Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare , o problema mai veche daca pot spune asa.

    Am gasit dimineata masina cu luminile aprinse , drl si pozitiile spate, s a mai intamplat de cateva ori .
    Nu le am putut inchide in niciun fel ( maneta , usa inchisa deschisa, telecomanda inchis deschis ) am plecat la drum cand am ajuns s au oprit . Bineinteles mi a aparut in bord " incarcare baterie"
    Aveti idee de la ce ? Masina nu e dotata cu releu de inchidere a tuturor consumatorilor dupa o perioada de timp?

    Multumesc
    Last edited by punisher00; 5 days ago.

    Comment


    • 1. Controlul luminilor este pur electronic.

      2. Controlul consumatorilor este în mare parte TOT electronic, cu puține relee. Mașina intră în SLEEP după 10 minute de la încuiere și comandă tuturor consumatorilor să se închidă.

      3. Tu ai acolo un defect, probabil la UPC-EMM.
      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

      Comment


      • Originally posted by AdrianB1994 View Post

        Bună ziua băieți , revin cu un update :
        Ieri am avut programare la ora 8 la Serus Chiajna pentru a schimba acel decantor de GPL pe garanție . În jur de ora 12 am fost înapoi pentru a ridica mașina din service.
        Din păcate , în urma acestei intervenții , nu s-a rezolvat problema , deoarece azi dimineață când am pornit mașina , la prima pornire a învârtit lung(7 secunde) timp în care a bâlbâit și a dat să pornească de 3 ori . Am reușit să pornesc mașina la al 4-lea buton când mașina a trecut automat pe GPL si a pornit fără probleme .
        Pe lângă faptul că s-a schimbat acea piesă degeaba , acum mai nou sesizez și un miros de GPL venind din compartimentul motor , fără să deschid capota se poate sesiza acest miros . Am sunat înapoi la Serus , am reprogramat pentru mâine la 8, se va face altă diagnoză , să vedem ce altă piesă decidem să schimbăm . Sunt curios să aflu de unde a apărut acea pierdere de gaz pe care înainte să umble băieții la motor , nu o aveam . Este clar ca ceva nu a fost montat înapoi corespunzător , și este clar ca nu se știe exact cauza exactă, sau , pentru aceasta problema pot exista mai multe cauze și schimba piesele pe rând până găsesc unde este buba … sper din tot sufletul să nu mă întind foarte mult până se repară problema și sper să nu ajung să schimb jumătate de instalație de GPL ca să îi dea băieții de cap . Și așa , mai mult ca sigur iar o să îmi spună ca nu este piesa pe stoc și să revin în 2 săptămâni pentru montaj .
        Vă țin la curent dacă mai reușesc să aflu mâine ceva !
        Așa cum am promis , revin cu un alt update :

        Ieri , 10 octombrie ora 8 am revenit cu mașina la Serus Chiajna pentru verificări suplimentare .
        Inițial mi-au spus că mașina mea este programată “în așteptare “ ceea ce însemna că o bagă când și dacă au timp , au încercat puțin să mă ducă cu zăhărelul dar după ce m-am aprins și le-am spus cum stă treaba , la 8:30 deja lua cineva mașina din parcare pentru a o băga pe rampă .
        La ora 10:00 am fost sunat că este mașina gata , că pot să vin să o iau , că s-a reverificat toată lucrarea cap coadă , că au făcut inclusiv test de etanșeitate la sistemul GPL (mulțumesc DFA pentru pont ), și că în urma verificărilor au fost găsite niște șuruburi nestrânse , fapt care ducea la apariția acelui fâsâit din zona roții stanga față și faptul ca mașina în continuare nu pornea pe benzină “la rece”.
        Am fost , am ridicat mașina , am mai întrebat încă odată persoana de la birou dacă este totul ok , mi-a spus că mașina este reparată , că nu o să mai am probleme cu decantorul de GPL pentru că acesta montat are alte repere și că ar fi model nou ( nu știu dacă chiar este așa sau este iar vrăjeală) , iar eu ca un client bun și credul , am plecat liniștit acasă crezând că tot necazul se termină aici .
        Surpriza , însă , în această dimineață când am vrut să pornesc mașina , și ce să vedeți dragilor , iar nu a pornit deloc , ba chiar au început să se agraveze simptomele . Pentru prima dată , la prima încercare , a bâlbâit de 2 ori în primele 3 secunde încercând să pornească , apoi pur și simplu învârtea motorul în gol , fără să mai dea să pornească de loc , ca și cum nu mai avea absolut deloc benzină . Am apăsat pe buton pentru a opri mașina din a mai da la automat pentru ca trecuse deja 10 secunde și învârtea în gol … după alte 2 încercări eșuate de pornire (pornea , urcă turația aproape de 2000 după care murea) , a pornit la a 4-a încercare , deoarece a trecut pe GPL și a făcut pornirea direct pe GPL .
        Am revenit cu un telefon la Serus , și după ce am făcut scandal destul de mare , au luat legătura cu șeful de service , și mi-au spus ca de fapt nu trebuia să mi se dea mașina ieri așa repede , odată ce eu am reclamat ca am probleme cu pornirile dimineața , și trebuiau să o țină mai mult ca să o verifice după mai mult timp stat nepornită .
        Luni , așa cum am discutat cu ei , voi duce mașina la service înapoi (pentru a 3-a oară și sper că ultima ) , voi primi mașina de mobilitate pe durata reparației , și voi aștepta să fiu sunat după ce va fi gata mașina .
        Nu mi s-a dat nici un termen estimativ , dar sper să nu dureze mai mult de o săptămână …

