Personal am reprogramat undeva la 20 vehicule, 18 au rată de succes 100% și la 2 se aude pe decelerare zgomotul similar aproximativ jumate de secundă. Toți clienții au fost mulțumiți.
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Și totuși Dacia nu a luat încă nici o măsură. Am întrebat în două reprezentante din orașe diferite și nu știe nimeni nimic nu știu cum de vii tu cu astfel de afirmații, au mai fost și care au zis că i-au sunat de la Vocea clientului sa ii pună nu știu ce arculet și când le-ai cerut detalii s-au pierdut ca valurile marii, asa că eu sunt satul de astfel de afirmații care nu au nici o susținere.Dovezi domnule nu briz brizuri.
- Likes 4
Comment
-
Originally posted by punktnet View PostPersonal am reprogramat undeva la 20 vehicule, 18 au rată de succes 100% și la 2 se aude pe decelerare zgomotul similar aproximativ jumate de secundă. Toți clienții au fost mulțumiți.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by punktnet View PostPersonal am reprogramat undeva la 20 vehicule, 18 au rată de succes 100% și la 2 se aude pe decelerare zgomotul similar aproximativ jumate de secundă. Toți clienții au fost mulțumiți.Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 1
Comment
-
-
Daca este "același care era și înainte" cand si caror masini se va aplica?
Saptamana trecuta s-a scris asta:
... sunt tare zgarciti cu explicatiile. M AU ASIGURAT ca daca fabrica rezolva problema vor fi rechemate toate masinile in servis pt remediere Am sunat la Vocea clientului unde operatoarea mi a preluat toate datele despre problema , m au identificat in baza de date si a ramas sa vada ce a constatat servisul si apoi sa revina cu un raspuns telefonic peste o saptamana Sunt curios sa vad daca ma suna si ce raspuns primesc !
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by punktnet View Post
Nu este nici un OTS, este un simplu BT, același care era și înainteLogan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 3
Comment
-
Originally posted by punktnet View PostPersonal am reprogramat undeva la 20 vehicule, 18 au rată de succes 100% și la 2 se aude pe decelerare zgomotul similar aproximativ jumate de secundă. Toți clienții au fost mulțumiți.
Cand ai facut aceasta reprogramare?
Cum au fost "selectate" vehiculele si anuntati cei 20 de posesori?
Acestia erau "pile" ale tale? (tinand cont de cele scrise anterior)
PS: legat de ce a scris Red_Alin in postul 2549 despre cele doua reprezentante saptamana trecuta (miercuri, joi, vineri) in alte cateva reprezentante din diferite orase nineni nu stia nimic despre reprogramarea asta cu rata de succes 100% pe care colegul ne scrie ca a facut-o personal.Last edited by Gil26; 26 June 2023, 11:00.
- Likes 2
Comment
-
Eu asta nu înțeleg cum poți veni cu astfel de afirmații când în alte alte reprezentante nu se știe nimic.In Arad și Timișoara am întrebat, iar în Arad unde merg eu la revizii am și prieteni ingineri și nimeni nu știe nimic. O fi rămas vestul tarii mai în urmă...
- Likes 3
Comment
-
Alin... Daca ai spus Timișoara, mai repede am incredere in reprezentanta Opel, care printre altele are contract cu Dacia pentru mentenanta la toata gama.
La Dacia nu au rezolvat problemele cu timoneria intr-o zi de lucru, la Opel mi au rezolvat problemele in nici 2h, nici nu apucasem sa plec din zona ca m au sunat sa mergem impreuna sa testam, cum am testat si înainte de a intra in service. La Dacia au zis ei ca stiu care e problema cum sa vin eu sa le spun ca nu au rezolvat, cand ei imi fluturau acea hartie cu iesire din service... Dar fizic, practic, nu au scos masina la drum cu sau fara mine. S a vazut cat sunt de meseriasi.
Am 1 an si cateva luni, nu s a mai manifestat zgomotul in sarcina la decelerare.
