If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ai si erorile acelea in Media Display pe partea de radio de care zicea torquemada, cum ca boxele nu ar fi plug&play?
Am urmarit si alte forumuri dar nimeni nu se plangea ca ar fi ramas cu ceva eroare.
Multumesc.
Atasez o captura cu cateva erori referitoare la difuzoare si o procedura de diagnosticare (controale electrice, cablaj, etc.) a uneia dintre ele doar ca ex pentru un LoganIII. Si reatasez captura colegului DFA in care am ”taiat” patru butoane din acel MICOM si despre care am scris in repetate randuri, ultima oara chiar in topicul dedicat din aceasta sectiune:
.... Repet si: grija mare cu\la "butoane" gen Clear Virgin si Hard Reset, poate rezulta o caramida din unitate, iar la astea mai noi e mai\cam greu de "rezolvat"...
cu mentiunea ca se poate rezolva si asta, dar daca se lucreaza cu grija si atentie in MICOM se pot evita ”problemele tehnice” si\sau ceva de genul: ”Astazi am vazut 2 cazuri de media display stricate cu micom_test. Inca ma gandesc daca ii pun sa plateasca sau nu.”
Revin cu un update la senzorul de gaz care a picat și la mine in februarie. Am fost programat in 02.03.2023 la reprezentanta pentru "Verifica Injecția GPL", a fost înlocuit senzorul și au mai aplicat și ceva operațiune tehnica specială. Culmea a fost că în ziua în care am fost in service mergea iar pe gaz fara eroare, perfect, deci defectul reclamat nu se manifesta. Au spus că verifică erorile înregistrate în calculator.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Interesant ca in 02.03.2023 cei din reprezentanta ti-au schimbat senzorul (inca au mai facut asta), bine de stiut, ramane de vazut daca vei mai avea aceasta problema cu noul senzor, orice update despre asta este binevenit si de apreciat.
Pt linistea mentala inca de la prima alimentare cu gaz folosesc filtru din asta, pana acum am bagat de la omv, mol si doar de doua ori lukoil (n-am simtit nimic in neregula nici de la astia) .
Din 8400 km rulati cred ca vreo 6000 km sunt doar pe gaz, poate mai multi.
Filtrul inca nu e imbacsit
Am dat like dar tin sa iti si multumesc pentru ceea ce ai scris si informatiile oferite, cred ca pot sa fie de folos si altor colegi. Iar referitor la filtru si capturile atasate in postul # 2252 plus ”Am uitat sa va arat de ce zic eu ca nu e bun gazul ...” si mai ales ”... a crapat si asta nou. Deductie logicaca este gazul de vina.” colegul a fost intrebat si:
quote=DFA,9 Mar 2023, 11:03 Asta ar implica ca cele 2 filtre GPL, de fază lichidă și respectiv gazoasă nu își fac treaba?
insa pana acum nu a raspuns, pentru el mult mai important este ca ”Si ce e mai important, noi ca natie ne place sa ne dam destepti cand suntem prosti ...” Ce va urma cu acest OTS ping-pong al celor de la Dacia (via LR), se vor mai schimba sau nu senzori defecti pe garantie, se va da iar ”vina” doar pe calitatea gazului, se va analiza intreg sistemul GPL, etc ...?
Eu cred că le vor schimba in continuare că nu au încotro(senzorii gpl). Nu poți da vina pe gaz. La mine aveam zile când mergea toată ziua pe gpl fara nici o figura, și în altele nu vroia nici vorbă, toate acestea consumând același rezervor de gpl(având aceeași calitate).
Ceea ce am remarcat la această ultimă vizita in service:
Au verificat istoricul mașinii să vadă dacă reviziile au fost făcute în rețeaua Dacia, fiindcă ar fi vrut să spună că nu îl schimbă pe motiv că reviziile nu au fost făcute la reprezentanta. O persoană de la recepție service când a auzit de "verifica injecția GPL" a spus direct că dacă reviziile nu sunt făcute la "noi", nu va putem ajuta. Masina e luată cu reviziile incluse, nu au mai putut comenta.
punktnet Maestre ( sau draga mecanicule ) dar partea aia nasoala in care oameni din reprezentanta ( carpaci , 2 la leu, nestiutori , pielea... , aia care nu fac deosebire intre doua piulite) nu stiu sa isi faca treaba... de aia nu spui nimic? Angajati ai reprezentantelor care nu fac deosebirea intre o Dacia Logan si o Dacia 1100, care au impresia ca citez... "merge si asa" de aia nu spui nimic?
Nu contest ca sunt multi destepti in Romania si pe forum, DAR datorita acestui forum s-au rezolvat si se rezolva o multime de neclaritati. Se gasesc raspunsuri la o multime de intrebari, si pune presiune pe producatorul de masini care trateaza clientul roman ca pe unul din Kenia. Partea asta ai cam uitat-o ( mestere). Oare cand o sa intelegeti ( voi astia care cred ca Dacia cu xx% PIB sta in Romania ca sa ajute tara ) ca Renault are numai de castigat. In momentul in care profitul ( partea aia financiara care intra in buzunare) nu va mai vi de MILIOANE de euro, vor pleca fara sa se uite inapoi?
Cred ca postul tau e putin deplasat si probabil cafeaua de la aparatul din colt a fost fara zahar si de aici atitudinea asta de XXXXX.
Bun rău postul, nu intru in detalii dar aia cu cafeaua e bună rău
cu mentiunea ca se poate rezolva si asta, dar daca se lucreaza cu grija si atentie in MICOM se pot evita problemele tehnice si\sau ceva de genul: Astazi am vazut 2 cazuri de media display stricate cu micom_test. Inca ma gandesc daca ii pun sa plateasca sau nu
Azi am fost la dealerul Renault (autorizat si Dacia) din Sibiu pentru constatare zgomot pe decelerare (cei de la dealerul Dacia nu au vrut sa deschida caz fiindca au spus ca nu afecteaza functionarea motorului), au constatat zgomotul respectiv si asa cum scria cineva pe aici despre o posibila rezolvare, au pus un arc care tensioneaza tija si acum nu mai zgrangane asa de tare dar tot se aude. Tot suna destul de urat, pe mine unul ma cam deranjeaza dar asta e, m-am convins ca nu o sa vad alta rezolvare. Prea multe probleme are SS3 fata de SS2 , inteleg ca nu se pot compara din punct de vedere al echipamentelor dar sincer cam duc dorul la SS2, 1.5 DCI , care a vazut dealerul in afara de revizii o data in 5 ani. Cu asta nou , in 2 ani de zile cred ca am avut vreo 10 intrai in service. Revenind la cu zgomotul tijei cei care au problema respectiva o sa trebuiasca sa se cam obisnuiasca cu zgomotul respectiv fiindca in cel mai bun caz o sa primeasca o atenuare a zgomotului respectiv.
Va salut, mai are cineva probleme cu cloncanitul pe spate la L3 la denivelari? Precizez ca masina are doar 3,600 km, am fost la reprezentanta de unde am luat masina, raspunsul lor a fost: da, se aude ceva dar nu stim ce este, eu tind sa cred ca este amortizorul spate, asa face de cand am luat-o, nu cred ca l au amorsat sau ceva defect de fabricatie, ceva sfaturi/idei/pareri? Multumesc.
Asta e din ciclul "Vreau si eu".
Am testat si eu adineaori, am scos becul de frana cu motorul pornit, nici un mesaj in bord.
Oare cum sa fac sa am si eu asta? Mi se pare o functie importanta. Dar, dupa cum spuneam, in nici o descriere oficiala sau in manual nu e mentionata aceasta functie...
Intre timp am descoperit ca, pentru a apare mesajul, trebuie sa se arda fie becul suplimentar, fie ambele din "triple" simultan.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment