Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • se aude (da am scris la prezent) o bataie cand revine spre 1100 , 1000 turatii motorul, si cand porneste ac-ul. am scris la prezent pentru ca face la fel si dupa acea schimbare. acum se schimba o saiba cu un buletin tehnic ( pe 19 luna viitoare) tot pe la cutie cred, vedem daca face la fel si dupa.

    Comment


    • Este normal ca la altitudini de 1500-2000m (transalpina de ex.) masina in modul normal sa se simta foarte similar cu modul Eco? Efectiv n-are vlaga, trebuie s-o tin 3k+.

      Stiu ca la altitudini mai mari va pierde putere din cauza cantitatii mai putine de oxigen, insa nu imi imaginam ca se va simti atat de accentuat aceasta scadere de performanta.

      Sunt curios daca si voi ati experimentat aceasi efect, sau o avea a mea probleme… 1.0 ECO-G ruland pe GPL.

      Comment


      • Motoarele turbo nu ar trebui sa fie afectate de scaderea presiunii atmosferice, tocmai datorita inductie fortate. Poate ti s-a parut din cauza rampelor accentuate, unde sarcina pe motor e mai mare.

        Comment


        • Originally posted by catelullego View Post
          Este normal ca la altitudini de 1500-2000m (transalpina de ex.) masina in modul normal sa se simta foarte similar cu modul Eco? Efectiv n-are vlaga, trebuie s-o tin 3k+..
          Mașina ține seama de altitudine indirect, ar putea avea o problemă cu vreun senzor - ar fi bine să o programezi în garanție și să explici simptomele.
          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

          Comment


          • Originally posted by catelullego View Post
            Este normal ca la altitudini de 1500-2000m (transalpina de ex.) masina in modul normal sa se simta foarte similar cu modul Eco? Efectiv n-are vlaga, trebuie s-o tin 3k+.
            ....
            Nu stiu cum se comporta LoganIII 1.0 ECO-G ex pe Transalpina dar citind asta mi-am adus aminte de filmuletul celor doi Lolek si Bolek de la Super Speed la lansarea modelului in “testul anului” pe Transalpina: https://www.youtube.com/watch?v=ZZTEs-cyUig

            Legat de descrierea prin simptom cred ca trebuie facuta in mod corespunzator si analizat daca este sau nu o problema tehnica. Pentru aceasta pe langa comportamentul masinii cred ca trebuie facuta si o diagnosticare conforma in conditiile date. Doar ca exemplu la acest model \motorizare in CLiP =soft de reprezentanta (implicit si in softul masinii) sunt parametri PR035 – Presiune atmosferica si PR312 – Presiunea colectorului (ex diferenta dintre acestea cu contactul pus trebuie sa fie mai mica de 50 mbari) insa poate sa fie interesanta variatia acestora, plus a altor presiuni ex PR032 – Presiune admisie, PR313 - Presiunea colectorului liniarizata, PR931 – Presiune de supralimentare bruta, etc. si multi alti parametri aferenti in conditii de altitudini ridicate (ex 1500-2000 m), lucru pe care cei din vreo reprezentanta nu stiu daca pot sau doresc sa il faca, iar daca masina nu are vreo problema tehnica evidenta se “aplica” celebra concluzie “asa face toate domne’ …”.

            PS: pot scrie insa ca am facut (si fac destulde des) toate Trans-urile cu diferite masini si motorizari, mai "potente" sau mai putin, aspirate sau turbate, desigur ca depinde si de masina dar si de modul cum am condus (mai relaxat sau in forja) insa doar ca ex panta aceea cu inclinatie destul de mare dinspre Obarsie spre Ranca cam tot timpul am “abordat-o” cu turatii ridicate egal de masina avuta, inclusiv cu cea actuala.

            Comment


            • Mi-a aparut un zgomot ca un geamat timp de o secunda-doua cu vibratie discreta in volan. Acest lucru se intampla dupa o stationare mai lunga de peste 30 minute si se manifesta o singura data pe traseu cam la 200-400metri de locul plecarii. Am service in 28 zile(cel de trei ani) , km parcursi de la serviceul anterior 19000km. Kilometrii actuali 50500.

              Comment


              • Salutare! Am primti si eu mesajul „Verifică sistem antipoluare” (cheia galbenă, check engine), după ce a mers cativa kilometri „în șuturi” . La drumul Brașov-București am mers intre 2500 si 3000 de ture, dar nicio schimbare. Am facut programare la Dacia, dar abia la 29 august. Nu au putut sa imi spună dacă se recomandă sau nu să merg cu mașina așa. Știe cineva dacă pot folosi în siguranță Loganul? Mulțumesc!

                Comment


                • în principiu, cât timp martorul GALBEN de service e aprins poți rula cu ea, dar cu precauție și nu departe de casă..., din motive lesne de înțeles...
                  Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                  Comment


                  • Pleci mai departe de casa, ia un rucsac cu tine pe trotineta, pui loganul in rucsac si fuga la service cu loganul in spinare !

                    Comment


                    • Buna seara , eu am un Logan 3 acuși face un an in Octombrie am venit de la oraș și m-am oprit sa aspir interior când am terminat sa bag mașina in garaj o grămada de martori in bord aprinși .Mesaje sa verific frânele , servodirecția presiunea la roti ESC cam toate sistemele pare ca sau defectat dintr-odata.
                      Mentionez ca am rulat cu mașina ai nu sesizez decât ca nu am asistenta la parcare și nu mai merge frâna automata in panta . Nu mi se pare logic sa se strice așa deodată poate computerul de bord e defect … dacă a mai pățit cineva sa facă așa ca pomul de Crăciun . Eu am deconectat bateria și apoi am reconectat-o dar nu a dispărut nimic . Am făcut programare la service , martorii au culoarea portocalie .

                      Comment


                      • Așa pe repede înainte:

                        am un Logan 3 acuși face un an in Octombrie am venit de la oraș și m-am oprit sa aspir interior, am stat cu usa deschisă și/sau contact pornit când am terminat sa bag mașina in garaj o grămada de martori in bord aprinși, normal bateria fiind sub 10V la pornire .Mesaje sa verific frânele , servodirecția presiunea la roti ESC cam toate sistemele pare ca sau defectat dintr-odata.
                        Mentionez ca am rulat cu mașina ai nu sesizez decât ca nu am asistenta la parcare și nu mai merge frâna automata in panta


                        PS. Nu ai computer de bord ci computere că sunt vreo 10 pe mașina aia /!\
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Nu am stat cu contactul pus , am oprit motorul pana am făcut curat și nu am atins fire sau altceva sa mișc de la loc.Erorile sau păstrat dar mașina merge totuși nu mai am asistenta la parcare și nu merge frâna in panta. Am făcut programare la service și mi-au făcut peste o luna as vrea ceva sfaturi de la cei care au mai pățit , poate pot face eu ceva la service au spus ca nu pot să-mi spună dacă sa mai merg sau nu ,trebuie sa facă o diagnoza nu m-au întrebat ce culoare au senzorii (sunt portocalii). Eu mai am treaba trebuie sa merg la oraș din când in când . Deci nu pot sa înțeleg ce sa întâmplat am mers normal nu am sesizat nici o problema senzorii de parcare au fost ok vin acasa opresc in curte și când repornesc îmi spune ca trebuie sa mă uit la radarul din fata presiunea la roti nu e buna ESP parca sa verific sistemul de frânare … am verificat presiunea la roti nu era buna am făcut o reinitiere dar eroarea nu a dispărut . Mă interesează dacă mai pot sa circul așa cu martorii aia aprinși fiindcă mașina se comporta normal pornește ușor ca de obicei nu am verificat dacă funcția start/stop mai funcționează . Aștept sfaturi cu ce sa fac ce am făcut greșit , apropo am deconectat bateria și am măsurat-o avea 12,45 volt deci nu era descărcată . In tableta am găsit frânarea activa pe off am pus-o pe on și după câteva secunde trece singura pe off și camera de mers înapoi avea niște linii albastre care mă ajutau când viram și senzorii nu mai piuie !
                          Multumesc celor care vor sa mă ajute , am citit undeva pe aici ca la cineva făcea “ca pomul de Crăciun” se referea la martorii din bord tot așa fără un motiv aparent dar nu mai știu unde am
                          citit .

                          Comment


                          • Urmeaza acesti pasi-
                            Este din munca colegului nostru DFA, sper sa nu se supere.

                            Comment


                            • Mulțumesc Madi și DFA , am făcut așa și sau resetat toți senzorii merge totul perfect nu mai am erori . Păstrez totuși programarea la service sa văd dacă nu apar Iara erorile și cred ca o diagnoza ar fi necesară . Sau las pana in Octombrie când am prima revizie și ii rog sa facă atunci o diagnoza presupun ca mi-o face pe garanție . Cineva mi-a spus ca am decalibrat direcția și acuma făcând manevrele alea s-a recalibrat .

                              Comment


                              • Originally posted by nelutu_pop View Post
                                apropo am deconectat bateria și am măsurat-o avea 12,45 volt deci nu era descărcată.
                                Ca idee :
                                - 12,45V e irelevant, la pornire cu toate calculatoarele pornite și sub demaror ai sub 10V. În plus bateria se verifică cu tester dedicat de baterii nu doar cu voltmetru.
                                - erorile apărute după de conectarea bateriei sunt normale, nimic nou aici.
                                - unele proceduri aplicate după deconectarea bateriei sunt aparute, la Dacia, încă din 2017 cu Duster ph3, iar pe Logan III încă din 2020, nimic nou nici aici.

                                Morala:
                                - ori se ignoră toți martorii și/sau mesajele, că de aia există garanție.
                                - ori se face documentare serioasă pentru a evita situațiile de genul, în care mașina, pardon telefonul cu 4 roți, se repară pe net, că nu se repară.

                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google