punktnet si vazut incarcare 100% pe vreo masina iar apoi bateria sa si fie mentinuta la aceasta incarcare?
Legat de "viata" bateriei la masina din semnatura bateria de prim montaj are 5 ani si 7 luni si inca se tine bine, o monitorizez \masor periodic si nu cred ca o voi schimba prea curand. La L&S3 insa se pare ca sunt destul de multe probleme cu bateria, senzorul baterie si sistemul asta "(super)inteligent" de incarcare pilotata si gestionare a energiei masinii care se pare ca a fost dezvoltat si implementat putin "pe genunchi" si repede-inainte plus reduceri de costuri.
Apoi cu senzorul asta minune si instalatia GPL cei de la LandiRenzo si Dacia oare nu au nicio vina, doar gazul si clientul sunt de vina?
Iar ambele probleme tehnice plus celelalte (ex celebra turbina, AC-ul, MediaNav-ul, etc.) sunt de ceva timp (si de la lansare) iar pana acum o buna parte dintre ele tot nerezolvate sunt ori au fost facute doar cateva compromisuri si cam atat. Ramane de vazut (si desigur de citit) ...
LE: NFS Guru acum am citit portul portsi am dat un Big Like!
Legat de "viata" bateriei la masina din semnatura bateria de prim montaj are 5 ani si 7 luni si inca se tine bine, o monitorizez \masor periodic si nu cred ca o voi schimba prea curand. La L&S3 insa se pare ca sunt destul de multe probleme cu bateria, senzorul baterie si sistemul asta "(super)inteligent" de incarcare pilotata si gestionare a energiei masinii care se pare ca a fost dezvoltat si implementat putin "pe genunchi" si repede-inainte plus reduceri de costuri.
Apoi cu senzorul asta minune si instalatia GPL cei de la LandiRenzo si Dacia oare nu au nicio vina, doar gazul si clientul sunt de vina?
Iar ambele probleme tehnice plus celelalte (ex celebra turbina, AC-ul, MediaNav-ul, etc.) sunt de ceva timp (si de la lansare) iar pana acum o buna parte dintre ele tot nerezolvate sunt ori au fost facute doar cateva compromisuri si cam atat. Ramane de vazut (si desigur de citit) ...
LE: NFS Guru acum am citit portul portsi am dat un Big Like!
Comment