Se găsesc doar rechemările roșii, nu cred că și cele albastre.
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Gil26 View PostUauuu!... Ai avut ocazia sa vezi si cum aratau filtrele de aer si polen? (iar la modelul asta probabil se pune un superulei motor special pentru Romania ).
Eu la acesti km si chiar timp aveam deja trei revizii facute si ma apropiam de a patra, filtrul de habitaclu l-am schimbat chiar si intermediar si tot era destul de imbacsit, la fel si cel de aer, iar uleiul motor este un "pitic" al meu pe care l-am avut la toate masinile detinute in peste 35 de ani ... (apoi desigur ca discutam si despre problemele tehnice)
- Likes 3
Comment
-
Multumesc pentru raspuns, ma asteptam la asta tinand cont ca ”Pina la revizia respectiva filtrele de aer si polen nu au fost schimbate deloc”, producatorul a marit intervalele de revizie dar conditiile si componentele (ex filtre) sunt aceleasi ...
Dar interesant cred ca este si asta:
Originally posted by mircionesb View PostCand masina a facut 30000 am sunat la dealer sa intreb daca trebuie sa merg la revizie (masina avea un an si vreo 7 luni) si au spus sa nu merg asa ca am facut revizia la 2 ani la ceva in jur de 38000 km.
...
Revenind la problemele tehnice: din cate tin minte la acest model nu am vazut vreun OTS rosu iar cu unele albastre cei de la Dacia au mai jucat si putin alba-neagra: uite OTS-ul, nu mai e OTS-ul, iar apare OTS-ul, etc..., plus ca un OTS este conditia necesara dar NU neaparat si suficienta pentru rezolvarea completa si definitiva a vreunei probleme tehnice (destul de des intalnite si inca de la lansare).
PS: doar ca info, la masina mea pana acum (in aproape 6 ani) nu am avut nici macar un singur OTS (egal ce culoare), dar pe atunci Dacia producea masini bune \fiabile si NU OTS-uri ...
Last edited by Gil26; 1 April 2023, 07:21.
- Likes 4
Comment
-
Interesant, atasez totusi un extras din manualul de utilizare in care am subliniat mesajul ”Service prevazut in ...(distanta sau timp)” la o autonomie mai mica de 1500 km sau o luna (la fel ca la X52) si mesajul ”Service obligatoriu” insotit de martorul ”cheita”.
Eu nu am "experienta" cu asta, asa cum am scris fac reviziile cam la 7-8 luni si 10k km, o singura data cei din reprezentanta au uitat sa reseteze intervalul de revizie (la masina mea nu merge din monomaneta) si a aparut avertizarea, daca tin bine minte la nr. km, l-am resetat eu din diagnoza fara probleme.
Desigur ca depinde si cand\daca s-a resetat intervalul de revizie, atasez o captura dintr-o diagrama (cand se circula mai putin de 30k km pe an) oferita cu generozitate de DFA (cu multumirile de rigoare pentru toate informatiile utile oferite pe forumuri, wiki, etc.) in care am subliniat avertizarea SERVICE si "posibila unificare".
Iar daca asa cum s-a scris schimbul de ulei s-a facut la 38000 km cred ca interesant ar fi si un alt parametru din injectie la L&S3 PR932 =Procent de diluare motor [%] o valoare interpolata de soft pe baza altor parametri din injectie (la masina mea pana acum nu am vazut o valoare mai mare de 3.x%, patru niciodata).
Last edited by Gil26; 1 April 2023, 20:23.
- Likes 2
Comment
-
da, vezi atasat si procentul de diluare ulei motor pentru un Logan III (iar pentru ceilalti colegi se observa ca si la L&S3 softul injectiei ”stie” si cand s-au facut reviziile, sau ma rog resetat intervalul de revizie).
Revenind la problemele tehnice si modul in \prin care cei de la Dacia le ”rezolva”, punktnet ai afirmat de nenumarate ori in acest topic ca doar cu acel OCV se masoara o baterie, ca acesta este bun si precis, sa te credem doar pe tine, etc... legat de problemele cu bateria, incarcarea baterie, senzorul de curent baterie, gestionarea energiei, softul dezvoltat \testat \implementat de genunchi si repede-inainte si nici macar acum (dupa mai bine de doi ani) producatorul auto nu a rezolvat numeroasele (ne)cazuri la multe (chiar prea multe) din masinile produse, punktnet te intreb cu date \cifre concrete: PR120 = Tensiune fara sarcina baterie 12V din acest UPC exemplificat si subliniat este sau nu bun?
- Likes 1
Comment
-
Doar că Logan III pe motorizarea aia nu are 3140... în plus ce e în capturi nu există ca resursă accesibilă muritoritorilor de rând, aici incluzând și pe ăia cu acces la scule, adică functii neimplementate total/experimentale. (sters detaliile importante și neutile muritorilor de rand )
Valoarea e bună, pentru că mașina e livrată aka a folosit-o, dacă era în livrare se schimba bateria.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 1
Comment
-
După cum se vede rubrica cu reviziile e doar pe v50, la restul lipseste, deci nu ai acces la ea ca in pozele din postul 2332 - indiferent de metoda folosităAttached FilesPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 1
Comment
-
Doar ca acum si "muritorii de rand" cu Logan III isi pot diagnostica masinile destul de bine\udor si nu neaparat au nevoie de tot felul de "scule" scumpe pentru asta.
Iar despre valoarea aceea doar ca info la masina respectiva s-a schimbat de doua ori bateria, senzorul de curent, facut update soft, etc. si cei de la Dacia via reprezentanta tot NU au resolvat problema, cu toate "sculele" lor "meseriase", si din pacate sunt destul de multe astfel de exemple (inclusiv pe forumuri), dar deh, "la noi e bine" ...
PS: referitor la versiune, desigur ca trebuie folosita o baza de date corespunzatoare.Last edited by Gil26; 2 April 2023, 09:35.
- Likes 2
Comment
-
Din ăia care cică își pot diagnostica singuri mașinile 95% sunt copiatori mecanici, au vazut ei ceva, dar habar nu au să folosească un calculator, restul de 5% sunt împărțiți în 4% care știu ei fac ei dar, când le pui sculele în față se uită ca mâța în calendar și doar 1% chiar știu ce ar trebui să facă, nu se avântă mai mult decât știu ei că pot și chiar reușesc singuri să facă ce doreau să facă, fără pagube colaterale.
E un exemplu recent pe alt forum, unul cu idei și cu TUVul picat că stia el, a văzut el și a făcut o varză - joaca costă.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 3
Comment
-
Cel cu TUV-ul picat a scris ca ”Mentionez ca acum vreun an am activat la cineva o functie pentru a-mi afisa temperatura motorului pentru ca la acest model este afisat doar nivelul combustibilului,acum am realizat si mi-am amintit...” si nu stiu (din posturile sale nu reiese) daca a facut el sau altcineva asta.
Apoi ”procentajul” pe care l-ai dat cred ca este putintel invers, majoritatea celor care au facut activari \dezactivari de functii s-au informat (detalii se gasesc foarte multe), au urmat toti pasii in mod corespunzator, etc. si au reusit ce si-au propus fara probleme si "pagube colaterale", e adevarat ca au fost si cativa care au urmat tot felul de ”tutoriale” gasite\gresite, s-au grabit, au crezut ca stiu ei mai bine, etc..., dar si o buna parte din acestia si-au ”reparat” greselile (pe unii colegi de forumuri i-am ajutat si eu sa faca asta) fara sa ii coste nimic altceva decat timp....
La fel de adevarat este ca sunt si putini care nu au reusit asta, iar ca sa il citez pe un coleg:
Originally posted by punktnet View PostService-ul sa nu manance si el ceva ??
as mai adauga ca si cei care ofera servicii contracost (niste zei si nu "muritori de rand" ca altii) trebuie sa manace si ei ”o paine” ...
Revenind, la Logan III nu se prea pot face ”modificari” (sau ma rog se pot face insa ”implica” mai multe lucruri) iar ceea ce am scris ramane valabil, si ma bucur ca din ce in ce mai multi colegi (posesori de L&S3) isi pot diagnostica (NU modifica) singuri masinile si pot vedea problemele la care uneori cei din unele reprezentante sau chiar de la DACIA inca NU au rezolvare, ridica din umeri, se scarpina in cap, joaca bambilici cu tot felul de OTS-uri, fac tot felul de ”update” soft-uri inutile si complet aiurea, folosesc aceeasi placa de patefon scrijelita ”asa fac toate domne’...”, ”mai faceti o tura...”, ”se lucreaza la asta ...”, etc... si mai ales mentalitatea asta paguboasa (nu am fost si NU sunt de acord cu ea) ca ”la noi e bine”, ”nu mai maraiti atat...” plus ”suntem o natie de prosti...” .
Din pacate se pare ca asta devine un ”standard” acum la DACIA, iar de aici cred ca pleaca practic toate problemele tehnice atat de multe si nerezolvate inca de la lansarea modelului.
Last edited by Gil26; 2 April 2023, 11:55.
- Likes 3
Comment
-
Originally posted by mircionesb View PostApare mesaj cu 30 zile inainte sa se implineasca anul (service prevazut in 30 zile) ,la 30000 km nu apare nici un fel de mesaj.
Practic mașina e incapabilă să gestioneze simultan cele 2 tipuri de revizii (distanță și timp), din cauza asta rămân bujii și filtre neschimbate la timp pentru cei care fac doar revizii anuale, pentru că reviziile dependente de km parcurși sunt invizibile către șofer dacă nu caută el în mod activ și conștient să le facă...Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 2
Comment
-
3140 and 41 only differ in the 11 and 29 bit CAN address. Renault should be forgiven for the small typo in the clip database. No reason to spray hot air ;-)
The OWE parameters are of course also available in 314x, even if not displayed as a screen. Easily found on ddt4all in the manual request menu or on Pyren mod_ddt under ddt_all_commands.
Attached FilesLast edited by logandriver3; 2 April 2023, 15:06.
- Likes 2
Comment
-
I can assure you there is 3141 on both addresses
There is even a CANFD version of 3141 used on H5D engine mainly.
Referring to this subject, for H4D engine in XJI range there's no active PID for oil dilution.
Google translate pt română.Attached Files
Comment
Comment