Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Octavian View Post
    N-am bagat niciodata in seama chestia asta ca pe o problema. Am obs ca fie se stinge la cateva sec dupa pornire, fie dupa plecarea de pe loc la cativa metri parcursi.
    Mi-am spus si eu ca e un delay ceva de la calculator, pt ca nu s-a aprins niciodata in mers asa random.
    Exact, nici eu nu am bagat in seama aceasta chestie pentru ca mi-am dat seama ca fiind o problema de intarziere a calculatorului.

    Daca s-ar fi aprins in mers sau nu s-ar fi stins niciodata sau s-ar fi aprins si stins intermitent, abia atunci as fi considerat ca fiind o problema serioasa. Dar, avand in vedere ca in bordul masinii nu apare nici un martor aprins, iar fenomenul se poate reproduce aproape de fiecare data doar cand pui contactul, delay-ul este singura explicatie. Pe mine, personal, nu ma deranjeaza ca exista acest delay.

    Comment


    • Il trecem la "feature, not bug"

      Comment


      • Daca voi vorbiti despre acesta:
        Screenshot 2023-05-21 232415.jpg
        atunci chiar e un feature. Ramane aprins cam un minut sa-ti aduca aminte ca airbagul pasager e activ, si daca ai pus acolo un scaun de copil nu e bine deloc.

        Comment


        • Atentie. Pare ca in poza respectiva este vorba de acest martor. Dar posibil ca explicatia sa fie pentru cel cu "ON".

          Poti lasa pagina/ aliniatul unde putem gasi acea informatie? Pare destul de interesant.
          Attached Files
          Last edited by 77sky; 23 May 2023, 19:57.

          Comment


          • Originally posted by Th3T1ger View Post
            .....
            Poti lasa pagina/ aliniatul unde putem gasi acea informatie? Pare destul de interesant.
            Captura oferita de colegul paul_damian este din manual de utilizare Logan & Sandero III (acela care nu prea se citeste), vezi si atasat mai "detaliat", pentru probleme tehnice si anomalii sunt procedurile de diagnosticare ex atasat, fiecare dintre ele se “trateaza” separat.
            Attached Files

            Comment


            • LE: si\sau putin mai clar:
              Attached Files

              Comment


              • Originally posted by V0tr4g
                Dacă tie ți se pare ,,perfect normal" la o mașină nouă, nu mai avem ce discuta. Ieftină nu mai e, sunt altele la același preț mult mai fiabile și asamblate cu simț de răspundere, iar să dai un ban si să stai cu ea mai mult in service...mai bine lasă.Dar fiindcă românul se complace si fabricantul merge înainte cu țeapa.
                Daca ai identificat alternative, ce te opreste sa te indrepti spre ele? Exista libertate de alegere...

                Comment


                • Originally posted by V0tr4g
                  Dacă tie ți se pare ,,perfect normal" la o mașină nouă, nu mai avem ce discuta. Ieftină nu mai e, sunt altele la același preț mult mai fiabile și asamblate cu simț de răspundere, iar să dai un ban si să stai cu ea mai mult in service...mai bine lasă.Dar fiindcă românul se complace si fabricantul merge înainte cu țeapa.
                  Da, este perfect normal.

                  Este ieftina luand in calcul contextul economic actual. Care sunt alea? I20? Swift? La fel de prost asamblate sunt si alea. Mai fiabile? Arunca un ochi pe grupul de FB dedicat Hyundai I20 sa vezi ce si cate probleme are modelul respectiv, concurent direct cu Sandero 3. Prefer sa-mi zornaie turbina decat sa-mi pice ambreiajul la 30k ca la I20

                  Nu stiu cat ai stat tu in service, dar eu pana in prezent (la ~26k km, ~1.5 ani) am stat fix 3 ore (vezi postarile mele anterioare aici pe forum), adica ~0.02%. Ti se pare asa mult?

                  Crezi ca la alte marci n-o sa apelezi la garantie? Esti naiv... sau poate doar atehnic, te urci in masina, ajungi din A in B si aia e... sunt convins ca exista posesori de L3 carora de ex. le zornaie turbina in veselie insa ei n-o aud...

                  Bafta!

                  Comment


                  • Si la mine e la fel, dupa o perioada se stinge, cred ca asa e la toti, sau nu?

                    Comment


                    • Originally posted by catelullego
                      Foarte bine ca s-au schimbat, nasol era daca nu se schimbau!
                      ....
                      ......


                      Spor!
                      Ar fi minunat, dar nimeni nu cred ca stie daca s-a terminat cu problema ambreiajului la i20 sau nu.
                      Cat e noua nu prea e de aruncat cu afirmatii, le apuca batzurile dupa 20-25000 km..

                      Aud un cloncanit la plecarea de pe loc, se reproduce usor daca este plecare cu virare st/dr (cum ai pleca din fata casei, sau iesi din parcare) .
                      Mai face si fara virare cand plec de pe loc, face "clonc" cand las ambreiajul, destul de subtil, dar sesizabil, se simte f usor in pedala de acceleratie (in pedala de ambreiaj nu se simte absolut nimic) .
                      A facut asa de cand am iesit de la dealer , senzatia e ca s-a acutizat, sau ii dau eu mai mare importanta.

                      Vreun coleg cu simptom asemanator?

                      Comment


                      • Nu am acest simptom , dar parca am sirenaj in treapta 3 si 4 undeva pe la 2000rpm, posibil sa se auda si in treapta v dar e acoperit de zgomot anvelope, Goodyear all season.Cutie viteze 6 trepte S3. Posibil sa fie siuierat turbina?
                        Last edited by madi; 23 May 2023, 09:44.

                        Comment


                        • Originally posted by madi View Post
                          Nu am acest simptom , dar parca am sirenaj in treapta 3 si 4 undeva pe la 2000rpm, posibil sa se auda si in treapta v dar e acoperit de zgomot anvelope, Goodyear all season.Cutie viteze 6 trepte S3. Posibil sa fie siuierat turbina?
                          Sirenaj, e sesizabil cand accelerezi mai hotarat din ~2000+ rpm pe tr 4, la mine cel putin.
                          Dar nu e deranjant

                          Comment


                          • Salutare, revin cu o noua problema si anume: bag in trapta 1 iar daca o duc cam in 3k rpm cutia agata(blocheaza) in acea treapta si trebuie sa folosesc forta bruta sa l scot, sa l bag in a 2 a tot fortat, tot fortat iese etc pana in treapta 4, urmeaza sa fac programare, s a mai intalnit cineva cu asa ceva? Sa nu debraieze ambreiajul corect? Sa am aer pe instalatie sau sa fi picat timoneria sau sincroanele/pinioanele?

                            Comment


                            • Nu intră în viteză sau nu iese din viteză, indiferent de treaptă!
                              Prima oară se schimbă timoneria.
                              Dacă schimbarea timoneriei nu rezolvă nimic se schimbă ambreiajul sau volantul.​

                              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                              Comment


                              • Multumesc, astept sa ma duc la ei sa vad ce constata. Zi buna.
                                Last edited by 77sky; 24 May 2023, 14:20.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google