Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Confirm aceste manifestari de oprire la plecarea de pe loc. Si alt coleg al meu a patit acest lucru. Nu conteaza timpul de incalzire , tot da in nas sau se opreste la o plecare lina de pe loc. Eu sunt la a treia iarna, primele doua aveam decat balbaiala. De fapt resoftarea cu balbaiala la rece am facut-o in februarie anul asta. Benzina nu e veche.

    Comment


    • Ce mă disperă e că nu făcea așa anii trecuți. Vara asta am avut un incident cu Check engine si cheita galbenă aprinse, după care s-a făcut o resetare a parametrilor de injectie, dacă am inteles bine. O să ajung cumva la un tester cu ea.

      Comment


      • Exact acelasi incident l-am.avut si eu,doar ca in iarna trecuta. Am resetat singur eroarea, nu era permanenta si nu a mai aparut de atunci. Multumim Dacia pentru reintroducerea socului, macar ca simptome. Nostalgici adevarati, pastreaza identitatea de marca.

        Comment


        • După ce mi-au schimbat furtunurile de antigel se la turbină pe garanție câteva luni in urmă, paremi-se că mi-au turnat ulei fresh atunci, acesta fiind peste nivelul max. M-am gândit că puțin ulei in plus nu va fi mare problemă și am mers așa cam câteva mii de kilometri până recent câteva zile când reciteam pe loganwiki despre detalii tehnice și am găsit paragraful care menționează spumarea uleiului, lipsa volumului de aer necesar in carter și posibil scurgeri de ulei pe la garnituri/simeringuri ale arborelui cotit. Deci am procurat un furtun de silicon diametru 4mm, o seringă mai mare din farmacie și am scos 500ml de ulei. Nivelul uleiului acum este 2mm peste MAX.
          Sunt kituri speciale cu seringi de 200ml pe AliExpress dar nu am dorit să aștept o lună și să continui să merg așa.

          Despre bateria modului SOS
          Am dezasamblat-o de dragul "științei" și vedeți în poze ce am găsit înlăuntru.
          Attached Files
          Să ne țină turbinele!

          Comment


          • La mine am scos 250ml pus peste nivel. Scrie in fisa service 4.5l si cred ca l-au pus aproape pe tot. Uleiul era negru dupa 500km specific turbo.Siringa folosita de 50ml luata de la o farmacie veterinara.

            Comment


            • Eu am cumparat de la Dedeman o seringa pentru extras lichide de 200 ml (erau si de 500 ml dar cred ca este prea mare) cu furtun destul de ieftina si OK.

              Si da , asa cum bine s-a detaliat si pe pagina de Wiki dar scrie si in manualul de utilizare sau cele de service uleiul peste maxim sau mult peste maxim poate genera probleme tehnice destul de serioase si costisitoare.
              Grija si ca in unele reprezentante /service operatiunea NU se face in mod corespunzator (uneori nici nu se cunoaste cantiatea \capacitatea de ulei necesara motorului respectiv) si se "toarna tot bidonul", pe forumuri am citit si destule cazuri cand au fost chiar 1-1.5 L peste nivelul maxim. Tocmai de aceea imediat dupa revizie este bine sa se verifice nivelul de ulei (in mod conform).
              Last edited by Gil26; 4 hours ago.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google