Cu telefonul se pare ca am rezolvat. Am dat restart la unitatea din masina. Incercasem orice, 3 cabluri, am dezinstalat/reinstalat AA, am incercat cu o versiune mai veche a AA, am dat reset la telefon.
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Bonzo_Madrid View Post
Am impresia ca nu avea nimic de a face cu pozitia cartelei, pentru ca las rucsacul de obicei pe bancheta din spate si am pornit de fiecare data la drum. Pur si simplu sunt componente ieftine pe care le dai peste cap foarte usor(in cazul meu pornit/oprit motorul de 4,5 ori in interval scurt), de aici si multitudinea de erori, mesaje inexplicabile. Este inadmisibil ca o masina noua sa faca atatea probleme la nici 2 ani dupa achizitie.
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by GeorgeS View PostTe-ai intrebat vreo data de ce coneziunea pri BT trebuie sa aibe o bataie mica sau de ce s-a renuntat la conexiunea telefonului prin WI-FI?
Originally posted by GeorgeS View PostA fost un lot de Dacii care se puteau conecta telefoanele prin WI- FI. Toate marile companii au renuntat la conexiunea WI-FI si au redus semnalul BT la minim din motive de securitate.Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 2
Comment
-
Pentru ca m-am saturat sa am bateria descarcata permanent si sa o tot pun pe redresor (am voltmetru la bricheta, sta la 12.2V in repaus) am scos mufa de la senzorul de pe baterie. Temporar. Plusuri: am bateria incarcata, nu mai intra SS (da, la mine asta se marcheaza ca plus). Minusuri: dupa cateva zile de condus masina crede ca are bateria descarcata, desi e la 12.8V, si imi cere sa pornesc motorul. Probabil ca, pentru cine face drumuri lungi, exista pericolul de supra-incarcare, procesul nemaifiind gestionat de calculator.
Ca sa va faceti o idee, fara senzor cuplat masina tot recupereaza energie la franare - aprox 15.1V, in general porneste incarcarea de la 14.7V si, pana acum, am vazut ca scade la 14.3V. O baterie care are, in repaus, sub 12.5V este considerata descarcata si se va sulfata mai rapid = $$$. Acumulatorul OE este Varta si intentionez sa ma tina mai mult de cei 2-3 ani prognozati.
- Likes 1
Comment
-
Salutare, o situatie interesanta: astazi am avut o programare cu Stepway-ul in service, pentru o rechemare (schimbare macarale geamuri usile fata). Le-am zis celor de la service si de celebrul zgomot facut pe decelerare si pentru care exista un BT (Tipul care a preluat masina parea ca stie despre ce e vb si a notat si problema aceasta, pe langa OTS).
Cand am ridicat masina, tipul care a predat-o a zis ca s-a operat doar partea de rechemare, in certificatul de control apare doar "aplicare ots macarale", in schimb zgomotul pe decelerare a disparut. Sunt 99% sigur ca au aplicat si BT71538.
In bordul masinii aveam si aceste print-uri si nu imi dau seama ce reprezinta/ce s-a efectuat la injectie.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by sapte62 View PostPentru ca m-am saturat sa am bateria descarcata permanent si sa o tot pun pe redresor (am voltmetru la bricheta, sta la 12.2V in repaus)
Și nu o pun pe redresor...
Tu practic te lupți cu mașina, ea o va ține oricum în mers la 80%, o duce la 100% doar în frână de motor, după care iar se întoarce la 80%, ș.a.m.d. la nesfârșit...
Este inevitabil să ajungă în staționare la 60% sau chiar 50%...
Originally posted by sapte62 View PostO baterie care are, in repaus, sub 12.5V este considerata descarcata si se va sulfata mai rapid = $$$.
Originally posted by sapte62 View PostAcumulatorul OE este Varta si intentionez sa ma tina mai mult de cei 2-3 ani prognozati.
Bateria are un număr limitat de cicluri de încărcare:
- plumb-acid clasice = ~ 70-80 cicluri la 50% descărcare:
- EFB = ~ 200 cicluri la 50% descărcare;
- AGM = ~ 350 cicluri la 50% descărcare;
Logan/Sandero III menține bateria EFB la ~ 50-60% în repaos și ~ 70-80% în mers - în zona cu longevitatea cea mai lungă. Da, mașina e foarte agresivă în a economisi energie, taie în carne vie fără să stea pe gânduri nici o secundă în plus…Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 7
Comment
-
madi, stiu ca urca la 13.6V cand sunt farurile aprinse dar nu vreau sa merg cu ele permanent. Daca tin pozitia cand se intuneca nu va mai trece automat pe faza scurta si unitatea media va fi intunecata tot timpul (exista o setare, dar daca o trec pe manual va trebui sa modific luminozitatea de fiecare data cand se intuneca/lumineaza afara).
DFA, bateriile EFB sunt ceva mai rezistente decat cele clasice dar tot in regim de sulfatare intra la voltajele la care o tine Dacia noastra. Am monitorizat si masina sotiei, tot cu SS, recuperare la franare si EFB din fabrica. Nu a scazut niciodata sub 13.6V, cel mai des sta la 14.6V. Acumulatorul are 5 ani si este in stare perfecta.
O mai tin asa, cu senzorul deconectat si monitorizez SOH. Pot masura starea de sanatate cu un tester dar doar cu bateria deconectata,altfel marja de eroare este prea mare. Stiti cumva ce setari se pierd/trebuie refacute daca deconectez acumulatorul?
Comment
-
Originally posted by sapte62 View PostBateriile EFB sunt ceva mai rezistente decat cele clasice dar tot in regim de sulfatare intra la voltajele la care o tine Dacia noastra.
Îți faci griji prea mari, degradarea bateriei în timp e normală.
Originally posted by sapte62 View PostAm monitorizat si masina sotiei, tot cu SS, recuperare la franare si EFB din fabrica. Nu a scazut niciodata sub 13.6V, cel mai des sta la 14.6V. Acumulatorul are 5 ani si este in stare perfecta.
DECI, cât e la acea mașină tensiunea de repaos după ce a stat parcată o noapte întreagă?
Originally posted by sapte62 View PostO mai tin asa, cu senzorul deconectat si monitorizez SOH. Pot masura starea de sanatate cu un tester dar doar cu bateria deconectata,altfel marja de eroare este prea mare.
Originally posted by sapte62 View PostStiti cumva ce setari se pierd/trebuie refacute daca deconectez acumulatorul?
Vezi aici - http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:c...corect-bateria
Și aici - http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:c...tarea-baterieiLogan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 6
Comment
-
Nu am vazut/avut alte masini la care o baterie sanatoasa sa fie sub 12.5V in repaus. Tot ce e sub duce la sulfatare precoce, asa cum spun producatorii de acumulatori auto. Inginerii de la Dacia nu au avut sanatatea acumulatorului ca obiectiv cand au proiectat managementul agresiv al incarcarii. Parca esti nevasta-mea, doar ea mai zice ca am prea mult timp liberAttached Files
Comment
-
ok...
Dacă reușești să reprogramezi UPC-EMM să țină bateria în repaos mai sus decât nivelul actual de 50-60% atunci ești tare.
Altfel..., vorbim vorbe...Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 6
Comment
-
intrebare intrebatoare. exista modalitate de reset la computer bord (toate valorile, practic un full reset) home made? fara sa apelez la service? In sensul ca, ma intereseaza sa resetez harta de menzina/gpl pe care si-o face masina si sa o refac de la 0.
Thx!
- Likes 1
Comment
Comment