Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by al3xandr3i View Post
    cred ca depinde foarte mult de service. Ma indoiesc ca Dacia zice ca trebuie ghidata timoneria la punctul mort.
    Eu am fost cu ea in service pt ca agata putin in treptele 1 si 2 si au fost foarte deschisi sa corecteze problema.
    Ba chiar m-au incurajat sa ies cu ea la drum si daca nu sunt multumit de reglaj, sa revin.
    Spune ne si noua la ce service ai fost?

    Comment


    • Originally posted by Mihai2k4 View Post
      am fost azi sa revolv problemele cu timoneria si golurile pe acceleratie

      rezolvarea a fost urmatoarea, punctual

      1. Timmoneria este ok, raspunsul a fost ca nu se va schimba, pentru ca dacia zica ca nu trebuie sa revina in punctul mort, ci trebuie ghidata. sa merg asa cu ea, pana se blocheaza. amm intrebat, daca patesc asta in concediile planificate in grecia/turcia in urmatoarea perioada, ce se intampla... a dat din umeri
      2. golurile din acceleratie. raspuns: e de la gaz prost. isi face harta prost computerul de bord si o copiaza si cea de benzina. sa merg cu benzina 2,300 de km si se rezolva (am mers pana la sibiu ultima data pe benzina cu acelasi rezultat)

      Concluzie: garantia este pe foaie, nu si in realitate
      La fel, spune si service unde ai fost?

      Comment


      • Originally posted by catelullego View Post

        Update dupa constatare:

        - Se schimba pe garantie toata timoneria.
        - N-am mai sesizat eu problema (dificil de explicat plus ca se reproduce destul de rar).
        - Urmeaza sa primesc raspuns daca se inlocuieste sau nu pe garantie.
        - N-am mai sesizat eu problema (nu se mai reproduce de cand a venit toamna).
        - S-A VERIFICAT ȘI NU SE REPRODUCE!!! (cu mentiunea ca troncănitul vine din spate/stanga, asta au si verificat astazi insa n-au auzit nimic dubios).

        Și la problema cu vopseaua exfoliata de pe emblema se asteapta raspuns de la Dacia.

        Cand duc masina sa-i schimbe timoneria le arat video-ul atasat, tare cred ca si la mine e ceva de genul (nu sunt sigur daca si la Sandero exista protectia aia de plastic, in video e Logan).
        Daca tot nu gasesc baietii problema atunci schimb reprezentanta, ma dispera troncaneala!
        Update 2:

        Se inlocuieste pe garantie atat timoneria cat si butonul de incalzire scune dar si emblema DACIA fata. S-au comandat piesele si urmeaza sa fiu sunat pentru programare.

        Ma declar multumit de interactiunea cu dealerul, mai ramane doar sa insist cu ultima problema din lista.

        La problema cu zgomot EWG mi s-a spus (telefonic) ca problema este cunoscuta si ca Dacia lucreaza la o solutie, n-au stiut sa-mi spuna un termen.

        Comment


        • Originally posted by Mihai2k4 View Post
          am masina de un an si inca nu inteleg o chestie... am mers de multe ori pana a trecut pe benzina singura (butelie goala) si la diferite pompe, intra diferit. acum o luna la ropetrol, a intrat 140 lei. acum o ora, la tsv, a intrat 184 lei in aceasi perioada alimentarea, seara(ca am inteles ca mai conteaza si tepmeratura) sau sunt manarii la pmpe diferite?!
          In 80% din cazuri alimentez de la aceeasi pompa Rompetrol, imi intra oriunde intre 38 - 42l. Naiba stie.

          Comment


          • meridian sud ( pentru goluri acceleratie) a iesit un nene(un ciobanel) cu ea la teste si ii dadea in gura(ca sa asscunda problema) la final, defect nemanifestat. ca trebuie sa merg mai infipt cu ea, ca asa cere motorul. ma bufnea rasul... dar, ce pot spune eu unui sef de service...probabil se stie de belea si sunt instruiti sa evite prin aceste siretlicuri.

            nesty goluri acceleratie si timonerie (aici la timonerie asta a fost raspunsul, ca dacia va raspunde lucrul asta, ca trebuie ghidata, nu sa intre cu 2 degete.) maine am la dacoserv, revin si de acolo cu informatiile primite... insa m-am cam dezumflat sincer. mi-am pierdut mult timp cu acesi finalitate....

            PS: ambele bucuresti

            PPS: daca aveti informatii cu rezolvarea problemei cu accelerarea si unde a fost facuta, dati de veste. dau o fuga si pana acolo... altceva n-am de facut. ramman usor usor fara service-uri in bucuresti
            Last edited by Mihai2k4; 11 January 2023, 16:44.