- Likes 3
Comment
-
Originally posted by Red_Alin View PostEu asta nu înțeleg cum poți veni cu astfel de afirmații când în alte alte reprezentante nu se știe nimic.In Arad și Timișoara am întrebat, iar în Arad unde merg eu la revizii am și prieteni ingineri și nimeni nu știe nimic. O fi rămas vestul tarii mai în urmă...Nu stau eu la fundul fiecarui angajat din service sa vad daca isi face treaba sau nu, dar solutia este si functioneaza.Update : 14/06/2023
Nu e treaba nimanui unde am reprogramat eu cele 20 de vehicule, dar sunt facute in reprezentante Dacia Renault pe vehicule de client care erau in acel moment acolo si zornaiau ca toti dracii.
Este o meteahna a oamenilor din service sa dea din cap si sa ii doara in dos de problemele oamenilor, dar sa stiti ca toate BT sunt actualizate prompt cand exista solutii de remediere. Cel putin de cand ma ocup eu
Si nu mai sariti pe mine, mai bine mergeti la dealer si le dati peste nas. Ca nu sunt eu de vina ca nu isi fac ei treaba.
- Likes 3
Comment
-
punktnet :
Atunci cum cei de la VC nu stiu de acest BT actualizat in 14\06\2023?
De cand este solutia asta si de cand te ocupi tu de ea? (tot tu ne-ai "informat" acum ceva timp si de cealalta cu "arculetul")
Tu ti-ai facut treaba pana acum? (de problema asta tehnica si nu numai se stie inca de la lansarea modelului)
PS: si NU mai da vina pe cei din reprezentante, doar citind acest topic cred ca este clar pentru toata lumea ca cei de la "centru" NU au avut solutii si rezolvari viabile pana acum la multele probleme tehnice avute la multe masini produse.
Plus ca "lauda de sine nu miroase a bine"!
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by punktnet View Post
Buletinul este actualizat inNu stau eu la fundul fiecarui angajat din service sa vad daca isi face treaba sau nu, dar solutia este si functioneaza.Update : 14/06/2023
Nu e treaba nimanui unde am reprogramat eu cele 20 de vehicule, dar sunt facute in reprezentante Dacia Renault pe vehicule de client care erau in acel moment acolo si zornaiau ca toti dracii.
Este o meteahna a oamenilor din service sa dea din cap si sa ii doara in dos de problemele oamenilor, dar sa stiti ca toate BT sunt actualizate prompt cand exista solutii de remediere. Cel putin de cand ma ocup eu
Si nu mai sariti pe mine, mai bine mergeti la dealer si le dati peste nas. Ca nu sunt eu de vina ca nu isi fac ei treaba.
-i paradoxul? Să fii angajat al Dacia și să te lauzi că tu ai rezolvat niște clienți când de fapt asta e munca ta, treaba ta și tu vii să dai vina pe noi ăștia fraierii că nu suntem în stare sa ii luam de gat pe ăia din reprezentante să își facă treaba. Asa au făcut și clienții respectivi cu tine?
- Likes 4
Comment
-
Originally posted by punktnet View Post....
Este o meteahna a oamenilor din service sa dea din cap si sa ii doara in dos de problemele oamenilor, dar sa stiti ca toate BT sunt actualizate prompt cand exista solutii de remediere. Cel putin de cand ma ocup eu
Si nu mai sariti pe mine, mai bine mergeti la dealer si le dati peste nas. Ca nu sunt eu de vina ca nu isi fac ei treaba.
Originally posted by punktnet View PostCum se faceți că toți ăștia care mârâiți că nu e bună mașina, că are multe probleme și mai știu eu ce, cum se face că toți aveți câte una de asta nasoală prin parcare?...
Crezi că in alte curți nu sunt probleme la mașini.?
Am colegi prin "industrie" și îți zic eu că la noi e bine, o navigație un senzor doua chedere sau legănat in accelerare și mai știu eu ce onomatopee inventate.
si mult-mult mai grav ii mai faci si prosti cand semnaleaza si scriu despre aceste probleme tehnice pe care le au la masinile lor.
Iar masinile cu probleme au iesit pe poarta fabricii DACIA, ele NU au fost generate de cei din reprezentante (pe care oricum tot cei de la DACIA ii auditeaza si ii evalueaza), deci “peste nas” trebuie dat si unora de la DACIA pentru ca e clar “ca nu isi fac ei treaba” producand masini cu probleme tehnice si mai ales nereusind sa le rezolve complet si definitiv nici dupa atata timp de la lansarea modelului.
- Likes 3
Comment
Comment