If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
citeam in trecut si ma minunam, cum reuseau sa ajunga in stadiul ala... acum am ajuns si eu azi... Am scos cablu` de la camera de bord si camera, le-am bagat in torpedou (am fost la spalaatorie) si cand am incercat sa deschid, surprize surprize... nu mai merge solutii ceva? sau il rup ?
Încearcă cu o riglă sau o lamă, ceva subțire de plastic sau metal să dai la o parte ce s-a prins în încuietoare și simultan să tragi de el să se deschidă.
Pot fi necesare mai multe încercări, cu multă răbdare și calm!
Nu se poate să nu se deblocheze!
O bagi prin fanta orizontală care rămâne între planșa de bord și ușa torpedoului - dai la o parte, cu calm și răbdare ce s-a prins în încuietoare și în același timp tragi de ușă să se deschidă.
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
O bagi prin fanta orizontală care rămâne între planșa de bord și ușa torpedoului - dai la o parte, cu calm și răbdare ce s-a prins în încuietoare și în același timp tragi de ușă să se deschidă.
credeam ca exist alta locatie, gen pe sub bord sau lateraal. ok, ma duc sa cumpar o rigla si vedem ce iese! Multummesc!
Am reusit. nu pe sus (am spart 2 rigle de kaufland )) ) ci prin dreapta lateral. pe sus, nu vroia sa intre, se lovea intr-o buza ceva. ma bucur tare ca am rezolvat
Ramane sa rezolv si golurile din acceleratie care acum si-au facut upgrade daca mentii viteza la 100 de ex, in treapta 6, la 2k +/- rotatii, face la fel, zici ca e cineva care accelereaza si ridica piciorul constant ... ma dispera maxim!!! pe benzina are goluri pe gaz, accelereaza sacadat
BONUS: cutia zici ca e bagata in untura, nu mai revine la punctul mort. din treapta 5 catre 4, trebuie ghidata, altfel nu mai vrea
O sa fac si eu o vizita la reprezentanta pentru cateva probleme:
Timonerie: schimbatorul nu se duce singur in pct. mort nici dupa ce o scot din tr. 5/6, si nici cand o scot din tr. 1/2. La inceput facea doar cu tr. 5, acuma s-a inrautatit considerabil...
Vibratie/zgomot in compartimentul motor, apare random si se reproduce doar cu motorul la ralanti, nu este continuu ci apare la 2-3 secunde dupa care dispare (cred ca apare atunci cand cupleaza compresorul de AC).
S-a desprins butonul de incalzire scaun pasager... sper ca se inlocuieste doar butonul si nu toata unitatea!
Zgomot usa spate/drepata, dispare daca las geamul foarte putin in jos (sa nu fie inchis la maxim) - presupun ca e mecanismul care inchide/deschide geamul, sau geamul in sine.
Zgomot tren rulare fata/stanga, se aude ca aici in a 2-a inregistrare, sper doar s-o auda si cei de la constatare fara sa ma trimita acasa pe motiv ca "este normal" (cum au incercat atunci cand aveam o frunza in aeroterma).
Update dupa constatare:
- Se schimba pe garantie toata timoneria.
- N-am mai sesizat eu problema (dificil de explicat plus ca se reproduce destul de rar).
- Urmeaza sa primesc raspuns daca se inlocuieste sau nu pe garantie.
- N-am mai sesizat eu problema (nu se mai reproduce de cand a venit toamna).
- S-A VERIFICAT ȘI NU SE REPRODUCE!!! (cu mentiunea ca troncănitul vine din spate/stanga, asta au si verificat astazi insa n-au auzit nimic dubios).
Și la problema cu vopseaua exfoliata de pe emblema se asteapta raspuns de la Dacia.
Cand duc masina sa-i schimbe timoneria le arat video-ul atasat, tare cred ca si la mine e ceva de genul (nu sunt sigur daca si la Sandero exista protectia aia de plastic, in video e Logan).
Daca tot nu gasesc baietii problema atunci schimb reprezentanta, ma dispera troncaneala!
Salut! Asa patesc si eu!
Sunt fumator, deja am dezvoltat obicei:
Pornesc masina O las la incalzit pana imi termin tigarea, dardaind langa ea!
Dupa care dardai in interiorul ei!!!!
Ca sa se incalzeasca mai bine motorul nu folosesc ventilatorul climatizarii, decat dupa ce merg 3-4 km.
Dupa ce incepe sa creasca temperatura, ajung la job!
Si gata! End of story!
12 km naveta!
Am semnalat problema la service...degeaba!
Mi s-a spus ca doar daca aveam clima automata era mai ok, pentru ca aceea avea incalzire si pe o rezistenta electrica!
Salut,
Detin Dacia Logan 1.0Sce ( 2018) si referitor la incalzire... dupa "pauza de tigare) cateva minute si alti 3-5 km , incepe sa bage caldura normal. ( AC manual)... incepe sa nu-mi para rau ca nu am trecut la Logan III.
Detin Dacia Logan 1.0Sce ( 2018) si referitor la incalzire... dupa "pauza de tigare) cateva minute si alti 3-5 km , incepe sa bage caldura normal. ( AC manual)... incepe sa nu-mi para rau ca nu am trecut la Logan III.
Te asigur,ca in afara de design, care ...recunosc, imi place foarte mult!!!!
Asta fiind si motivul principal al achizitionarii L3-iului
NU AI PIERDUT NIMIC!!!!
Sunt si oameni multumiti de ele, dar ,per total...
Oi fi avut eu multe ghinioane cu ea, fiind printe primele unituri!
Am acasa L2 si S3. Sa spui ca nu ai pierdut nimic e trist.
Pe forumuri si grupuri, in general, se discuta numai probleme sau imbunatatiri fata de ce ofera producatorul. Asta nu înseamnă ca toate sunt cu probleme.
Cum zici tu, dar, per total sunt multumiti. Ca d aia se vand in draci si ocupa locuri in top vanzari prin tarile saracilor din Europa.
Daca ar fi asa de rele si pline de probleme, s ar vedea o scadere in vanzari. Dar, din contra.
PS: daca te ai zgarcit la clima , 100 de euro nu sunt bani aruncati, ci investiti in confortul tau, si siguranta ta sa nu bajbai in timpul condusului pe la butoanele de aragaz(cum le am pe L2). Se incalzeste imediat cu clima vs manual.
Am reusit. nu pe sus (am spart 2 rigle de kaufland )) ) ci prin dreapta lateral. pe sus, nu vroia sa intre, se lovea intr-o buza ceva. ma bucur tare ca am rezolvat
Ramane sa rezolv si golurile din acceleratie care acum si-au facut upgrade daca mentii viteza la 100 de ex, in treapta 6, la 2k +/- rotatii, face la fel, zici ca e cineva care accelereaza si ridica piciorul constant ... ma dispera maxim!!! pe benzina are goluri pe gaz, accelereaza sacadat
BONUS: cutia zici ca e bagata in untura, nu mai revine la punctul mort. din treapta 5 catre 4, trebuie ghidata, altfel nu mai vrea
La timonerie, numa zic (poate ai incercat deja) i-ai dat la schimbator lovituri asa in ceafa si peste fata ? Cum sa zic, exemplu esti in tr 2, cand o scoti sa nu o ghidezi cu mana, sa ii tragi o palma din spate, asa un soc sa sara la pc mort/neutru...sau din tr V sa-i dai o palma peste fata asa brusca..
La o alta masina (un w124) asa am reusit sa il scot din naclaiala/schimbare untoasa cum spui. Tata are obiceiul sa ghideze schimbatoru ca la Dacia 1300...dupa ceva ture si palme/socuri date in schimbator, si-a revenit.
Off topic: zonal cred ca ar fi fain sa reincepem ceva intalniri cum erau pe vremuri (in perioada de glorie Logan 1 , 2007---2010 ) , Aradul cu TM, sa mai facem ceva schimb de impresii la fata locului
Eu tare as vrea sa vad real/live cum se manifesta la tine socurile alea in acceleratie si schimbatoru (si tu evident daca vrei sa dai o tura cu a mea )
am masina de un an si inca nu inteleg o chestie... am mers de multe ori pana a trecut pe benzina singura (butelie goala) si la diferite pompe, intra diferit. acum o luna la ropetrol, a intrat 140 lei. acum o ora, la tsv, a intrat 184 lei in aceasi perioada alimentarea, seara(ca am inteles ca mai conteaza si tepmeratura) sau sunt manarii la pmpe diferite?!
am fost azi sa revolv problemele cu timoneria si golurile pe acceleratie
rezolvarea a fost urmatoarea, punctual
1. Timmoneria este ok, raspunsul a fost ca nu se va schimba, pentru ca dacia zica ca nu trebuie sa revina in punctul mort, ci trebuie ghidata. sa merg asa cu ea, pana se blocheaza. amm intrebat, daca patesc asta in concediile planificate in grecia/turcia in urmatoarea perioada, ce se intampla... a dat din umeri
2. golurile din acceleratie. raspuns: e de la gaz prost. isi face harta prost computerul de bord si o copiaza si cea de benzina. sa merg cu benzina 2,300 de km si se rezolva (am mers pana la sibiu ultima data pe benzina cu acelasi rezultat)
Concluzie: garantia este pe foaie, nu si in realitate
cred ca depinde foarte mult de service. Ma indoiesc ca Dacia zice ca trebuie ghidata timoneria la punctul mort.
Eu am fost cu ea in service pt ca agata putin in treptele 1 si 2 si au fost foarte deschisi sa corecteze problema.
Ba chiar m-au incurajat sa ies cu ea la drum si daca nu sunt multumit de reglaj, sa revin.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment