Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare. Dețin un Logan 3 2021 48000 km eco g . De vreo 2 săptămâni am inceput sa aud un zgomot de frecare, gen rola sau ceva. Am fost programat la service pt constatare mecanica dar nu s-a manifestat zgomotul. Acum in weekend a făcut mai mai tare ca de obicei, până aseară când s-a auzit și mai tare cand mai aveam cred că 2 km pana acasă. Când am ajuns acasă am constatat că pierdeam antigel destul de tare. Pare să fie pompa de apa, pt care e și rechemare. Acum v-a trebui să mă duc cu ea pe platforma. Aveți idee in ce va consta interventia? Oare a apucat sa se duca garnitura de chiuloasă? Martor in bord nu am avut.
    ​​​​

    Comment


    • Daca mai este antigel in vasul de expansiune nu e o problema, mai ales ca nu ai avut martori aprinsi. La constatare ei stiu, banuiesc ca este in garantie si cu asemenea defect vor face totul gratuit.

      Comment


      • Originally posted by Doctorutm View Post
        ..... Aveți idee in ce va consta interventia? Oare a apucat sa se duca garnitura de chiuloasă? Martor in bord nu am avut.
        ​​​​
        Se schimb doar pompa de apă de regulă.

        În ce privește garnitura:
        - s-a schimbat aspectul, culoarea și consistența antigelului?
        - bolborosește antigelul în vasul de expansiune?
        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

        Comment


        • Curgea atât de tare apa cu antigel încât în vasul de expansiune nu mai aveam nimic. In motor încă mai era apa, după oprire in 5 min s-au scurs și restul de apa. Am pus in vas 1 l de apa distilată că aveam pe acasă, dar a curs jos.

          Comment


          • Pai in acest caz poate fi grav, senzorul nu s-a aprins din cauza lipsa lichid. Daca aveai rechemare pentru pompa de ce nu o schimba cand trebuie? Mate fripte astia de la Dacia asteapta sa treaca garantia? Sa se caleze motorul? Asa scarbe ca astia nu am pomenit. Repet, cei din service sunt depasiti, daca nu mana in mana cu Dacia.

            Comment


            • Informare pt rechemare nu am primit. Iar revizia a fost făcută in reprezentantă. Eu am văzut acum pe pagina http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:p...te-motor#toc43 cum că ar fi una din problemele cunoscute. Înainte cu 2 săptămâni reclamasem zgomotele cu pricina în reprezentantă, dar nu au găsit nimic. Au zis că nu se manifesta defectul și mașină e perfect funcțională.

              Comment


              • Originally posted by Doctorutm View Post
                ... Când am ajuns acasă am constatat că pierdeam antigel destul de tare. Pare să fie pompa de apa, pt care e și rechemare. Acum v-a trebui să mă duc cu ea pe platforma. Aveți idee in ce va consta interventia? Oare a apucat sa se duca garnitura de chiuloasă? Martor in bord nu am avut.
                ​​​​
                Da, asa este, (ne)cazurile cu pompa de apa din pacate sunt destul de cunoscute \intalnite la acest model si nu numai (doar ca info datorita problemelor cu pompele de apa, dar nu numai, cei de la Renault au inceput sa testeze si noi tipuri de antigel dedicate unor motoare, dar si normelor, au aparut si Glaceol type D nou, type E nou, etc…)
                Ca sa iti raspund la intrebarea “Aveți idee in ce va consta interventia?” procedura in sine este destul de simpla, vezi doar ex atasat pentru un motor H4D, iar pe langa pompa de apa (cod OE 210109334R) trebuie schimbata neaparat si garnitura acesteia (cod OE 8201714817).
                Desigur ca si in acest necaz cuvantul “de baza” este garantie, dar tinand cont ca “… Înainte cu 2 săptămâni reclamasem zgomotele cu pricina în reprezentantă, dar nu au găsit nimic. Au zis că nu se manifesta defectul și mașină e perfect funcțională.” este bine sa fi atent cu ceea ce vor “constata” si face cei din acea reprezentanta pentru ca problema aceasta este una destul de grava \serioasa si cred ca este bine sa fie “inspectate” si fulia, sistemul accesorii, furtunul de apa, poate si corpul de apa sau termmostatic (si cu acesta si mai ales garnitura au fost destule probleme si la alte modele Dacia \Renault, garnitura “cedand” dupa o perioada datorita materialului de slaba calitate = un “laitmotiv” des intalnit in ultima vreme la destule din pacate), etc. …

                Bafta in reprezentanta si rezolvarea problemei! (si este de apreciat orice update referitor la asta, informatiile putand sa fie de folos si altora)
                Attached Files

                Comment


                • Salutare. Revin cu un update. Au făcut constatarea și au avut pompa de apa pe stoc. Au înlocuit pompa de apa, garnitura, am văzut și ceva pasta de etanșare pusă acolo,cureaua de accesorii, și au completat cu antigel. Antigelul era tip E, un verde mai închis, au spus că nu se mai găsește cel vechi tip D. Mi-au lăsat jumate de bidon sa completez in caz că e necesar după un drum mai lung, a doua zi dimineața. Am completat astăzi dimineață, a intrat tot. Și chiar am fost sa mai iau o sticla la un magazin de piese auto, și acolo nu mai exista antigel tip D, doar E. Totul a intrat pe garanție, inclusiv platforma până la service.