        PS : Mă gândesc că au ales să îmi rețină mașina în service și să îmi dea mașina de mobilitate și pentru că nu sunt siguri probabil de unde este cauza , și probabil încep și schimba piese pe rând până găsesc “orbește” cauza problemei , și pentru a nu mai știi eu în detaliu exact ce lucrări se execută la mașină și pentru a mușamaliza ei mai ușor reparațiile eșuate .

        Comment


        • punisher00 defect de parca maneta de lumini nu intra in modul automat. Daca aprinzi pozitiile dupa ce ai oprit motorul ele nu se sting nici chiar daca ai incuiat masina .

          Comment


          • Mergi cu masina la electrician.




            Oferim solutii moderne si practice de inchirieri auto otopeni daca veniti in tara in scop turistic, de asemenea cei din capitala au la dispozitie servicii de inchirieri auto bucuresti cu modele noi si bine echipate in cadrul flotei de rent a car bucuresti disponibile in capitala. Companiile va ofera si optiunile de inchirieri auto bucuresti 7 locuri cu masini noi si bine echipate.

            Comment


            • Originally posted by loganita View Post
              A mai întâlnitcineva problema următoare : La pornire tensiunea de încărcare arată 15.5 V și se stinge tableta și aerul condiționat, apoi la următoarea pornire revine din nou la normal sub 14.5 V. (Logan III )
              Salut, depinde cu ce, cum si in ce conditii ai masurat aceste valori, uneori anumite “peek” de tensiune sunt “normale” la Dacia, atasez doar ca exemplu si valori masurate de colegul paul_damian (oferite cu generozitate, cu multumirile de rigoare, eu doar le-am “grupat” putin) la Sandero III BJI in diferite conditii.
              Alteori insa aceste valori ridicate ale tensiunii bateriei nu sunt OK, putand sa fie si probleme tehnice aferente (baterie, incarcare, sensor curent baterie, OTS, gestionare energie, UPC, etc.), discutii, experiente si informatii despre acest subiect au fost destul de multe in acest topic.

              Desigur ca despre asta se gasesc informatii si pe pagina de wiki a colegului DFA ex aici: http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:p...electrica#toc1
              dar mai ales aici: http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:faq-electrica#toc6
              din care si citez doar partea aceasta:

              mașina măsoară cantitatea de energie furnizată de alternator și respectiv livrată către consumatori, având un buget energetic actualizat în fiecare secundă, putând comanda oprirea sau pornirea consumatorilor în funcție de bilanțul energetic curent și de starea mașinii și a bateriei. Ca atare, alternatorul nu încarcă permanent, ci doar temporar, atât cât trebuie și când trebuie, tensiunea de încărcare fiind variabilă, de la 12V la 15,6V
              Attached Files

              Comment


              • Schimbare baterie modul SOS și demontare torpedou.
                Mulțumesc DFA pentru contribuțiile pe loganwiki referitor la acest subiect care au facilitat mult procesul.
                Am schimbat bateria preventiv. Careva erori nu îmi dădea, doar licarea cheița pe denivelări ocazional și apărea "Verifică modul SOS".
                Mașina e din noiembrie 2021, acum am 43.800 km pe bord.
                Am deconectat mai întâi borna negativă apoi cea pozitivă, la sfârșit am deconectat in ordine inversă, însă am observat că stătea proptit lipit de terminalul+ al bateriei de 12v. Trebuia să îndoi puțin mai tare cablul și să mă asigur că nu va reveni în poziția inițială.
                Se scoate torpedoul și deasupra sa, sub bord se afla acest modul. Se apasă pe limba de plastic de după bracket'ul de fier și se trage spre motor.
                Surprinzător nu a apărut nici o eroare în bord după finalizarea lucrării.
                Bateria veche da 3.3v. cea noua nu m-a ajuns capul sa o masor.
                Bateria noua a venit din China cu 25 euro. La reprezentanta costa doar bateria ~290 euro
                Atașez poze
                Attached Files
                Să ne țină turbinele!

                Comment


                • Nu e o baterie clasica 18650? Asa arata.

