Ai acolo vreo 2 probleme diferite...
A. Dacă la sarcină mai mare cu motorul cald trece pe Benzină și înapoi pe GPL pot fi mai multe cauze:
1. Ai în rezervor GPL rămas neconsumat de mai demult, din vară?;
2. E posibil ca GPL-ul din rezervor să fie de o calitate dubioasă;
3. Vaporizare restricționată - când mai face așa poți încerca să vezi dacă e o problemă de vaporizare activând ECO - dacă cu ECO e stabil pe GPL atunci fluxul de vaporizare e restricționat, fie de mizerie în vaporizator, fie GPL-ul conține și altceva decât propan și butan;
4. Senzorul de presiune GPL dă să moară;
5. Un injector GPL e parțial defect;
6. Toată rampa de injectoare e parțial defectă;
7. UCE Injecție GPL defect;
1-3 se pot rezolva de șofer;
4-7 se pot rezolva doar cu diagnosticare statică sau în mers;
Note privind clasele de GPL, conform EN 589:
GPL de Iarnă = 60% propan, 40% butan.
GPL de Vară = 40% propan, 60% butan.
Schimbarea se face pentru a se menține presiunea de vaporizare tot timpul aceiași.
B. atunci când butonul LPG de pe bord nu răspundea la comenzi a însemnat că a avut loc o eroare de injecție pe partea de GPL și mașina a dezactivat injecția GPL - nu are neapărat legătură cu punctul A.
A. Dacă la sarcină mai mare cu motorul cald trece pe Benzină și înapoi pe GPL pot fi mai multe cauze:
1. Ai în rezervor GPL rămas neconsumat de mai demult, din vară?;
2. E posibil ca GPL-ul din rezervor să fie de o calitate dubioasă;
3. Vaporizare restricționată - când mai face așa poți încerca să vezi dacă e o problemă de vaporizare activând ECO - dacă cu ECO e stabil pe GPL atunci fluxul de vaporizare e restricționat, fie de mizerie în vaporizator, fie GPL-ul conține și altceva decât propan și butan;
4. Senzorul de presiune GPL dă să moară;
5. Un injector GPL e parțial defect;
6. Toată rampa de injectoare e parțial defectă;
7. UCE Injecție GPL defect;
1-3 se pot rezolva de șofer;
4-7 se pot rezolva doar cu diagnosticare statică sau în mers;
Note privind clasele de GPL, conform EN 589:
GPL de Iarnă = 60% propan, 40% butan.
GPL de Vară = 40% propan, 60% butan.
Schimbarea se face pentru a se menține presiunea de vaporizare tot timpul aceiași.
B. atunci când butonul LPG de pe bord nu răspundea la comenzi a însemnat că a avut loc o eroare de injecție pe partea de GPL și mașina a dezactivat injecția GPL - nu are neapărat legătură cu punctul A.
Comment