Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cam 1 luna jumate in Timișoara.

    Comment


    • Originally posted by dudilix View Post
      Buna ziua, Sandero Stepway Comfort ECO - G 100 \din Iulie 2022 cu Benzina si GPL. De o luna - dupa un drum pe autostrada de 500 Km - sare de pe gaz pe benzina la accelerare mai energica, apoi revine cand vrea el. Cateodata nu revine si merge doar pe benzina. La service Verbita din Arad dupa control mi-au zis ca voi fi chemat la schimbarea senzorului GPL fara indicarea unei date. Cat ati asteptat voi.
      Salut, cati km pana in prezent?
      Trecerea benzina/gpl lasi tot timpul pe auto?

      Comment


      • A iesit solutia pt zgomot tija wastegate - reprog calculator motor.
        Solutia este de atenuare a zgomotului, nu de eliminare, intrucat nu este o problema care afecteaza fiabilitatea, deci tot va face zgomot.

        Comment


        • Interesanta "solutia", deci tija tot va face zgomot, mai ramane de vazut si de cand \cum se va implementa, caror masini produse, etc... (tinand cont si de celelalte "solutii" de pana acum la acest model).

          Comment


          • Cum mai ramane cu cealalta "solutie" pe care ai "trambitat-o" aici:
            Originally posted by punktnet View Post
            Pentru zgomotul de tija turbo a fost pusa in aplicare o solutie tehnica la motorul H5H (1.3 TCE) ce consta intr-un arculet care mentine tija impinsa in fixare, precum si o noua siguranta dintr-un material mai dur pentru a preintampina deformarile la temperaturi ridicate.
            In scurt timp speram sa fie validata solutia si pentru H4D (1.0 TCE)

            Comment


            • Cum adica "reprogramare calculator motor"? Ce treaba are una cu alta, ca nu inteleg? Poate imi explica si mie cineva.

              Comment


              • Ceva de genul - ECU Injecție va comanda actuatorul EWG altfel - nu va mai lăsa Waste Gate-ul deschis la fel de mult timp sau la fel de larg deschis - astfel supapa va rămâne deschisă mai puțin în zona de turație la care este cea mai influențată de pulsațiile gazelor arse (1.500 - 2.500 rpm).
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • Bun, dar zgomotul produs de tija wastegate este unul de natura mecanica, "solutia" aceasta cu reprogramare calculator pare un alt compromis (sau o alta "abureala"), plus ca mai sunt cateva exemple de "reprogramari" care din pacate nici nu au rezolvat si nici macar "ameliorat" problema sau chiar au avut si "efecte colaterale".

                  As avea cateva intrebari pentru colegul cu peste 20 de ani de Dacia care a scris acest "breaking news":
                  Ce inseamna aceasta AMELIORARE, cum se "cuantifica" efectele daca tija tot va face zgomot?
                  Care sunt diferentele fata de cealalta "solutie" cu arcul si materialul de la H5H?
                  Cand va fi implementata "solutia" aceasta care a "iesit" (ce mai inseamna si asta ) acum?
                  Cei de la VC stiu de "solutia" asta si pot sa ofere detalii (sau iar este un "fakenews" ca in cazul anterior)?
                  "Solutia" va fi aplicata tuturor masinilor produse pana acum, sau doar anumitor loturi, ori doar clientilor care au semnalat aceasta problema, etc. ?
                  Aceasta reprogramare soft motor va fi facuta si masinilor care se vor produce de acum?
                  Cand va rezolva Dacia complet si definitiv (NU doar "ameliorare") aceasta problema?
                  Last edited by Gil26; 9 June 2023, 18:40.

                  Comment


                  • Faptul că abuzezi mai mult EWG va duce inevitabil la consumarea periilor acelui motor, și cum ansamblul EWG e niturit de turbo o să fie excelent... dar hei au scăpat scandalagii (ăia de l-au reclamat la reprezentanță) de zgomot
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Excelent, inca o solutie tehnica data de economisti. Cel mai bun inginer auto e un absolvent de ASE, o stie toata lumea

                      Comment


                      • Originally posted by DFA View Post
                        Ceva de genul - ECU Injecție va comanda actuatorul EWG altfel - nu va mai lăsa Waste Gate-ul deschis la fel de mult timp sau la fel de larg deschis - astfel supapa va rămâne deschisă mai puțin în zona de turație la care este cea mai influențată de pulsațiile gazelor arse (1.500 - 2.500 rpm).
                        Multumesc de explicatie.

                        Ce consecinte vor aparea in urma acestei reprogramari? Va pica turbina mai rapid? Vom scoate noxe demne de Euro 5?

                        Ma indoiesc ca nu vor exista si consecinte in "abureala" asta, care nici pe departe nu va rezolva problema de natura M E C A N I C A.

                        Comment


                        • Originally posted by sapte62 View Post
                          Excelent, inca o solutie tehnica data de economisti. Cel mai bun inginer auto e un absolvent de ASE, o stie toata lumea
                          si subscriu, cam asta este si “solutia” aceasta tehnica (la fel ca multe alte “solutii” de pana acum) care ne-a informat colegul ca “a iesit” (ce naiba mai inseamna \presupune asta) acum si pare scoasa din pixul contabilului (care la acest model a fost unul tare rosu). Clar ca cea mai ieftina “solutie” este o reprogramare soft si chiar daca ea NU rezolva problema (ba chiar poate genera altele) macar nu implica (cel putin momentan) costuri mari iar clientii pot sa fie usor pacaliti cu ea.

                          Trist este ca le-a trebuit trei ani de zile celor de la Dacia sa “scoata” reprogramarea asta de soft injectie ca “solutie” (doar de atenuare) pentru o problema de care se stia inca inainte de lansarea modelului. De ce naiba nu au facut reprogramarea asta soft de la bun inceput, de ce au scos-o (din joben) doar acum? Se pare ca le trebuie exact ceea ce ne ureaza noua colegul: (mult mai mult) SPOR, dar cred ca totul pleaca de la mentalitatea ca “la noi e bine”, “la noi se lucreaza”, “nu mai maraiti atat”, “suntem o natie de prosti”, etc… adica cam tot ceea ce a scris colegul in repetate randuri pe aici, iar cand la Dacia sunt din ce in ce mai multi (mai sunt si adevarati profesionisti pe acolo, din pacate din ce in ce mai putini) care gandesc asa este clar ca NU vor putea sa rezolve cap-coada vreo problema tehnica iar Dacia va produce in continuare masini cu defecte si probleme (si din pixul contabilului clar ca ies \rezulta doar clienti nemultumiti).

                          PS: eu inca astept raspunsurile la intrebarile \nelamuririle referitoare la “A iesit solutia pt zgomot tija wastegate - reprog calculator motor... deci tot va face zgomot si sper sa le ofere cu cat mai multe detalii daca tot doreste sa ne “informeze” (si NU doar o mistocareala foarte ieftina ca in multe din posturile sale).

                          LE: iar referitor la "
                          Cel mai bun inginer auto e un absolvent de ASE, o stie toata lumea" poate colegul punktnet ne spune si noua in ce departament \functie lucreaza de peste 20 de ani asa cum se lauda, ca sa stim si noi de unde (de la cine) primim aceste informatii foarte pretioase .
                          Last edited by Gil26; 10 June 2023, 06:35.

                          Comment


                          • Dacă nu știi cum lucrează un turbo, ce e și ce face un WasteGate, cum se controlează un motor electric pentru a sta fix într-o pozitie, etc, etc cea mai bună explicație vizavi de EWG (Electric WasteGate) și reprogramare e aia din postul #2508 - nu crezi, perfect, documentare pe timpul propriu pe google.

                            Vizavi de suntem o natie de prosti​:
                            - suntem pentru că vrem totul moca/gratis și facem mișto de ăia care plătesc (de dreapta e să platești).
                            - suntem pentru că atunci când cumpărăm ceva și se strică, 85% dintre noi îl reparăm pe "net" nu ne cerem drepturile de consumator (european), că nu avem timp de pierdut prin service, reiese că au 10000-20000$ din pufuleți și îi doare la bască de ei.
                            - suntem pentru că dacă e vreun prost care ne poate ajuta benevol, riscându-și postul (confidențial și secret de serviciu sunt pentru unii niște noțiuni foarte greu de înțeles - țara geme de patroni și maneliști, influenceri) ăla trebuie tras în țeapă dacă nu ne dă ce vrem noi, când vrem noi.

                            Concluzia #VremOTaraCaAfaraDoarIntre10și16

                            P.S: La modelele Dacia mai e loc până la 30% profit, deci
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Explicatia despre de ce face un WasteGate si reprogramare cred ca este destul de clara (si subliniez):​
                              Originally posted by t0rquemada View Post
                              Faptul că abuzezi mai mult EWG va duce inevitabil la consumarea periilor acelui motor, și cum ansamblul EWG e niturit de turbo o să fie excelent... dar hei au scăpat scandalagii (ăia de l-au reclamat la reprezentanță) de zgomot
                              Iar vizavi de “suntem o natie de prosti”:
                              - de dreapta (si \sau de stanga) NU vrem totul moca \gratis si NU vrem ca dupa ce am platit pentru un produs NEconform sa fim si luati la misto de producatorul auto
                              - cand cumparam ceva dorim ca acel bun sa functioneze conform si specificatiilor pentru care am platit, iar cand acel “ceva” are un defect de fabricatie producatorul sa il repare pe garantie, iar acesta este un drept european pe care il avem atat noi cat si celelalte natiuni, si nu cred ne “doare in basca” de bunul pentru care am platit (o suma destul de mare), timp de pierdut prin service NU cred ca are nimeni (egal de dreapta \stanga \natie) dar dorim ca atunci cand mergem in service sa fie rezolvata complet si definitiv problema altfel chiar pierdem timpul degeaba egal din vina cui este asta (sevice sau producator) care NU are solutii sau NU poate sa o rezolve
                              Nemtii, francezii, italienii, etc. care au multe \diverse probleme tehnice cu masinile lor inclusiv cu zgomotul asta de la tija wastegate nu sunt tot "o natie de prosti"??? (si ei sunt consumatori europeni, si nici lor Dacia NU le-a rezolvat compet si definitiv destule probleme)
                              - cel care spune ca suntem o natie de prosti a oferit informatiile confidentiale si secretele de serviciu laudandu-se cu asta pe forumuri, multe dintre ele este foarte clar ca nici macar el NU le intelege, doar doreste sa epateze cu ele si nimic altceva, plus ca s-a laudat de nenumarate ori ca poate sa puna “pile” prin reprezentante cu orice problema, poate sa “rezolve” si o problema care NU neaparat tine de garantie (este clar un CID), etc…
                              Apropo cei care scriu ca “suntem o natie de prosti” ce natie sunt, ei nu sunt la fel de prosti ca si noi ???? (pai ori suntem (prosti ) cu totii, ori nu mai suntem , sau unii se cred mai ca altii)

                              PS: nu cred ca este o problema ca Luca de Meo spune (si poate face) o margine profit de 15% la Dacia (din cate tin minte la Renault era de 8%), poate sa aibe si peste 30% daca mai este loc, dar sa produca masini fara (foarte multe) probleme tehnice si care sa functioneze conform, atata tot ..
                              Last edited by Gil26; 10 June 2023, 11:12.

                              Comment


                              • Asta da rezolvare, ăștia chiar își bat joc de noi?Mai bine o dădeau pe aia cu arculetul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google