                  Comment


                  • Stie cineva codul piesei fuliei alternatorului? Merge de la generatia precedenta 0.9 tce? Vreau sa o cumpar sa o am cu mine, in caz ca pica undeva departe... Sunt multe cazuri despre fulia cazuta. Intervalul inlocuirii preventive cica sa fie la fiecare 100.000.
                    piesa asta aproximativ
                    Comanda online fulie alternator pentru RENAULT, model CLIO IV (BH_), motorizare 0.9 TCe 90 (BHNF, BHMA, BHMH, BHJK, BHJR), carburant benzina, putere 90 cai si plateste in 6 rata fara dobanda. Identificare dupa serie sasiu, consultanta gratuita, factura si garantie, retur in 14 zile.

                    image.png
                    Să ne țină turbinele!

                    Comment


                    • Mie mi-a picat acum 2 saptamani, noroc ca eram acasa, au schimbat alternatorul cu totul, din pacate nu am codul. La 32500 de km.

                      Comment


                      • Aidecapulmeu , masina aproape noua si sa pice la 32500 km , trist si din pacate adevarat.

                        Dar da, fulia se schimba impreuna cu alternatorul, nu stiu exact la L&S3 dar pentru un motor H4D480 posibile coduri OE sunt 231007769R, 231002175R, etc. iar cureaua accesorii probabil cod OE 117205123R marcata 7PK1179 (7 striatii, lungime 1179 mm), doar ca ex si atasat, insa acestea se pot verifica usor pe masina eticheta din spatele alternatorului sau marcajul de pe curea.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Gil26 H4D480 = 1.0 tce90, nu-i asa? O fi oare o diferenta in acest aspect fata de gpl?
                          Voi cauta prin magazine sa vad daca este disponibil ceva aftermarket...
                          Alta intrebare, avem fulie unidirecționala sau decuplatoare pe acest motor/L&S3? (OWC) / (OAD)
                          Este aceeasi fulie ca la 0.9 tce cumva?
                          Multumesc pentru informatie
                          Să ne țină turbinele!

                          Comment


                          • Nu este asa, H4D470 este 1.0 TCe 90, H4D480 este 1.0 ECO-G 100 (un 470 putin "intarit" plus instalatie GPL).



                            Comment


                            • Originally posted by bmwh548 View Post
                              Apdeit la apdeit: dupa mai putin de 100km de cand a iesit "reparata" pe poarta reprezentantei s-a aprins iarasi bordul. Acum sunt toti trei martorii aprinsi simultan si esapamentul miroase de zici ca e diesel cu toate filtrele anulate.
                              Am luat-o de la ei, adusa acasa, totul ok. Mers cu ea la spalatorie totul ok. Cand sa o scot din boxa a murit din senin, s-au aprins iarasi martorii de radar si sistemul stabilitatii. Trasa pe dreapta, oprita, repornita, s-au stins si au ramas stinsi. Am facut plinul, mers cu ea cateva ore, s-a comportat impecabil. Pana cand a inceput sa tremure din senin in mers si s-au aprins martorii. Tras pe dreapta, lasata 5 minute, repornita, au ramas aprinsi.
                              Apdeit la apdeituri: dupa plangere la VC (si cred ca un scandal intre ei si reprezentanta Dacia Iasi, parea iritata rau de atitudinea lor angajata care s-a ocupat de sesizarea mea) masina a fost dusa luni la reprezentanta Renault Iasi (aici Dacia si Renault apartin de firme total diferite). Pe diagnoza le-a dat eroare "senzorul captor presiune admisie". Au zis ca poate e de la mufe, au curatat, mers cu ea in proba prelungita cu acordul meu si a facut din nou figuri. Marti s-a comandat senzorul, miercuri a fost inlocuit. S-a efectuat o noua proba prelungita, zero erori. Am ridicat masina joi dimineata, am plimbat-o in diferite conditii de trafic/viteza si se comporta absolut normal.

                              Comment


                              • bmwh548

                                In Iasi, exista doar 1 reprezentanta Dacia, Casa Auto, cu 2 locatii ( Valea Lupului si Tudor), din care doar o locatie este si service autorizat, cea din Valea Lupului. Dar exista un al doilea service autorizat Dacia/Renault, cel de la Bras din Podu de Piatra.

                                Practic, exista 2 firme diferite, care au voie sa lucreze pe garantie pentru Dacia si Renault - Casa Auto si Bras.

                                La care ai fost si te-au rezolvat pana la urma ? Ce locatie ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google