If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
La proiectul XJF (Sandero, Logan, etc), din pacate fluxul de aer din habitaclu este directionat in cutia de climatizare inainte de filtru, deci acest test este irelevant.
Mai bine se demonteaza filtrul si atunci cu siguranta se afla daca este de vina sau nu.
La mine au schimbat de 2 ori chederul de la usa dreapta fata, a doua oara i-am pus sa regleze si usa fiindca era aliniata cam spre interior putin si probabil apasa mai tare pe cheder acum e ok.
La mine e turtit rau stanga spate si vreo 15 cm dreapta fata.
Ma gândesc sa le schimb.
Deci ar trebui umblat si la reglajul usilor?
Ca si calitate sunt la fel ca cele originale?
Poate da cineva un update despre chederele deformate? S-au schimbat cuiva cu unele bune, si daca da, au rezistat in forma corecta? Eu am anuntat problema, au zis ca le vor comanda, dar de cateva luni de zile, nimic...La fel cu zdranganitul de la tija turbinei, nimic nou....?
Da, am avut aceasta problema cu chederele. Dupa ce am asteptat aproximativ o luna le-au schimbat. Le am montate de aproximativ doua luni, pana acum sunt in regula. Tot atunci au pus si garnitura la vasul de lichid spalare parbriz(fara nciun cost).
Poate vedea imediat dacă e filtrul de habitaclu - activează recircularea - dacă filtrul blochează imediat fluxul de aer se restabilește și trebuie să facă cald pe orice treaptă de ventilație.
Dacă se dezactivează recircularea imediat aeroterma se întoarce la comportamentul inițial - căldură doar pe HI.
multumesc tare mult pentru toate sfaturile si explicatiile pe care la dai atat pe forum cat si pe retelele social-media. In ceace priveste caldura am programare pe data de 08 decembrie la o alta constatare la cei de la Rent Car Service Constanta. Dupa constatare am sa va informez cu toate operatiunile efectuate. Deocamdata toate cele bune. Asta e- avem masini noi!
Salutare! Pun o întrebare care poate părea ciudată...Am pus lichid de parbriz și am rămas uimit de cât de moale este plasticul vasului aceluia. Mai ales „gâtul” pe care torni lichid.Chiar așa este sau am nimerit un lot mai prost? Mulțumesc!
Revin cu rugamintea. Daca a mai intampinat careva acele goluri pe acceleratie (pe benzina la inceput, acum a inceput si pe gpl) in treptele 2,3 la 2400-2800 rotatii, daca a fost gasit remediu de service. Sa ii invat si eu pe astia la care ma duc eu....
Face și a mea la fel, dar eu n-am gpl, face pe benzină.
Mai durează până iese soluția, e problemă de costuri suplimentare mari
Problema este hardware nu software, deci cu aplicabilitate pe modelele ce vor veni, din păcate.
Mda, dar daca "e problemă de costuri suplimentare mari" pana iese "solutia" si mai ales implementeaza poate sa dureze si pana cand "iese" definitiv modelul din fabricatie, mai sunt exemple de "rezolvari" gen "se lucreaza la ea" sau "nu e o problema, asa face toate domne", din pacate.
Ramane de vazut!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment