logandriver3 you're right, in this case the colleague used an old CLiP V220 database and Shr-lnm (plus other developers) did a very good job in PyRen unlocking all commands from Cedric Paille's ddt4all on the manual request menu so the program is very powerful, easy to use and practically "2 in 1" (both CLiP and DDT2000) and more and more colleagues (even with L&S3) use it and can diagnose \monitor their car, and they don't necessarily need a Derelek or other expensive "tool’s".
Iar alegerea fisierelor in aceste programe poate sa fie alta discutie, in exemplul dat puteam sa folosesc si (sau oricare) alte fisiere xml insa am dorit sa arat acele valori (iar pentru carcotasi valorile respective se pot vedea \verifica si in log).
Referitor la procentul de diluare ulei motor cred ca am lamurit \detaliat in postul 2332, la L&S3 (XJI) acesta este zero barat , inca o bila neagra pentru cei de la Dacia la acest model, in ultima captura din 2332 am subliniat valoarea aceasta la masina mea, in acea captura se poate vedea cand am facut reviziile (si sunt corecte), iar procentul de diluare ulei motor nu a fost niciodata 4%, am punctat asta pentru ca si aceasta valoare poate reduce limita la care apare avertizarea de revizie si ar fi fost interesant si in cazul colegului mircionesb care asa cum a scris a schimbat uleiul la 38000 km cat ar fi fost aceasta valoare, dar probabil cei de la Dacia marind intervalele de revizie (si sunt masini care ating limita de km inaintea celei de timp) doresc sa “ascunda” asta, sau chiar alte probleme din injectie, inca o “romaneasca” facuta la acest model ….
Iar alegerea fisierelor in aceste programe poate sa fie alta discutie, in exemplul dat puteam sa folosesc si (sau oricare) alte fisiere xml insa am dorit sa arat acele valori (iar pentru carcotasi valorile respective se pot vedea \verifica si in log).
Referitor la procentul de diluare ulei motor cred ca am lamurit \detaliat in postul 2332, la L&S3 (XJI) acesta este zero barat , inca o bila neagra pentru cei de la Dacia la acest model, in ultima captura din 2332 am subliniat valoarea aceasta la masina mea, in acea captura se poate vedea cand am facut reviziile (si sunt corecte), iar procentul de diluare ulei motor nu a fost niciodata 4%, am punctat asta pentru ca si aceasta valoare poate reduce limita la care apare avertizarea de revizie si ar fi fost interesant si in cazul colegului mircionesb care asa cum a scris a schimbat uleiul la 38000 km cat ar fi fost aceasta valoare, dar probabil cei de la Dacia marind intervalele de revizie (si sunt masini care ating limita de km inaintea celei de timp) doresc sa “ascunda” asta, sau chiar alte probleme din injectie, inca o “romaneasca” facuta la acest model ….
Comment