If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pe scurt, nu-mi place atitudinea mecanicilor din service. Trebuie sa ai putere de convingere sa le faci chef de munca. Sa nu mai zic, cand am fost pentru macaraua defecta de la sofer, mi-au rupt un clips de metal si unu e indoit de nu mai are nici un rol acolo. Asta am vazut personal cand mi-am facut singur antifonarea in portiere iar acum sunt demn de blamat ca le-am rupt eu daca e sa mai aiba treaba acolo )...
...
Asta am patit si eu la un dealer in Timisoara, urme de surubelnita pe plastice (indoituri, probabil n-au folosit spatule din alea speciale de plastic), un element neprins la locul lui, lipsa clips. Cireasa de pe tort: 2-3 urme de ulei pe consola aia unde vine schimbatorul... cred ca terminase un mecanic de refacut un motor, si imediat dupa l-au chemat sa schimbe modulul de clima la masina mea, n-a mai avut timp omul sa-si schimbe manusile ))
Acuma am "greieri" undeva in mijlocul bordului, vad ca exista buletin tehnic prin care se rezolva, insa sunt tare ezitant sa mai las masina pentru astfel de lucrari "de finete"...
Ma duc saptamana asta, s-au adunat asa: probleme clima la drum lung, start-stop reporneste greu pe GPL, "greieri" bord si sper sa-mi aplice si OTS-ul pentru remedierea zornaitului tijei.
Acuma am "greieri" undeva in mijlocul bordului, vad ca exista buletin tehnic prin care se rezolva, insa sunt tare ezitant sa mai las masina pentru astfel de lucrari "de finete"...
Mai apare si la mine din cand in cand, vara, acel greieras. Tot asa... am ezitat datorita lucrarilor "de finete". Mi-e ca imi desface bordul si o sa apara alti 10 greierasi in schimb )
Citesc aici si mă minunez. Dacă aveam o urmă de îndoială, aceasta a trecut. Mașinile astea sunt făcute pe genunchi, cea mai mare țeapă din industria auto. Și lumea așteaptă 6-9 luni după ele....
Toate masinile noi din prezent au fel si fel de probleme. Da-mi un model de la un brand diferit, care se vinde la fel de bine ca Dacia, si iti extrag de pe grupurile dedicate cel putin la fel de multe probleme.
Si mi se pare perfect normal ca la cea mai ieftina masina din Europa aceste probleme sa fie mai des intalnite, ca de aia e ieftina, s-a "taiat" si din costurile de testare.
Pe langa ce a zis catelullego, toti producatorii fac o treaba de "mantuiala" in ziua de azi doar ca sa mearga piata in continuare. Daca nu s-ar strica niciodata masina, ei ce ar mai vinde? )
Cateodata se stinge dupa ce parcurg cateva sute de metri. Nu am reusit sa reproduc fenomenul, nu imi dau seama in ce conditii face
În cazul ăsta:
Apare mesaj "Verifică airbag" + martor galben SERVICE (cheie) aprins + martor galben Airbag aprins
E foarte posibil ca mufa/cablul de sub scaunul șoferului SAU pasagerului spate să aibe un contact imperfect.
Poate apare în urma mutării pe cursă largă (mult în față sau mult în spate) a unuia din scaune.
- Mesajul apare de obicei când stă cineva în scaun.
- Dacă persoana își pune centura mesajul de regulă dispare.
- Dacă miști scaunul mesajul dispare temporar sau definitiv.
De regulă se reface legătura în mufă - sau se înlocuiește cablajul scaunului.
Dacă problema persistă și după înlocuirea cablajului scaunului/mufei se dau jos ambele scaune, împreună cu bordul și se înlocuiește TOT cablajul.
Trebuie să mergi în service, pentru garanție.
Cred ca se refera la acest indicator de pe consola principala.
Nu are legatura cu afisajul in bord sau martor cheie aprins. Uneori, cand pornesti masina, acel martor se stinge doar dupa ce parcurgi cateva zeci/sute de metri. Patesc si eu asta destul de des, fie ca e cineva in dreapta sau nu.
Cred totusi ca e o intarziere a calculatorului atunci cand pui contactul, de nu opreste acel martor, desi am impresia ca airbagul functioneaza in parametri normali chiar daca e martorul aprins.
N-am bagat niciodata in seama chestia asta ca pe o problema. Am obs ca fie se stinge la cateva sec dupa pornire, fie dupa plecarea de pe loc la cativa metri parcursi.
Mi-am spus si eu ca e un delay ceva de la calculator, pt ca nu s-a aprins niciodata in mers asa random.
Dacă apare martorul de airbag în TdB, fără a umbla nicăieri, e "normal" (8 din 10 fac așa) doar la luarea contactului/oprirea motorului - deficiente soft, comunicare prea înceată între airbag - TdB
Dacă apare martor de airbag în TdB + al2lea aibag, fără a umbla nicăieri, primul pas ar fi folosirea butonului de blocare airbag pasager de câteva ori on-off cu ciclarea contactului între on și off.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment