Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • M-am trezit azi cu rezervorul de expansiune antigel gol. Nu părea contaminat și nivelul de ulei e același. Am adăugat cca 700ml de apă distilată și m-am programat sa vad daca vor găsi pe unde curge. Au început a-mi băga gogonate precum ca mi s-a adaugat la fiecare schimb de ulei cate 500 ml și este normal. Ultima dată insa am verificat 1000 km in urmă și nivelul era intre min-max. Careva scurgeri in compartimentul motor nu am observat, sau pe scut, pe sub pompa de apă.
    Mai nou a început codul morse la actuatorul ewg la 40500. Incepe să se accentueze câte puțin mersul in valuri. Nu am posibilitate încă să o duc la service turbo.
    Altă situație interesantă e cu o țeavă de cauciuc de la turbină care se dezintegreaza. Asta da.
    Attached Files
    Să ne țină turbinele!

    Comment


    • Referitor la lichidul de racire motor si rezervorul de expansiune gol asta NU este normal, egal cate \ce “gogonate” baga cei din reperezentanta , desigur ca de baza ramane cuvantul GARANTIE, dar pe langa verificarile care le-ai facut cred ca poti sa urmaresti nivelul iar daca scade tot asa sa vezi \verifici mai atent tot circuitul de racire, doar ca exemplu (am subliniat asta) si atasat pentru un motor H4D480.

      Iar despre turbina din cate se pare (si din pacate) “odiseea” aceasta continua.
      Attached Files

      Comment


      • Originally posted by asitaka View Post
        ...........Mai nou a început codul morse la actuatorul ewg la 40500. Incepe să se accentueze câte puțin mersul in valuri.
        BT71538 ți s-a aplicat vreodată?
        Cere o recalibrare EWG + reset adaptivi - mersul în valuri ar trebui să se micșoreze sau să dispară de tot.


        Originally posted by asitaka View Post
        ........... Nu am posibilitate încă să o duc la service turbo.

        De ce service turbo?
        Ai garanție...


        Originally posted by asitaka View Post
        ...........Altă situație interesantă e cu o țeavă de cauciuc de la turbină care se dezintegreaza.
        Tot garanție...
        ​​
        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

        Comment


        • Originally posted by DFA View Post
          Dacă poți, fă un mic tutorial de verificare bucșe.
          DFA teava de la turbină sigur pe garanție. La soft nu știu se versiune am, doar mi-au spus că le-au apărut update soft disponibil. E greu cu dealerul ăsta, evita pe cât pot lucrările pe garanție fiindcă mecanicii nu au % din lucrare, practic lucrează pe gratis.

          Am dat cu ceara anticoroziva astăzi la uși, capotă, aripi spate, capac portbagaj și cam ce a ajuns prin orificiile din praguri ( in unul din locuri a curs pe jos din prag). Urmează să dau și pe aripile din față.

          Cu ocazia asta mi-au ajuns mâinile sa fac câteva poze daca mai este relevantă cererea. Se face in 30 minute fără multe instrumente.
          în cazul dat bucșa e ok.

          1. Se scoate mocheta care acoperă aripa
          2. Se folosește o cheie de 6 pentru a stopa rotirea axului amortizorului, și cu o altă cheie de 16-17 se deșurubează piulița de pe ax
          3. Verificăm starea bucșei din partea de sus
          4. Se instalează cric, se ridică mașina că pentru un schimb de roată ( nu este necesar să fie scoasă roata )
          5. Tragem de amortizor in jos cu mâinile, scoatem bucșa de sub caroserie de pe axul amortizorului(nu uitam de cilindrul metalic pe mijloc), proptim amortizorul de caroserie, inspectăm bucșa.
          Attached Files
          Să ne țină turbinele!

          Comment


          • Originally posted by catelullego View Post


            Update: S-a constatat ca scapa pe la nu stiu ce membrana, s-a comandat piesa si astept. Mi-au spus ca nu exista pericole si pot circula pe GPL pana la remediere.
            Update 2: defapt era vorba de vaporizator, s-a inlocuit intreaga piesa pe garantie.

            Interesant este ca dupa constatarea initiala n-am mai simtit deloc GPL, nici in masina nici sub capota... posibil sa fi strans ceva pe acolo.
            Attached Files

            Comment


            • cei care au schimbat turbina, si voua vi se pare mai lesinata masina? sau sunt eu paranoic? parca e mai bleaga, cu putin lag in acceleratie... parca intra turbina tarziu...

              Comment


              • Fă programare din nou și cere:
                1. Recalibrare EWG
                2. Resetare adaptivi
                ​ar trebui ca comportamentul motorului să se îmbunătățească
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • da, stiu, mi-ai zis pe chat... eram doar curios daca mai sunt si alti fericiti ca mine. o sa ma duc zilele astea sa fac cele 3 operatiuni(daca are chef ala)

                  Comment


                  • Sincer, acum astia nu fac decat sa schimbe piese? Cum asigura garantie daca nu duc operatiunile pana la capat?Este turbina model nou sau e una ramasa pe stoc care sa justifice lucrarea in batjocura?

                    Comment


                    • eu am ajuns la concluzia ca nici piesele nu le schimba sau daca le schimba , o face extrem de prost.

                      EX: inlocuit bara fata (pe rca) acum freaca pe far si a inceput sa se exfolieze de la trepidatii. revopsit bara spate (avea mici imperfectiuni din fabrica) acum unde este prinderea sub portbagaj, la acele suruburi, a facut burta

                      EX 3: chedere exterioare pleznite, inlocuite de 2 ori. ultima daca probabil a scos ceva din usa de sus, ca sa nu mai apese pe ele sa plezneasca, si acum la fiecare trecere de linie tramvai, zici ca sunt geamurile lasate si zdrangane cu ele inchise.

                      Iti mai pot da exemple pana ma plictisesc(si aici e doar masina mea, iti imaginezi cati alte mii sunt in acaesi oala) la 2,3 service-uri diferite...

                      Comment


                      • Originally posted by Mihai2k4 View Post
                        ..........EX 3: chedere exterioare pleznite, inlocuite de 2 ori. ultima daca probabil a scos ceva din usa de sus.....
                        Culisele fisurate NU se rezolvă așa, ci prin coborârea poziției macaralei...
                        Probleme cunoscute (generale) - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki (wikidot.com)
                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment


                        • DFA​ sa ii anunti si pe astia din service care sunt la al 3 rand deja. acum au rezolvat dupa cum ziceam. zdrangane geamurile inchise zici ca se sparg... macar nu mai pleznesc alea, deci e un win

                          Comment


                          • mie mi-au crapat furtunele de la AC(cel subtire si cel gros unde se afla partea de cauciuc) si mi s-au schimbat pe garantie, sper sa tina mai mult acum, masina este din martie 2023 si are 20.000 km. Ca o alta paranteza, un alt prieten cu un logan cumparat aproximativ in aceasi perioada ca la mine, are furtunele respective crapate la fel.
                            laureate 1.5l, albastru marin

                            Comment


                            • De astazi gata garantia 90.000 km,ma declar multumit.La ultima revizie facuta la general autocom focsani, mecanicul a venit cu uleiul in masura, alt recipient si am refuzat,Se practica achizitii vrac si la ei ,,o fi pe original mai ieftin "aveau si la bidon de 4 l original rn17......... Corect era sa fiu intrebat .........
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 1 photos.

                              Comment


                              • trebuie sa specifici neaparat, ca vrei ulei sigilat la 4l. daca nu, au ei in butoi varsat si baga de acolo, ca ies mai ieftin. pe tine te taxeaza la fel.... Romania!

                                eu la revizii, stau lipit de masina, sa vad ce face.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google