giugiuc, cand a fost produsa masina? E interesant de aflat care sunt seriile cu probleme.
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by NFS Guru View Post
Salut!
O Sa monitorizez mai atent situatia!
Cei drept, astazi la -2 grade, am pus pe cineva sa porneasca masina, si eu, am stat in fata cu ochii spre radiator! S-au inchsi si redeschis imediat!
Mai degraba ca un fel de verificare a sistemului. Am scos masina in strada si tot deschise erau. Cei drept m-am luat cu treburile si nu am verificat la destinatie daca erau inchise sau deschise!
O sa pun GoPro -ul pe ele pe viitor!
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by DFA View PostAi acolo vreo 2 probleme diferite...
A. Dacă la sarcină mai mare cu motorul cald trece pe Benzină și înapoi pe GPL pot fi mai multe cauze:
1. Ai în rezervor GPL rămas neconsumat de mai demult, din vară?;
2. E posibil ca GPL-ul din rezervor să fie de o calitate dubioasă;
3. Vaporizare restricționată - când mai face așa poți încerca să vezi dacă e o problemă de vaporizare activând ECO - dacă cu ECO e stabil pe GPL atunci fluxul de vaporizare e restricționat, fie de mizerie în vaporizator, fie GPL-ul conține și altceva decât propan și butan;
4. Senzorul de presiune GPL dă să moară;
5. Un injector GPL e parțial defect;
6. Toată rampa de injectoare e parțial defectă;
7. UCE Injecție GPL defect;
1-3 se pot rezolva de șofer;
4-7 se pot rezolva doar cu diagnosticare statică sau în mers;
Note privind clasele de GPL, conform EN 589:
GPL de Iarnă = 60% propan, 40% butan.
GPL de Vară = 40% propan, 60% butan.
Schimbarea se face pentru a se menține presiunea de vaporizare tot timpul aceiași.
B. atunci când butonul LPG de pe bord nu răspundea la comenzi a însemnat că a avut loc o eroare de injecție pe partea de GPL și mașina a dezactivat injecția GPL - nu are neapărat legătură cu punctul A.
- Likes 1
Comment
-
Pentru toti care cred(eti) ca jocul ala al tijei e ok si poate fi lasat asa:
"Se da una bucata logan 1.0 ecog . Doua la aceasi firmă. La cea a colegului a căzut turbina la 41000. Și azi la a mea la 50000.
Aceleași simptome ca ale colegului, nu mai trage de loc. Și ca să ma conving m-am uitat la turbo și din păcate tija de la westgate este căzută într-o parte. Se pare ca zgomotul acela al tijei este de fapt un joc pe care îl are și care cu timpul cedează."
- Likes 3
Comment
-
Originally posted by catelullego View PostO sa fac si eu o vizita la reprezentanta pentru cateva probleme:- Timonerie: schimbatorul nu se duce singur in pct. mort nici dupa ce o scot din tr. 5/6, si nici cand o scot din tr. 1/2. La inceput facea doar cu tr. 5, acuma s-a inrautatit considerabil...
- Vibratie/zgomot in compartimentul motor, apare random si se reproduce doar cu motorul la ralanti, nu este continuu ci apare la 2-3 secunde dupa care dispare (cred ca apare atunci cand cupleaza compresorul de AC).
- S-a desprins butonul de incalzire scaun pasager... sper ca se inlocuieste doar butonul si nu toata unitatea!
- Zgomot usa spate/drepata, dispare daca las geamul foarte putin in jos (sa nu fie inchis la maxim) - presupun ca e mecanismul care inchide/deschide geamul, sau geamul in sine.
- Zgomot tren rulare fata/stanga, se aude ca aici in a 2-a inregistrare, sper doar s-o auda si cei de la constatare fara sa ma trimita acasa pe motiv ca "este normal" (cum au incercat atunci cand aveam o frunza in aeroterma).
Va tin la curent cu ce se intampla.
- Likes 1
Comment
-
As vrea sa va întreb legat de două probleme.
Este in discuție Logan 1.0 CVT cu keyless.
Ridicat în 4 oct. 2022.
Km la bord: 1065.
Temperatura afară in jurul a 6 grade.
Cartela keyless ținută în casă.
1. Ieri, marți am pornit mașina de dimineață în garaj ( am lăsat-o aproximativ 1 min la relanti) și apoi am ieșit cu ea in curte, am ieșit din ea și am deschis portbagajul, a rămas tot cu motorul pornit câteva minute până am adus bagaje. Toată lumea în mașină, am ieșit din curte și am dorit să pun ceva in portbagaj , motorul fiind pornit în continuare, nu am reușit prin nici o modalitate să îl deschid.
Cu nervii de rigoare am pornit la drum. Peste 1 km am oprit sa mai completam pasageri, acolo am reușit să deschid portbagajul. Am plecat la drum și peste 50 de km am ajuns la destinație ( la munte - 3 grade), un vânt puternic și senzația de vreo -10.
Nu am oprit motorul și am dorit să deschid portbagajul, aceeași poveste, nimic din cartela, nimic de la butonul din bord de deschidere/ închidere, am oprit și motorul, nimic. După nu știu câte minute s-a deschis.
Aici pe forum îmi amintesc că a mai avut un coleg asemănător legat de portbagaj, dar nu am mai găsit.
2. A doua problema.
Pe aproape tot drumul dus - întors ( de aproximativ 15 ori ledul din oglinda stânga și 5 ori cel din dreapta) pentru unghiul mort tot indica faptul că aveam mașină în unghiul mort. Mașina puțin murdară, afară soseaua umedă.
Comment
-
1. Problema este discutată în detaliu aici: http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:p...electrica#toc4
2. Problema este aici: http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:p...siguranta#toc7Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 5
Comment
-
citeam in trecut si ma minunam, cum reuseau sa ajunga in stadiul ala... acum am ajuns si eu azi... Am scos cablu` de la camera de bord si camera, le-am bagat in torpedou (am fost la spalaatorie) si cand am incercat sa deschid, surprize surprize... nu mai merge solutii ceva? sau il rup ?
Comment
-
As lasa sa treaca o noapte, stii cum se spune, noaptea e un sfetnic bun.. maine poate ai surpriza sa se deschida usor, sau ii gasesti o smecherie sa-l deschizi.
Nu l-as forta, daca nu merge si nu merge, vizita in service.
Vezi dimineata cand e mai frig daca se deschide (materialele sunt mai contractate) si daca nu vrea, fa opusul, da-i cu aer cald (feon) poate merge la cald
Comment
Comment