Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Despre unele potentiale probleme se stia, tocmai de aceea sunt fazele de proiectare, dezvoltare, testare (inclusiv testele de anduranta care se fac in conditii mult-mult mai severe decat cele dintr-o exploatare normala a masinii, chiar si in conditii de ridesharing si taxi), implementare, chiar si dupa lansarea modelului se mai fac analize, etc. ...
    Apropo de asta si reduceri de costuri, recent cei de la Renault au insistat pe "Industrial Metaserve" reduceri de costuri de 35% la masinile conventionale si 50% la cele hibride si electrice, reducerea timpului de dezvoltare de la trei ani la doi ani, etc.... dar despre fiabilitate nu au prea spus mare lucru ...
    Last edited by Gil26; 9 December 2023, 12:24.

    Comment




    • Asta e buba cu normele de poluare din europa, poate motoarele din aliaj de aluminiu sunt chiar un lucru bun, reducand greutatea si consumul, dar in acelasi timp creste complexitatea motorului cu gaze recirculate pentru a scoate noxe in limitele normei cerute de comunitate. Aici chiar nu pot da vina pe producatori. Sunt curios cat de fiabil va fi motorul termic 1.6 din combinatia hibrida de pe renault si dacia. Un motor luat de pe platforma veche k7a parca, dar acum e facut din aluminiu, fara turbo cu 2 injectoare pe piston la fel ca la dpi-ul de la kia hyundai. Probabil vor ceda intai grupurile electrice montate pe acel aspirat .

      Comment


      • Nu stiu daca problemele ex cu senzorii GPL au vreo legatura cu normele de poluare din Europa, mai degraba acestea cred ca sunt vina producatorului auto si a furnizorului de componente (caietul de sarcini si cerintele Dacia, ceea ce au oferit si facut cei de la LandiRenzo, etc.).
        Apoi legat de hibride cei de la Dacia cred ca trebuie sa isi faca mult mai bine "temele" si sa invete din greselile facute pana acum cu acest model, sa rezolve problemele cunoscute si existente, etc.... (aceasta platforma a fost conceputa si pentru toate acestea)

        Comment


        • Ce incercam sa spun e ca pe masura ce au crescut normele de poluare, a scazut fiabilitatea motoarelor crescand complexitatea lor. Ma rog si eficienta a crescut.

          Comment


          • Reviziile le poti face in orice service autorizat Dacia. Ca ai o problema ce tine de garantie, o poti rezolva in acelasi service sau in orice service de reprezentanta, n-are nicio treaba cu fidelizarea cientului, asta e bullshit dat de reprez si poate fi atacat pe cai legale daca iti pui mintea.

            Ma faci fidel cand vin la tine pt revizii/schimb consumabile si imi aplici eventuale reduceri pe baza istoricului, cam atat. Ce intra sub incidenta garantiei, imi schimbi piesa indiferent daca ne cunoastem sau nu.

            Comment


            • Corect.
              Doar cu mentiunea ca o (mica) "chichita" poate sa fie cu "... ai o problema ce tine de garantie ..." si faptul ca problema "tine" sau nu de garantie, atat in unele (subliniez asta pentru ca NU in toate) reprezentante sau vreun service autorizat dar mai ales pentru cei de la DACIA.

              Comment


              • Pentru a beneficia de garanție ești condiționat de efectuarea reviziilor (km sau an) în service autorizat Dacia.

                Nu faci reviziile la (km sau an), ba mai faci modificări GPL ,alarmă, DVR, scaune încălzite, leduri, iluminat ambiental etc. apoi ai probleme ce teoretic intră pe garanție (nu OTS/rechemare) și te plângi că nu se respectă clauzele din carnetul de garanție primite cu mașina.

                Rezumând din postările de proprietarilor (Logan III, Spring și Duster HJD) pe diverse platforme:

                1. E prima lor mașină nouă, 0km cu garanție
                2. E prima lor Dacie
                3. E prima lor mașină electrică

                Majoritatea bifează cel puțin 2 puncte, iar la unii care le bifează pe toate 3 se mai poate adăuga și

                4: Unii au trecut de la cărucior de butelii (tras nu împins, împinsul e mai complicat) la mașină.




                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Vă salut!
                  SS3 keyless. Când mașina este pornită și ies cu cartela din ea, mă atenționează sonor și vizual pe bord. Dar mașina nu se închide când mă depărtez, nici măcar din telecomandă. De asemenea, se poate circula cu ea fără prezența cartelei în mașină, dacă este pornită.
                  Bug sau vreo setare?
                  Mulțumesc!

