https://www.tutorialelogan.ro/2014/0...gauri.html?m=1
Comment
Comment