Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gil26 Multumesc, am cautat pe logan3wiki dar mi-au scapat informatiile astea. Am citit si discutia despre igienizarea instalatiei AC dar eu cumparasem spray cu aerosoli.

    Comment


    • Si bineinteles multe multumiri lui DFA.

      Comment


      • , acum sper ca este (mai) clar despre curatarea AC (inclusiv cu aerosoli) si "... dar nu stiu unde este iesirea evaporatorului ...."

        Comment


        • Salutare!

          Nu stiu ce sa spun despre fiabilitatea celor noi... Am avut Logan 1.4/2007. L-am dat in 2021. Pe langa traditionala rugina, problema am avut doar o data cu o curea de accesorii rupta. In 2022 am luat un L3 manual, full, dar fara GPL. Dupa 10.000 km a inceput sa zornaie tija turbinei, sistemul SOS Call a trebuit reprogramat, tableta a trebuit resoftata, o data nu se mai deschidea portbagajul, iar acum cateva zile, la 68.000, in mers pe autostrada ceva s-a rupt in motor si a inceput sa curga ulei. Astept sa vedem ce s-a rupt in motor...
          De vreo 3 saptamani incepuse sa se auda o usoara bataie la plecarea de pe loc sau la accelerarea la viteze mici, asa ca era programata la o verificare in curand.
          Din pacate, insa, vineri, pe autostrada spre Pitesti, la 130 pe pilot automat, s-a auzit deodata un zgomot metalic ca de ruptura dinspre motor, acesta a inceput sa tremure, ceva batea in el, a pierdut instant puterea, nu se mai accelera si a inceput sa iasa fum de sub capota. Am tras pe banda de urgenta si am vazut ca in partea stanga a motorului (cum te uiti la el), jos, intre motor si turbina era o flacara mica. Am stins-o, apoi am sunat la Dacia Asistenta, masina fiind in garantie.
          Flacara era din cauza uleiului care luase foc, curgea pe undeva.
          Acum masina se afla la Delta Plus Pitesti, reprezentanta Dacia, pentru investigatii. Sper ca in curand sa aflu ce s-a intamplat si ce o sa propuna Dacia ca reparatie/despagubire.
          Mentionez ca masinii i s-au facut toate reviziile la Dacoserv Bucuresti la intervale chiar mai mici decat prevede producatorul.
          Cand o sa am vesti, voi reveni.
          ​​​
          MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

          Comment


          • Sigur o sa primești mașină până se rezolvă a ta.

            Comment


            • Buna ziua
              Gil26 Nu stiu sa-ti spun numarul pinilor pentru ca nu m-am uitat, dar firele sunt : fir gri si chiar linga el un fir albastru inchis.
              Drumuri bune tuturor​

              Comment


              • Originally posted by MARIVS View Post
                Nu stiu ce sa spun despre fiabilitatea celor noi... Am avut Logan 1.4/2007.
                Compari o mașină EXTREM de simplă și ieftină, cu foarte puțină electronică pe ea, cu un motor de generație foarte veche, aspirat, nepretențios - cu una proiectată 15 ani mai târziu, aproape 100% pe CAN Bus, plină de electronică, cu un motor complicat, plin de senzori, cu filtru de particule, pretențios.

                Este garantat că vei avea mai multe probleme cu cea nouă față de cea veche.

                Cât despre defectul motorului - da, se poate întâmpla, dar e un caz izolat, sunt cel puțin 60.000 de Logan/Sandero III pe drumurile din România, sunt ok PER GENERAL.
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • Originally posted by DFA View Post

                  Compari o mașină EXTREM de simplă și ieftină, cu foarte puțină electronică pe ea, cu un motor de generație foarte veche, aspirat, nepretențios - cu una proiectată 15 ani mai târziu, aproape 100% pe CAN Bus, plină de electronică, cu un motor complicat, plin de senzori, cu filtru de particule, pretențios.

                  Este garantat că vei avea mai multe probleme cu cea nouă față de cea veche.

                  Cât despre defectul motorului - da, se poate întâmpla, dar e un caz izolat, sunt cel puțin 60.000 de Logan/Sandero III pe drumurile din România, sunt ok PER GENERAL.
                  Salut!
                  Deci este vina mea ca am cumparat o masina mai noua, teoretic mai buna? Daca exploda motorul si muream, era ok? Nu stiu despre tine, dar pentru mine cei 13600 EUR platiti in Februarie 2022 catre Dacia nu este o suma pe care sa o trec usor cu vederea. Inteleg ca este o masina mai complicata, ca daca sunt mai multe mecanisme implicate sunt si sanse mai mari sa se se strice ceva, insa in acelasi timp ma asteptam ca aceasta masina simpla in comparatie cu altele din 2022 sa fie totusi cat de cat fiabila si de calitate. De ce nu cumparam masini chinezesti? Pentru ca speram ca putem cumpara masini care, teoretic, sunt produse in Europa la standarde de calitate europene.
                  Normal ca acum nu voi arunca cu noroi in Dacia si nu voi incepe sa denigrez compania, normal sa mai existe rebuturi, doar ca nu e placut sa ti se intample tie.
                  Astept o rezolvare prompta si civilizata din partea Dacia, ca doar suntem in 2024, in UE.
                  Cand o sa am informatii pertinente, voi reveni.
                  MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                  Comment


                  • Originally posted by MARIVS View Post

                    Deci este vina mea ca am cumparat o masina mai noua, teoretic mai buna?
                    Asta ai înțeles tu?
                    Că e vina ta pentru un defect de fabrică?
                    Serios?

                    Eu doar ți-am spus că nostalgia ta după cea veche te face să fii orb la creșterea șanselor de a avea probleme cu o mașină modernă, mai complicată.

                    Și ce să vezi..., mașinile se strică! Chiar și cele noi.

                    Cu cât sunt mai complicate cu atât ai șanse mai mari să descoperi un defect ascuns.

                    Da, e nasol când ți se întâmplă ție, dar nasol e și pentru ăla de a dat 10.000 € cât și pentru ăla de a dat 50.000 €...

                    Mașinile moderne sunt fabricate pentru a fi cât mai ușor, simplu și ieftin asamblate, nu pentru fiabilitate și calitate. Conceptul ăsta de fiabil și calitativ a murit de mult în industria auto, acum contează cât de repede poți scoate mașina pe poartă și la un preț cât mai convenabil pentru acționari. Nu pentru clienți. Acționari. Pe ei trebuie să-i mulțumească compania. Pe clienți îi ademenești cu o caroserie nouă pe același șasiu reciclat de 5 ori, o vopsea interesantă, niște butoane în plus, luminițe, ecrane și alte gadgeturi. Acționarii vor cifre. Mereu mai mari.
                    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                    Comment


                    • Originally posted by DFA View Post

                      M-am mai uitat o dată pe simptome.

                      - Pornirea cu scuturarea motorului și a întregii mașini poate proveni de la volantă sau senzor volantă.

                      - stabilizarea la comutarea pe GPL poate proveni de la injectoare GPL sau vaporizator GPL - pentru a testa dacă defectul este cauzat de injectoarele GPL și/sau vaporizatorul GPL - se închide robinetul de siguranță din centrul rezervorului de GPL și se verifică a 2-a zi dimineață cum este pornirea - dacă pornește normal atunci se merge mai departe cu verificarea injectoarelor GPL și/sau a vaporizatorului GPL.
                      Revin după o săptămână , am avut luni 23 septembrie programare în service la Serus Chiajna .
                      Mi-au luat mașina , au pus-o pe rampă , au deschis capota , au făcut cred că o diagnoză , au pornit-o de 2 ori și după aproximativ o oră , au scos mașina de pe rampă și m-au chemat la birou . Ca și defect au descoperit așa zisul plămân de gaz ( îmi cer scuze dar îmi scapă denumirea exactă ) , acesta pierzând presiune de gaz , iar peste noapte când stă mai mult mașina parcată , acest gaz se acumulează în galeria de admisie , iar la prima pornire pe GPL în loc să tragă aerul necesar pentru aprindere , trage acest GPL , de aceea și aceste simptome în care mașina pur și simplu se îneacă și nu reușește să pornească .
                      Au spus că din păcate nu este piesa pe stoc și că estimează undeva la 2 săptămâni . Am făcut reprogramare pe data de 8 octombrie cu rugămintea să sun eu pe 7 octombrie , cu o zi înainte ca să verific dacă a sosit piesa .
                      Ca și informație suplimentară mi s-a comunicat că pot merge liniștit cu mașina , nu cauzează absolut deloc , nici nu crește consumul, doar afectează prima pornire a zilei (pornind abia la a doua sau a 3-a cheie )
                      Tot în aceeași zi , dacă tot eram acolo, am băgat mașina si la “caroserie” deoarece aveam un portbagaj aliniat foarte prost și atingea în aripă dreapta , deasupra stopului . Au băgat mașina în hală , au tras de portbagaj, l-au realiniat , iar acum totul este perfect centrat . Tot procesul a durat aproximativ o oră . Mai trebuie când revin pe 8 octombrie să schimbe acea piesă , să mai trec odată pe la “Caroserii” ca să retușeze portbagajul acolo unde a atins și s-a luat vopseaua .

                      PS: Multumeac foarte mult DFA pentru promptitudine, pentru seriozitate și profesionalism , încă odată demonstrează că omul chiar se pricepe !!

                      Comment


                      • MARIVS ce rezultate ai de la service?Ce au constatat?

                        Comment


                        • Ne tine în suspans....

                          Comment


                          • Salutare!

                            Nu doresc sa tin pe nimeni in suspans, insa eu sunt cel tinut in suspans. Situatia este complicata, nu am primit pana acum nici-o informare oficiala, ci doar telefoane, iar nervii mei sunt intinsi la maximum. Daca nu se va rezolva curand, probabil o sa ajungem la o instanta de judecata.
                            MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                            Comment


                            • Salutare tuturor! Am.sxhimbat un far pe garanție,ledul bătea galben. Problema e ca cel nou pare sa bata mai cald decât celalalt,mai spre galben. A mai pătuț cineva asta? Sa fie iluzie optica? Mulțumesc!

                              Comment


                              • Salut, stie cineva daca volantul cu masa dubla vine si pe TCe90 in 6 trepte sau este doar pe ECO-G 100?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google