Confirm aceste manifestari de oprire la plecarea de pe loc. Si alt coleg al meu a patit acest lucru. Nu conteaza timpul de incalzire , tot da in nas sau se opreste la o plecare lina de pe loc. Eu sunt la a treia iarna, primele doua aveam decat balbaiala. De fapt resoftarea cu balbaiala la rece am facut-o in februarie anul asta. Benzina nu e veche.
Logan III - Probleme Tehnice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Exact acelasi incident l-am.avut si eu,doar ca in iarna trecuta. Am resetat singur eroarea, nu era permanenta si nu a mai aparut de atunci. Multumim Dacia pentru reintroducerea socului, macar ca simptome. Nostalgici adevarati, pastreaza identitatea de marca.
Comment
-
După ce mi-au schimbat furtunurile de antigel se la turbină pe garanție câteva luni in urmă, paremi-se că mi-au turnat ulei fresh atunci, acesta fiind peste nivelul max. M-am gândit că puțin ulei in plus nu va fi mare problemă și am mers așa cam câteva mii de kilometri până recent câteva zile când reciteam pe loganwiki despre detalii tehnice și am găsit paragraful care menționează spumarea uleiului, lipsa volumului de aer necesar in carter și posibil scurgeri de ulei pe la garnituri/simeringuri ale arborelui cotit. Deci am procurat un furtun de silicon diametru 4mm, o seringă mai mare din farmacie și am scos 500ml de ulei. Nivelul uleiului acum este 2mm peste MAX.
Sunt kituri speciale cu seringi de 200ml pe AliExpress dar nu am dorit să aștept o lună și să continui să merg așa.
Despre bateria modului SOS
Am dezasamblat-o de dragul "științei" și vedeți în poze ce am găsit înlăuntru.Attached Files- IMG_20241106_003030.jpg (60.6 KB, 125 views)
- IMG_20241117_135831.jpg (114.2 KB, 124 views)
- IMG_20241117_154137.jpg (34.0 KB, 122 views)
- IMG_20241117_154248.jpg (59.6 KB, 123 views)
- IMG_20241117_154531.jpg (27.3 KB, 126 views)
- IMG_20241117_154553.jpg (26.3 KB, 125 views)
- IMG_20241117_154709.jpg (41.7 KB, 125 views)
Să ne țină turbinele!
- Likes 3
Comment
-
Eu am cumparat de la Dedeman o seringa pentru extras lichide de 200 ml (erau si de 500 ml dar cred ca este prea mare) cu furtun destul de ieftina si OK.
Si da , asa cum bine s-a detaliat si pe pagina de Wiki dar scrie si in manualul de utilizare sau cele de service uleiul peste maxim sau mult peste maxim poate genera probleme tehnice destul de serioase si costisitoare.
Grija si ca in unele reprezentante /service operatiunea NU se face in mod corespunzator (uneori nici nu se cunoaste cantiatea \capacitatea de ulei necesara motorului respectiv) si se "toarna tot bidonul", pe forumuri am citit si destule cazuri cand au fost chiar 1-1.5 L peste nivelul maxim. Tocmai de aceea imediat dupa revizie este bine sa se verifice nivelul de ulei (in mod conform).Last edited by Gil26; 2 weeks ago.
- Likes 1
Comment
-
Salutare, de vreo 2-3 saptamani am o problema pe care nu au reusit sa o rezolve nici cei de la dacia service, mi-au verificat planetara , capuri de bara , tampon motor, etc etc si nu stiu la cine sa mai apelez.
Incerc sa descriu cat mai bine.
In timpul mersului la liber sau in viteza in drum drept sau curbe , FARA sa accelerez sau sa franez , se aude o "bataie" ritmica , un "toc-toc-toc-toc" de la rotile din fata , care creste in intensitate cu viteza.
Deci zgomotul se aude doar atunci cand nu accelerez sau franez, daca tin acceleratia apasata cat de putin, sau franez cat de putin zgomotul se opreste total.
Nu se aude daca trec peste vreo denivelare , groapa etc. Initial am crezut ca e planetara din cauza felului in care bate dau nu este.
Nu se simpte nici o vibratie in volan sau masina in timpul batailor.
Poate a avut cineva problema asta, sau are vreo idee ce ar putea sa fie, din nou, cei de la dacia service nu au putut sa isi dea seama ce este.Last edited by tdanut94; 17 hours ago.
Comment
Comment