                  Comment


                  • Din fericire nu e.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Exista posibilitatea de a folosi masina si fara modulul asta? Codare pe off sau asa ceva....nu ma incanta ideea de a plati o "rata" de 300E plus montaj la fiecare 3 ani. La BMW am facut, trebuia sa demontez plafonul

                      Comment


                      • Depinde cat de mult vrei sa te imprietenesti cu inspectorul de la ITP.

                        Comment


                        • Am găsit postarea pe Facebook in grupa Logan 3 care menționează prețul acestei piese + manopera.
                          In republică piesele sunt cu 20% mai scumpe, deci în Ro piesa se găsește la un preț mai bun.
                          sapte62 dai comanda baterie de sinestator și o montezi tot singur. Treabă de o oră și 4 șuruburi torx.
                          paul_damian e o baterie specifică ca mărime și tensiune. Am găsit pe net baterii de 3-3.3v dar sunt de alte mărimi și fără sensor (al 3lea fir). Mă gândeam să transfer sensorul pe bateria noua dar se face problema de chimie, mărimi, tensiuni de încărcare, capacitate.. sa nu ia foc cumva
                          Atașez poze
                          Attached Files
                          Last edited by asitaka; 1 day ago.
                          Să ne țină turbinele!

                          Comment


                          • Bună seara colegii , revin cu update:
                            Azi de dimineață am dus mașina pentru a 3-a oară la service la Serus Chiajna , așa cum stabilisem de comun acord cu ei . Am cerut bineînțeles mașina de mobilitate (mi-au dat un Renault Megane 1,3 TCe ) și am rugat să facă toate verificările necesare pentru a nu mai lua mașina acasă și a constata că nu s-a remediat nimic .
                            Șeful de service era din păcate foarte acru și foarte supărat pt că eu , un amărât de client , am avut tupeu și mi-am cerut drepturile .
                            Am insistat la finalizare să facă verificări privind etanșeitatea sistemului GPL , și având în vedere ca o țin mai multe zile îi rugasem să îmi facă toate actualizările disponibile la navigație , MediaNav sau alte actualizări dacă mai sunt disponibile , și mi-au dat cu flit spunând ca ei nu au dreptul să facă operațiunile astea decât dacă reclam eu un defect , altfel ei de la sine nu au domne cum să mă ajute .
                            Trecand peste aceste comportamente în bătaie de joc și vizual scârbiți și deranjați de mine , am mai avut tupeul să îi rog dacă se poate să îmi facă comandă de tubulaturile pentru climatizare de sub scaune pentru pasagerii din spate , și dacă se poate să îmi ofere și montaj în service la ei , șeful de service spunându-mi “ De ce nu v-ați luat mașină care are așa ceva ?”
                            După replica asta , deja m-am enervat instant , și mi-am dat seama că nu am cu cine să discut , mai ales că nu îmi place să fiu luat peste picior , și am decis să îmi văd de treaba mea ca să nu îmi stric mai rău ziua ,sau să ma iau cu ei la scandal , pentru ca sunt conștient ca după tot eu aveam de suferit , ei putând să se răzbune pe mine în multe feluri , am ales mai bine să îmi văd de treaba mea ca să nu am surprize neplăcute după în ceea ce privește reparația mașinii .
                            Pe de altă parte , am achiziționat modelul Prestige Plus , cel de 16.300 de euro preț de listă , altul mai full nu exista , nu înțeleg ce vina am eu ca de la un lot la altul de mașini aleg ei ce să mai scoată sau nu de pe mașini .

                            PS: Imediat ce am detalii suplimentare privind reparația , revin și postez tot în detaliu .

                            PS2: Dacă este cineva care mă poate ajuta cu comandarea și montarea acestor tubulaturi , aștept mesaj în privat . Eu personal nu mă descurc și nici nu vreau să mă bag unde nu îmi este locul , așa ca aș prefera dacă aș găsi contra cost într-un atelier undeva unde să se lucreze profesional , să nu se monteze acele tubulaturi .
                            Last edited by AdrianB1994; 1 day ago.

                            Comment


                            • eu iti garantez (asta dupa ce am umblat prin 4,5 service-uri diferite) ca jegurile alea de la garantii sunt puse acolo si antrenate, sa gaseasca motive sa nu te ajute cu nimic. orice le spui, exista un raspuns care iti anuleaza dreptul de a lasa masina pentru garantie

                              turbina zornaie = asa e normal
                              goluri acceleratie = benzina gaz prost
                              geamuri zdrangane = asa e normal, macara proasta
                              nu intra sau intra greu in viteze = asa e cutia
                              ac bloca = asa e gandita masina nu ai ce sa ii faci
                              si mai am cateva dar n-am chef sa mai scriu.

                              toata, au fost reparate pe garantie, dupa zeci de insistari si interventii prin vocea clientului. altfel repet, gunoaiele doar atat stiu, nu se poate, e normal, e de la tine.

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post
                                Din fericire nu e.
                                cei mai fericiti sint reprezentativii Dacia, vinde o chestie de 30 euro la fraieri cu 300 euro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google