Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai vezi daca faci ca "toți ăștia care mârâiți că nu e bună mașina, că are multe probleme și mai știu eu ce..." si nu doar pe forum ci si in reprezentanta, primesti raspuns la mail doar "pe automat" cu "la noi e bine" si "Vă mulțumim că ați ales Dacia"

    Originally posted by catelullego View Post
    A primit cineva răspuns în scris de la Dacia (vocea.clientului@daciagroup.com) - nu dealer/reprezentante - privind problema cu zgomotul de la EWG? Le-am scris pe 15 Ianuarie și încă nimic... Le-am reamintit acuma de solicitare cu 3-4 persoane din management în CC.
    Cred ca depinde si de problema si de "natura" ei pe mail, uneori mai raspund, la altele mai "delicate" insa evita sa dea un raspuns in scris.
    Sugestia mea este sa incerci sa ii contactezi si telefonic, dar sincer NU am experienta cu asta, doar una acum vreo 4-5 ani cand am sunat pentru o "nelamurire" pe care am avut-o, am nimerit o "duduie" amabila care a spus ca va contacta "tehnicul" si apoi m-a sunat inapoi cu raspunsul (si chiar a fost ceea ce doream sa aflu, dar de atunci mi-am adunat "materialele" necesare si am invatat sa le gasesc si singur), in rest le-am mai trimis vreo 2-3 mailuri de multumire si felicitare pentru masina foarte OK pe care au construit-o si de care sunt multumit, si cam atat.

    Iar referitor la zgomotul EGW pot sa se citeasca si posturile lui mircionesb si celorlati colegi, daca tin bine minte dupa atat de mult timp de la aparitia problemei solutia a fost un alt design parca si ca Dacia inca "lucreaza" la asta (la fel ca si la celelalte probleme tehnice) si inca facea acelasi ping-pong foarte lung cu furnizorul (la fel ca si cu ceilalti), iar din pacate asta a cam devenit un "sablon" si un mod de "lucru" la Dacia, tot din pacate trist si neplacut pentru clientii cu probleme tehnice.

    Comment


    • Originally posted by mircionesb View Post
      ... Am intrebat ce se aude cu rezolvarea zgomotului de la tija de la wastegate si raspunsul a fost ca nu afecteaza functionarea motorului si ca nu se schimba nimic. Nici macar nu au deschis caz la Dacia pentru treaba asta (l-am pus pe un tinerel de la receptie mai habarnist sa verifice) deci cei care aveti problema asta cu zornaitul eu zic sa va rugati sa va pice turbina in garantie altfel nici o sansa la rezolvare. ...
      Tocmai de asta doresc un răspuns clar, in scris, de la Dacia, și nu reprezentanta/dealer. Ai zeci de reprezentante fiecare cu zeci de răspunsuri, unele inspirate de Dacia, altele păreri personale ale angajatilor de la reprezentanta.

      Dacă Dacia a declarat oficial ca lucrează la o rezolvare atunci clar au recunoscut problema/neajunsul, nu mai au cum s-o dea la intors ca "nu afectează funcționarea motorului". Probabil chiar nu afectează cu nimic motorul (nu sunt inginer auto, n-am idee) și toți parametrii sunt în grafic, insa suna oribil. Nu mă aștept ca la o masina de 13k euro motorul in 3cyl sa fie culmea rafinamentului, dar nici sa nu sune ca o galeata plina de cuie.

      Comment


      • Originally posted by Gil26 View Post
        Pai vezi daca faci ca "toți ăștia care mârâiți că nu e bună mașina, că are multe probleme și mai știu eu ce..." si nu doar pe forum ci si in reprezentanta, primesti raspuns la mail doar "pe automat" cu "la noi e bine" si "Vă mulțumim că ați ales Dacia"


        Cred ca depinde si de problema si de "natura" ei pe mail, uneori mai raspund, la altele mai "delicate" insa evita sa dea un raspuns in scris.
        Sugestia mea este sa incerci sa ii contactezi si telefonic, dar sincer NU am experienta cu asta, doar una acum vreo 4-5 ani cand am sunat pentru o "nelamurire" pe care am avut-o, am nimerit o "duduie" amabila care a spus ca va contacta "tehnicul" si apoi m-a sunat inapoi cu raspunsul (si chiar a fost ceea ce doream sa aflu, dar de atunci mi-am adunat "materialele" necesare si am invatat sa le gasesc si singur), in rest le-am mai trimis vreo 2-3 mailuri de multumire si felicitare pentru masina foarte OK pe care au construit-o si de care sunt multumit, si cam atat.

        Iar referitor la zgomotul EGW pot sa se citeasca si posturile lui mircionesb si celorlati colegi, daca tin bine minte dupa atat de mult timp de la aparitia problemei solutia a fost un alt design parca si ca Dacia inca "lucreaza" la asta (la fel ca si la celelalte probleme tehnice) si inca facea acelasi ping-pong foarte lung cu furnizorul (la fel ca si cu ceilalti), iar din pacate asta a cam devenit un "sablon" si un mod de "lucru" la Dacia, tot din pacate trist si neplacut pentru clientii cu probleme tehnice.
        In reprezentanta am menționat problema și am s-o mentionez la fiecare intrare pe garantie/revizie, mai mult de atat n-am ce să fac.

        Telefonic nu-mi bat capul, o sa mai insist pe mail pentru ca am nevoie de număr de înregistrare și răspuns în scris. Asta in cazul în care "pica" turbina imediat după ieșirea din garanție a mașinii, si se dovedeste ca acea tija a cauzat problema.

        Comment


        • Originally posted by catelullego View Post

          Tocmai de asta doresc un răspuns clar, in scris, de la Dacia, și nu reprezentanta/dealer. Ai zeci de reprezentante fiecare cu zeci de răspunsuri, unele inspirate de Dacia, altele păreri personale ale angajatilor de la reprezentanta.

          Dacă Dacia a declarat oficial ca lucrează la o rezolvare atunci clar au recunoscut problema/neajunsul, nu mai au cum s-o dea la intors ca "nu afectează funcționarea motorului". Probabil chiar nu afectează cu nimic motorul (nu sunt inginer auto, n-am idee) și toți parametrii sunt în grafic, insa suna oribil. Nu mă aștept ca la o masina de 13k euro motorul in 3cyl sa fie culmea rafinamentului, dar nici sa nu sune ca o galeata plina de cuie.
          Nu o sa vezi răspuns în scris de la Dacia. Tocmai asta le-am solicitat pe mail de mai multe ori, sa- mi dea un răspuns când se vor rezolva problemele la mașina mea.si nu am primit absolut nimic. Am sunat și la VC de sau plictisit de mine și același rezultat adică un mare zero. Comunicare și respect față de client inexistent din partea Dacia. Mi-a plăcut modelul precedent , Sandero Stepway ,1.5 d.ci pe care l-am avut aproape 6 ani și cu care nu am avut nici o problema și mă așteptam să primesc ceva asemănător dar din păcate nu e asa Asta este a 3-a Dacie pe care o am luat-o de noua și din păcate prima care îmi dă dureri de cap.

          Comment


          • Originally posted by daymaker View Post

            Mail 1 nov. 2022 fara raspuns.
            Cand sunt 15 grade afara si clima pe auto la 22-23 grade nu mai baga aer in habitaclu.
            Astept sa se incalzeasca afara si direct la service
            Buna ziua, astept si eu raspuns pentru aceeasi problema. Am fost la doua reprezentante din Constanta si am primit inevitabilul raspuns-" merge perfect"(asa face toate). Noroc cu incalzirea in scaune. Urmarim

            Comment


            • Pai de asta zic, aștept sa se încălzească afara, sa reapara problema si ma duc direct la service fara programare "sa vada cu ochii lor"..

              Comment


              • Originally posted by daymaker View Post
                Cand sunt 15 grade afara si clima pe auto la 22-23 grade nu mai baga aer in habitaclu.
                Poți da mai multe detalii?

                Viteza aerului prin aeratoare nu mai corespunde cu treapta de ventilație?
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • Nu baga aer deloc, pe nicio direcție , nici daca modific manual viteza sau gradele, se deblochează doar daca schimb manual directia.

                  Comment


                  • Originally posted by Gil26 View Post

                    Salut,
                    Te rog mult daca ai timp si doresti sa masori din nou bateria
                    Ca azi n-au fost decat -6 grade, iata si masuratoarea, dupa ce masina a stat mai mult de o zi nemiscata:

                    IMG_20230213_100645.jpg IMG_20230213_100701.jpg
                    Tensiunea sta, cu motorul pornit, 14,8 - 15,2V.

                    Screenshot_20230213-111743.jpg
                    Acumulatorul e un Renault Hilife, inlocuit acum aproape un an, problemele au reinceput la vreo 6 luni dupa.

                    Parametrii pe care i-ai mentionat cu ce se citesc? Dialogys? DDT?
                    Attached Files

                    Comment


                    • Multumesc mult din nou pentru amabilitate \disponibilitate.
                      M-am uitat doar in graba la capturi si scriu la fel (scuze pt asta), si SOH si Ri nu par prea bune pt o baterie totusi asa de "noua", ma interesa si SOC (daca poti sa il masori cu motorul nepornit dupa o perioda (mai lunga) de stationare).

