Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut, citez din pagina de pe Wiki a colegului DFA :

    Volanta / Volantul
    Care motor are volant cu masă dublă?
    Singurul motor cunoscut montat pe Logan/Sandero III și care are volant cu masă dublă este H4Dt 480 - adică ECO-G 100.
    1.0 SCe 65 și 1.0 TCe 90 nu au volant cu masă dublă.

    Comment


    • Originally posted by Gil26 View Post
      Salut, citez din pagina de pe Wiki a colegului DFA :
      Mersi, imi place si mie pagina aia mult doar ca nu prea stiu sa o folosesc, imi cam prind urechile cand caut prin ea.

      Comment


      • Sunt foarte-foarte multe informatii interesante si utile, cam totul despre acest model, tocmai de aceea este citata \mentionata si pe forumurile straine, DFA a sintetizat aproape toate subiectele discutate pe forumuri, a oferit si informatii "in premiera", plus ca tot timpul actualizeaza cu detalii noi, etc. ... Dar este bine structurata, pe capitole si subcapitole, se poate gasi destul de usor ce se doreste (mie mi-au trebuit doar doua click-uri si un "scroll" pentru acest citat).

        Comment


        • Volantul de pe 1.0 Tce 90 se potriveste si pe Eco G? In ideea in care pica dupa garantie si alegem o varianta mai ieftina, fara masa dubla. Si la mine se aude o bataie la relanti, volant sau suport motor...aflu in curand la revizie.

          Comment


          • Originally posted by AdrianB1994 View Post

            Revin după o săptămână , am avut luni 23 septembrie programare în service la Serus Chiajna .
            Mi-au luat mașina , au pus-o pe rampă , au deschis capota , au făcut cred că o diagnoză , au pornit-o de 2 ori și după aproximativ o oră , au scos mașina de pe rampă și m-au chemat la birou . Ca și defect au descoperit așa zisul plămân de gaz ( îmi cer scuze dar îmi scapă denumirea exactă ) , acesta pierzând presiune de gaz , iar peste noapte când stă mai mult mașina parcată , acest gaz se acumulează în galeria de admisie , iar la prima pornire pe GPL în loc să tragă aerul necesar pentru aprindere , trage acest GPL , de aceea și aceste simptome în care mașina pur și simplu se îneacă și nu reușește să pornească .
            Au spus că din păcate nu este piesa pe stoc și că estimează undeva la 2 săptămâni . Am făcut reprogramare pe data de 8 octombrie cu rugămintea să sun eu pe 7 octombrie , cu o zi înainte ca să verific dacă a sosit piesa .
            Ca și informație suplimentară mi s-a comunicat că pot merge liniștit cu mașina , nu cauzează absolut deloc , nici nu crește consumul, doar afectează prima pornire a zilei (pornind abia la a doua sau a 3-a cheie )
            Tot în aceeași zi , dacă tot eram acolo, am băgat mașina si la “caroserie” deoarece aveam un portbagaj aliniat foarte prost și atingea în aripă dreapta , deasupra stopului . Au băgat mașina în hală , au tras de portbagaj, l-au realiniat , iar acum totul este perfect centrat . Tot procesul a durat aproximativ o oră . Mai trebuie când revin pe 8 octombrie să schimbe acea piesă , să mai trec odată pe la “Caroserii” ca să retușeze portbagajul acolo unde a atins și s-a luat vopseaua .

            PS: Multumeac foarte mult DFA pentru promptitudine, pentru seriozitate și profesionalism , încă odată demonstrează că omul chiar se pricepe !!
            Bună ziua băieți , revin cu un update :
            Ieri am avut programare la ora 8 la Serus Chiajna pentru a schimba acel decantor de GPL pe garanție . În jur de ora 12 am fost înapoi pentru a ridica mașina din service.
            Din păcate , în urma acestei intervenții , nu s-a rezolvat problema , deoarece azi dimineață când am pornit mașina , la prima pornire a învârtit lung(7 secunde) timp în care a bâlbâit și a dat să pornească de 3 ori . Am reușit să pornesc mașina la al 4-lea buton când mașina a trecut automat pe GPL si a pornit fără probleme .
            Pe lângă faptul că s-a schimbat acea piesă degeaba , acum mai nou sesizez și un miros de GPL venind din compartimentul motor , fără să deschid capota se poate sesiza acest miros . Am sunat înapoi la Serus , am reprogramat pentru mâine la 8, se va face altă diagnoză , să vedem ce altă piesă decidem să schimbăm . Sunt curios să aflu de unde a apărut acea pierdere de gaz pe care înainte să umble băieții la motor , nu o aveam . Este clar ca ceva nu a fost montat înapoi corespunzător , și este clar ca nu se știe exact cauza exactă, sau , pentru aceasta problema pot exista mai multe cauze și schimba piesele pe rând până găsesc unde este buba … sper din tot sufletul să nu mă întind foarte mult până se repară problema și sper să nu ajung să schimb jumătate de instalație de GPL ca să îi dea băieții de cap . Și așa , mai mult ca sigur iar o să îmi spună ca nu este piesa pe stoc și să revin în 2 săptămâni pentru montaj .
            Vă țin la curent dacă mai reușesc să aflu mâine ceva !

            Comment


            • Ți-au montat greșit vaporizatorul GPL, probabil - are scăpări de gaz. Șuruburi slăbite, garnituri ciupite, etc. După orice intervenția la GPL se verifică etanșeitatea instalației - OBLIGATORIU!!!!!

              Acele scăpări de gaz pot ajunge în admisie și se acumulează toată noaptea iar dimineața motorul se îneacă cu GPL+Benzină. Nu poate fi exclusă și benzina care zace pe linia de alimentare/rezervor și și-a pierdut din volatilitate.
              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

              Comment


              • Mai mult ca sigur ai dreptate , mai ales ca acum dupa ce opresc motorul , se aude cu motorul oprit , un piuit de la un senzor sau ceva electronic de la motor , iar mai nou se aude un fâsâit ca și cum ar pierde/elibera presiune , timp de 10 secunde , cat timp se aude și piuitul respectiv , un fâsâit intermitent ca și cum ai avea până , de undeva de prin partea stângă de pe lângă roată( sau rezonează și mi se pare că se aude de acolo) Ideea este că înainte de intervenție nu se auzea acel fâsâit .

                Comment


                • In partea stanga la roata este filtrul stare gazoasa. Ori nu au strans bine, ori e garnitura defecta sau deloc.

                  Comment


                  • Nu poate fi exclusă și benzina care zace pe linia de alimentare/rezervor și și-a pierdut din volatilitate.
                    Draga, DFA , cu tot respectul ,pentru tot aportul adus acestui forum și cu toate scuzele de rigoare, însă, "mitul" "benzinei vechi", care își pierde din proprietăți in rezervor și înlocuirea ei, cu una "proaspătă" , trebuie pus în practica și risipit.
                    Fără a plictisi prea mult, va dau un exemplu din experienta proprie;
                    Socrul meu a decedat acum 6 luni,în spital, unde a petrecut ultimele 2 luni, iar în urma lui a rămas, în "familie", un Logan Mcv 0,9 Tce ,2019, benzina +gpl, de fabrica. Masina a rămas cu full.ul făcut și la gas și la benzina, dar este utilizata doar la nevoie, la pomeni, de către mine, pe distante scurte, de maximum 25-30 km. Țin sa precizez, ca, masina pornește perfect, funcționează de asemenea , atât pe gaz , cât și pe benzina, deși nu e utilizata decât, poate odată la luna. Cred cu tărie, ca în 8 luni de stat în rezervor, în caniculă din acest an , plus alte difetente de temperatura, proprietățile carburantului, ar fi trebuit sa se estompeze iar masina , sa nu mai funcționeze în parametrii .
                    ..... cu excepția de la "regula" și fără suparare, mulțumiri pentru tot ce faci.

                    Comment


                    • La mine se simte la pornire (proneste mai greu) daca benzina este mai veche de 1-2 luni. Tin doar 1/4 din rezervor, daca aveam plinul probabil se oxida mai greu. Iarna nu am probleme, sfertul de rezervor se consuma repede fiind frig si benzina de iarna oricum se "strica" mai greu. Posibil sa ai plinul cu benzina norma de iarna.

                      Comment


                      • Cu siguranță e cu norma de iarnă, dar , totuși, sunt 8 luni

                        Comment


                        • Originally posted by alex1ioan View Post

                          Draga, [USER="68061"] "mitul" "benzinei vechi", care își pierde din proprietăți in rezervor și înlocuirea ei, cu una "proaspătă" , trebuie pus în practica și risipit.
                          1. "Mitul" este pus în practică chiar de cei care întâmpină respectiva problemă...

                          2. cu rispirea nu știu cum am putea face...

                          3. Faptul că TU nu te-ai confruntat cu această problemă nu reprezintă nimic - nu e ca și cum experiența ta anulează cumva experiența ALTORA..., e ca și cum ai spune că dacă TU nu ai văzut ploaie cu soare ea nu există..., faptul că TU nu accepți existența unei probleme nu o face să dispară prin magie...

                          4. Dacă ai chef să studiezi problema, poți începe cu RVP - adică Reid Vapor Pressure / Presiunea de Vapori Reid și cum este el variat în funcție de anotimp, de ce el influențează aprinderea în funcție de temperatură, etc., apoi poți vedea că unele motoare sunt influențate mai mult de RVP decât altele și că această influență se mai combină cu o tonă de alți parametri și condiții...
                          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                          Comment


                          • Originally posted by alex1ioan View Post
                            Cu siguranță e cu norma de iarnă, dar , totuși, sunt 8 luni
                            De exemplu, un plin (50 de litri) cu benzină de iarnă rezistă fără simptome pe motorul H4D aproximativ până iarna următoare (depinde de cât mergi ȘI pe benzină, nu doar pe GPL).

                            Apoi, 25 de litri de benzină de iarnă provoacă primul simptom de:
                            - pornire lungă;
                            sau
                            - motorul nu rămâne după pornire la 1.550 rpm ca să facă pre-încălzirea, ci moare imediat;
                            la motorul H4D (1.0 TCe 90 / 1.0 ECO-G 100) după aproximativ 6 luni (adică undeva prin August dacă cei 25 de litri au fost puși în Februarie).

                            5-10 litri de benzină de vară provoacă primul simptom pe același motor H4D după aproximativ 40-50-60 de zile - depinde iarăși de cât rulezi pe benzină.

                            10-15 litri de benzină de iarnă nu provoacă nici un simptom până apuci să-i consumi pentru pornirea motorului H4D și pre-încălzirea lui - care iarna se face 90% din timp pe Benzină, adică iarna 10 litri de benzină se consumă cam de 2 ori mai repede decât aceiași 10 litri pe perioada verii.

                            Nu e nici un mit aici, doar fapte.
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • Încă odată, cu scuzele de rigoare, am prezentat un caz "aparte", ieșit din utilizarea de zi cu zi, normală, a oricărui posesor, în care masina s.a folosit , la nevoie și vara și iarna, cu o benzina "statuta", de la începutul anului, care se apropie de limita inferioara, fără probleme tehnice, sau comportament anormal. Dacă ploua cu soare, e un fenomen intalnit, foarte rar, dar asta nu înseamnă ca e caz general, ci depinde și de alți factori . Sunt ferm convins ca, ce ai scris e corect și de folos, nu vreu sa întru în polemici, ești mult superior în acest domeniu, cer permisiunea de a ma retrage.

                              Comment


                              • A mai întâlnitcineva problema următoare : La pornire tensiunea de încărcare arată 15.5 V și se stinge tableta și aerul condiționat, apoi la următoarea pornire revine din nou la normal sub 14.5 V. (Logan III )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google