            Comment


            • Originally posted by sapte62 View Post
              giugiuc, cand a fost produsa masina? E interesant de aflat care sunt seriile cu probleme.
              Iulie 2021

              Comment


              • Update situatie goluri in acceleratie!

                Fost, facut update, iesit pe poarta, identic face

                Timonerie: face prea putin. sa mai merg cu ea pana se agraveaza


                IMPORTANT

                Am aflat de la o circulara interna, sa va feriti de Socar, Petrom, Rompetrol partener, TSV si alte statii de colt. A fost cumparat un lot foarte prost, din Kazastan care aduce mari probleme pe partea de GPL! Cu alte cuvinte, feriti-va de cele mai sus mentionate!

                Comment


                • Din ce stiu eu harta de gaz e copiata/gestionata dupa cea de benzina, si nu invers.
                  Un reset electric ai facut? La Focus 1.0 am facut treaba asta (mai mergea in suturi fine) si a fost ok.
                  Scos cablul + de la baterie , apoi cu o sarma cablul de + unit cu borna de minus, tinut juma de minut (zice-se ca goleste tot, condensatori etc) . Ori asa, ori fara sa faci conectare la minus, lasi doar clabul + deconectat vreo 10-15 minute.

                  Pana acum am alimentat cu gaz de la OMV si MOL, cred ca vreo 7-8 alimentari de full in prezent.
                  Nicio diferenta.

                  Cu butelia goala (trecut singura pe benzina) cel mai mult au intrat 33,x litri, la ambele statii.

                  Comment


                  • sincer, asa mi-a facut prima data cand m-am plans. un reset(probabil cu acel work bench, nu cum ai spus tu), dupa care a mers bine cateva sute de km... nu ma pricep sa fac asta si nu ma bag. sa nu ajung pe pro tv daca esti din bucuresti si ai timp cateva minute, pot trece intr-o zi sa imi arati cum, poate gasesc o rezolvare la fiecare 4,500 de km )

                    Comment


                    • Suntem departe, credeam ca esti locat in Timisoara
                      Eu Arad

                      De la minutul 1:25 (eu n-am scos si cablul de la borna minus )
                      Dupa reset macar 20-30 km de mers doar pe benzina, sa acoperi toata plaja de turatii

                      Doing This Will Reset Your Car and Fix It for Free, DIY life hacks and car repair with auto mechanic Scotty Kilmer. How to fix car. Life hack that will fix a...

                      Comment


                      • Marți sunt programat la revizie. Am solicitat în scris update firmware ECU, dar mi-au dat jet din start ( ,, domnul X a zis că numai cu acordul fabricii se poate face,, mi-a spus telefonic doamna de la programări ). No problem, fac revizia, și după ce mă lămurește domnul X cum stă treaba mă duc spre Dacia cu o solicitare scrisă pentru acord.
                        Din ce citesc pe la alții uzina știe de problemă și în țări cu apă caldă rezolvă problema pe garanție. Sau măcar încearcă. Oficial, comunicat către clienți, nu ca la noi, cu presiuni din partea acestora. Mă rog, ăsta e un alt subiect. Link mai jos.

                        Comment


                        • OTS-ul respectiv se aplică și în România când mașina intră în service, pentru revizie, de exemplu - bănuiesc și că îl aplică și când vine clientul cu eroarea în bord la garanție.
                          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                          Comment


                          • La mine cand am dus masina pe 14.12. sa-mi schimbe cadrul de la scaunul soferului mi-au facut si reprogramare calculator injectie (cica aveau o campanie pe masina asta) dar am observat intr-una din zilelel trecute ca a apartut o data mesajul cu "verifica injectie" mesaj care pina in momentul respectiv nu a aparut deloc in 35000 km. Asa ca nu stiu cat de ok este rezolvarea cu reprogramarea respectiva.

                            Comment


                            • Când se aplică un OTS ar trebui să ai și un Ordin de Reparație și o Nota de lucrari, care să spună ce s-a făcut la mașină...

                              Ai primit?

                              Nu ți s-a spus scopul reprogramării?

                              Dacă nu ți s-a spus, nu ai fost curios să aflii?
                              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                              Comment


                              • In mod teoretic OTS-ul se executa cu acordul client. Chiar daca acesta este securitar (rosu), dealerul nu are voie sa umble la masina fara acordul prealabil al clientului.
                                Cine refuza aplicarea acestui OTS, va semna pe proprie raspundere pe certificatul de control al lucrarii - LA FIECARE VIZITA SERVICE pana remediaza problema sau vinde masina.
                                Dealerul e obligat de fiecare data sa faca aceste trei operatii, anunta clientul, solicita acord de aplicare OTS si in final noteaza pe certificat daca a fost refuzat si pune pe cilent sa semneze pe proprie raspundere.

                                Atentie cand aveti masinile afectate de asa ceva, nu sunteti obligati sa le faceti.

                                Dar ar fi recomandat

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google