                      PS: parametri pe care i-am mentionat sunt din CLiP, dar se "regasesc" si in DDT.

                      Comment


                      • Originally posted by Gil26 View Post
                        ma interesa si SOC (daca poti sa il masori cu motorul nepornit dupa o perioda (mai lunga) de stationare).
                        E a doua poza. Masurata, dupa cum am zis, cu masina nemiscata de sambata de pe la ora 14 pana azi la ora 10.

                        Comment


                        • Am vazut-o dar nu mi-a venit sa cred asta, daca ai masurat-o asa cum ai scris (si in mod corect), atunci il citez pe coleg "soc si groaza ..." iar pentru mine e foarte clar ca sistemul ti-a "ingenuncheat" destul de repede si bateria asta (si ceea ce am scris in posturile anterioare referitoare la problema aceasta cu bateria, incarcarea si gestionarea energiei ramane din pacate valabil).

                          Comment


                          • Dacă nu mă înșel, e o Notă Tehnică recentă care în cazurile astea de baterii făcute zob de mașină se înlocuiește senzor curent baterie 12V - este foarte posibil ca reperul 250820499R - Senzor Curent baterie 12V să fie defect, lucru care duce la o încărcare necorespunzătoare a bateriei principale de 12V a mașinii.

                            paul_damian - e posibil să fie și cazul tău.
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • Multumim (din nou) pentru informatiile valoroase, bine de stiut, mai ales ca sunt din ce in ce mai multe astfel de (ne)cazuri cu bateria.
                              Totusi pe 14 Martie 2022 in postul # 1280 (vezi si postul # 2149) paul_damian a scris asta:
                              Am reclamat problema in garantie, reclamatia mea a ajuns la un nivel superior, iar ulterior, acum doua saptamani, a fost schimbata bateria cu una Renault, precum si tot ansamblul care continea senzorul de curent. Inainte de asta a fost schimbat accidental si ECU UPC-EMM.
                              deci i-a fost schimbat senzorul de curent plus bateria chiar si UPC, apoi problema a reaparut (dupa un timp destul de scurt), ramane de vazut daca ii vor mai schimba senzorul de curent si\sau celelalte componente pe garantie (tinand cont si de ceea ce a scris punktnet in ultima parte din postul # 2153 referitor la problema colegului paul_damian si nu numai).
                              Last edited by Gil26; 13 February 2023, 23:19.

                              Comment


                              • Insa cred ca interesant este si ceea ce a scris \atasat colegul:

                                Originally posted by paul_damian View Post
                                ....
                                Tensiunea sta, cu motorul pornit, 14,8 - 15,2V.

                                Screenshot_20230213-111743.jpg
                                dar mai ales capturile din Torque, se pare ca a trecut de CGW si a reusit sa citeasca valori care la prima par corecte. Tinand cont de acestea atasez o arhiva cu un fisier PR_74D_76D_11897_RO.csv cu un PID creat (acum in graba) pentru Torque din UPC 11897 =USM_C1A_BR2_$48 si unul PR_11897_RO_min.csv cu parametri minimi, poate sunt de folos si altor colegi, in care am lasat parametri si stari referitoare la baterie, vezi si capturile atasate, cine doreste il poate modifica, sa stearga anumiti parametri, sai ii redenumeasca, etc.

                                paul_damian daca doresti poti copia fisierul csv in folderul Torque /extendedpids/ (daca nu exista il poti crea) din telefon apoi in Torque settings selectezi acest fisier in Settings-> Manage extra PIDs / Sensors-> Add predefined set si alegi acest fisier PR_11897_RO_min.csv. Apoi te poti conecta la masina si sa citesti valorile cu contactul pus si motor nepornit apoi desigur si cu motor pornit (mai ales PR004, PR010, PR043, PR102, PR120, etc.).

                                PS: eu nu am L&S3 si nu pot testa, plus ca nu mai folosesc Torque de mult timp, dar cine trece de Gateway cred ca poate sa folosesca si derivatele CLiP sau DDT2000 (PyRen\PyClip, ddt4all, etc.), discutia despre acestea insa poate sa fie mai lunga, se poate continua fie aici, fie pe topicul dedicat din sectiunea LoganII, fie pe PM ... Oricum consider trecerea de CGW si\sau ”poarta” deschisa un lucru foarte interesant si ma bucur cand vad \citesc astfel de posturi si din ce in ce mai multi colegi de forumuri reusesc asta.
                                Attached Files
                                Last edited by Gil26; 14 February 2023, 07:47.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google