                  Comment


                  • Despre unele dintre acestea despre cartela s-a mai discutat in acest topic, daca cauti gasesti raspunsurile, despre altele poti sa vezi si in link-urile de pe wiki plus multe alte informatii utile pe care colegul DFA le-a oferit cu multe detalii si cred ca trebuie sa ii multumim din nou pentru generozitate si mai ales timpul si efortul depus in colectarea, sinteza si prezentarea lor.
                    Iar legat de cartela doar citez cateva lucruri de acolo:
                    Sunetul de avertizare cand cartela nu este în mașină,cu motorul pornit, se poate opri?
                    Nu. Nu se poate opri. Nu direct de către șofer. Setarea "Silent/Silențios" din meniul de Setări vehicul - submeniul Acces - nu face decât să oprească avertizarea sonoră la ÎNCUIEREA ușilor.
                    Trebuie să te obișnuiești să lași cartela în mașină dacă vrei să ieși din mașină și vreuna din uși se închide…
                    Sau vorbești cu cineva care are drepturi de scriere pe CAN Bus și care poate să modifice cu DDT parametrul "CF_VSC_WAC_Buzzer_inhibited" - va opri TOATE avertizările prin intermediul claxonului;
                    O altă soluție este deconectarea mufei de la buzzerul WAC - care este separat de claxonul principal al mașinii, cel acționat prin volan. Deconectarea mufei de la buzzerul WAC nu produce erori vizibile.

                    Cum pot sa-mi încui mașina după ce o pornesc? Varianta cu cartelă mâini-libere.
                    1. Pornești motorul;
                    2. Cobori geam șofer;
                    3. Ieși afară;
                    4. Închizi ușa (te avertizează că părăsești mașina cu motorul pornit - cu 4 claxoane pe ton jos (WAC) - dacă e activată funcția);
                    5. Te întinzi și blochezi usile cu butonul de pe consola centrală - cel cu lacăt pe el;
                    6. Ridici geamul de la șofer - e automat, cu impuls;

                    Comment


                    • Exact ce scriam mai sus:

                      De ce ai lăsa motorul pornit și mai ales nu se închide când mă depărtez ?!

                      Sunetul ăla te poate scuti de probleme când cartela pleacă din mașină și tu pleci cu mașina în alt oraș unde constați, pe propria piele, cât de inteligent ai fost când ai dezactivat avertizarea de cartelă lipsă

                      În altă ordine de idei, la alte mărci cum e ? Că pe la bmw e cam la fel (vezi câte sunt împrumutate pe la englezi)
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • a mai aparut o buba... doar pe marsarier, cand o turez putin si dau cu spatele, apare un sunet gen de tiuiala, parca ar fi o tabla care atinge ceva in miscare, pentru cateva secunde . am mai auzit-o intre blocuri, dar am crezut ca nu e de la mine. acum am parcat intre doua masini si am lasat geeamul jos. pacat ca nu am inregistrat... maine gata, sun sa le fac lista cu bube, ca m-am plictisit...

                        Comment


                        • Cel mai probabil zgomotul e de la frâne.
                          Apare mai ales când plăcuțele au o oarece uzură și afară este rece și umed.
                          Inclusiv tamburii de pe spate pot genera diverse zgomote asemănătoare.
                          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                          Comment


                          • hmm... sa stii ca la asta ma gandeam si eu. cum dracu sa testez? ca nu are cine sa ma impinga dar face putin, adica nu toata perioada de mers cu spatele. o secunda maxim, dupa care dispare sunetul. normal nu ar fi sa faca acel zgomot pe toata perioada mersului cu spatele?

                            Comment


                            • Nu, zgomotul e doar scurt, așa e tipic.
                              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                              Comment


                              • Am derapat pe zăpadă și m-am lovit de bordura cu ambele roti pe dreapta la o viteza de cca 20 km/h.
                                Cu 2 jante putin cioplite, am făcut reglarea unghiurilor pe partea din față și am scăpat.
                                Roata dreapta spate și-a schimbat unghiul de cadere cu 0.5-1 grad de la valorile din fabrica, stânga a rămas ideala. Mecanicul care făcea reglarea unghiurilor a presupus că o fi ceva la kitul de rulment ce trebuie schimbat ( nu cunosc denumirea pieselor in parte a ansamblului), sa un cel mai rău caz cava la bara.
                                Ceva zgomot/huruit/vibratii de la rulmenti nu sesizez.
                                Planific sa fac o diagnoza inainte de a pleca la reprezentanta pentru a nu plati extra pe piese si manopera. Inainte de a cumpara desigur ca voi desface ansamblul pentru a vedea unde anume este problema.
                                Cunoaste cineva daca piesa din poza de la Logan 2 merge și la Logan 3? Asta ar fi primul suspect pe lista.

                                Attached Files
                                Să ne țină turbinele!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google