If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mai simti mirosul ala sub capota? Tot asa e si la mine, acuma pe caldura (20 grade astazi) se simte si in interior. Initial credeam ca e de la ambreiaj, dar ala ma gandesc ca nu mirosea mereu... plus ca nu l-am solicitat, simt mirosul si dupa drumuri lungi.
Sunt curios daca si cum ai rezolvat... suspectez si eu ca e de la filtru sau ceva de sub capota.
Update: S-a constatat ca scapa pe la nu stiu ce membrana, s-a comandat piesa si astept. Mi-au spus ca nu exista pericole si pot circula pe GPL pana la remediere.
Sensorii de parcare - am ajuns la ei sa văd cum stau și ce e posibil de făcut. Am luat mănuși de nitril și le-am înfășurat în jurul conectorului după care am dat deasupra cu bandă izolanta. Voi urmări ce vor face....
Un topic pentru probleme tehnice, specifice generației III de Logan - sper să fie mai puține.
Nu a rezolvat problema. Conectorii senzorilor sunt waterproof și nu aveau rugina contactele când am desfăcut unul din ele pentru inspecție.
Mă gândesc că din cauza că nu sunt apărătoare de noroi, sare apa până pe spate și din cauza asta da fals pozitiv, altfel pe timp uscat sau umed nu sunt probleme...
Da, iar multe din problemele cunoscute cu senzorii de parcare la L&S3 au fost foarte bine detaliate si aici : http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:p...iguranta#toc15 Mai adaug cateva capturi cu unele simptome si doar ca ex procedura de diagnosticare a unuia dintre senzori (spate interior stanga, pentru restul sunt asemanatoare), se poate vedea ce \cum se verifica, plus valori de referinta din testerul de diagnoza:
sensorii unghi mort care luminează in oglindă, anume ei își fac de cap. Cei de parcare nu se activează în orice alt caz în afara marșarierului. Oarecum sensorii de parcare sunt aceiași ca cei de unghi mort...
Am mai avut problema cu sensorii pe față - aleator îmi da indicație de proximitate. Am ridicat numărul și s-a rezolvat.
P.s. Mia apărut mersul in valuri nițel la 35.000. zornăie de pe la 28.000
M-am programat la reprezentanta, sper că va face când ajung acolo. Nu face nasol mereu, doar uneori.
dacă nu rezolvă mă duc la un service de turbine
Vă salut!
Schimbat în garanție :
- suport motor și suport cutie de viteze ;
- protecțiile antipraf de la telescoapele față ;
- chedere uși spate.
SS3
Să vă uitați la acele protecții antipraf, le-am văzut când am schimbat cauciucurile.
Mașina are 39000 km.
Va salut .
am un L3 cumparat in Noiembrie 2023 , am ajuns la pagina 100 , o singura persoana a intrebat undeva in primele 20 de pagini , este normala functionarea compresorului AC intermitent ? 10 sec pornit , 10 sec oprit ?
Salut, Un raspuns bine detaliat la aceasta intrebare (dar nu numai) il gasesti deasemenea (plus unele probleme tehnice cu AC) pe Wiki : http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:faq-climatizare si citez un extras (iar acest site foarte util este citit si mentionat chiar si pe forumurile straine, mai ales cel german):
Funcționare De ce ac-ul pornește și se oprește la fiecare 15 secunde, asa este la toate? Menționez ca 15 secunde dă rece, se oprește, iar dupa 5 secunde pornește iar. Comportamentul este normal, pentru că compresorul AC este de tip On/Off - nu cu capacitate variabilă care să funcționeze încontinuu.
Cu cât temperatura din habitaclu este mai aproape de cea dorită cu atât ritmul de pornire/oprire se mărește (compresorul funcționează un timp mai scurt).
Invers, cu cât temperatura din habitaclu este mai departe de cea dorită cu atât compresorul funcționează un timp mai lung, pentru a mări confortul cât mai repede.
ATENȚIE:
ECO Mode influențează ritmul de răcire al habitaclului - pauzele de funcționare a compresorului fiind mai mari - mărind astfel timpul în care habitaclul va atinge temperatura dorită și confortul va fi mai mic.
ECO Mode de asemenea influențează și modul de funcționare a răcirii motorului - temperatura motorului crescând cu 5-10 grade Celsius - ECO Mode nefiind recomandat pe caniculă.
ECO Mode are sens mai mult toamna, iarna și primăvara - NU vara.
PS: desigur ca si la L&S3 modul functionare AC in anumite conditii se poate vedea cel mai bine si via diagnoza, atasez doar ca ex un grafic de la masina din semnatura (chiar daca este model \motorizare diferita cu AC automat monozona se poate vedea comportamentul, iar modul de monitorizare al parametrilor la XJF este asemanator).
Indiferent ca este in modul auto , ca este pe modul manual , temperatura pe low sau 22-24 grade ,la prima treapta sau ultima de ventilatie , compresorul porneste si se opreste la acelasi interval de timp ( se aude acel "clanc" de pornire )
Nu este posibil cantitatea de freon sa fie prea mare sau prea mica si sa declanseze compresorul .
Deasemenea apa ( condensul) nu ar trebuii sa curga sub masina?
Cum previi aburirea geamurilor cand compresorul functioneaza cateva secunde apoi se opreste?
Indiferent ca este in modul auto , ca este pe modul manual , temperatura pe low sau 22-24 grade ,la prima treapta sau ultima de ventilatie , compresorul porneste si se opreste la acelasi interval de timp ( se aude acel "clanc" de pornire )
Nu, intervalul de timp este variabil, nu fix, a postat Gil26 un grafic revelator mai sus...
Deasemenea apa ( condensul) nu ar trebuii sa curga sub masina?
Ba da, dar cantitatea de condens depinde de gradul de umiditate și de punctul de rouă. Primăvara sau toamna nu e obligatoriu să găsești o baltă sub mașină..., pe caniculă, da...
Cum previi aburirea geamurilor cand compresorul functioneaza cateva secunde apoi se opreste?
Se numește impendanță termică sau histerezis - vaporizatorul nu se încălzește instantaneu când compresorul s-a oprit, el încă este foarte rece, freonul din el încă absoarbe căldură din habitaclu chiar dacă nu mai circulă, deci tu nu vei simți o diminuare a răcirii în timpul pauzelor pe care le face compresorul.
Graficul postat de Gil26 iarăși este foarte revelator în acest sens...
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
Am ajuns la service cu zornaitul turbinei.
Au facut update la softul de injectie, dar nu au putut spune din ce data este softul. Cica au conectat calculatorul dupa VIN si le-a venit notificare ca este update si l-au aplicat.
Acum supapa se tine mai stransa, se aude nitel, dar comparativ cu ce sea auzea inainte - doar 5-10% din ce a fost. Deci uzura este prezenta, softul doar face ca actuatorul EWG sa tina supapa mai strans probabil.
Modulul SOS dadea cheita in bord, uneori fiecare cateva secunde/minute pe denivelari. Au reprogramat modulul si vedem cum face mai departe.
E placut sa nu mai aud zornaiala, dar oricum ma voi adresa la un service pentru turbine in timpul apropiat
Salutare astăzi am observat tija de la selectorul de viteze care întra În cutia de viteze având transpirații de ulei ,dacă a mai Întâmpinat careva acesta problema ?
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment