Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acest buletin tehnic, de care zici, se aplica doar in service Dacia? Mulțumesc.

    Comment


    • Pot fi și ateliere auto terțe-parte care să aibă acces la Renault.Net, dar puțini sunt dispuși să plătească licențe, echipament, training, etc....

      Deci..., da..., doar în rețeaua Dacia.
      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

      Comment


      • Multumesc, DFA. Daca duc masina in alt service, se verfica sistemul de franare, se constata ca nu are probleme, ei pot anula mesajele acelea de atentionare?

        Comment


        • Acele erori au niște cauze.

          Acele cauze trebuie găsite.

          După ce sunt găsite cauzele și rezolvate defectele care au provocat acele erori - ele vor dispărea natural sau vor fi șterse.

          Dacă erorile sunt șterse fără ca cauzele să fie rezolvate - erori vor reveni în scurt timp... și o iei de la început...

          Acum depinde de ce vrei să faci..., să pierzi timp și bani prin service multi-marcă sau să identifici cauza și să repari mașina...
          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

          Comment


          • Originally posted by Bizone View Post
            Va salut. De câteva zile îmi apar in bord doua atenționări: Verifica asist. plec are din panta și verifică sistemul de frânare, plus cheia galbena de service aprinsă. Menționez că nu e nimic schimbat la comportamentul masinii, frânează normal, lichid de frana la nivel și plăcuțele schimbate de vreo trei luni. Cum pot oare anula mesajele astea deranjante din bord? Am un L3 din 2021. Mulțumesc.
            Atasat doar un mic extras (este mult mai mare) din procedura de diagnosticare a celor doua mesaje, primul “pas” poate sa fie o diagnoza conforma a celor doua calculatoare (ABS-ESP si asistenta la franare), citirea eventualelor erori (se pot elimina cateva variabile), stergerea acestora si\sau verificarile aferente facute in mod corespunzator, identificata potentiala cauza (sau cauze) si rezolvata problema.

            PS: tinut cont poate si unde, cum si ce s-a facut la “interventia” asupra sistemelor (la schimbarea placutelor).
            Attached Files

            Comment


            • Originally posted by t0rquemada View Post
              Posibil alternator defect, nimic nou chiar clasic aș putea zice.

              Servofrâna e tot pe vacuum, făcut de motor.

              Dacă aveai un hibrid (1,6SCe + EV) acolo servofrâna e tot pe vacuum dar cu calculator (pompă electrică+calculator gen bloc ABS) separat - alți bani altă distracție.
              Alternatorul a fost pana la urma, s-a schimbat pe garantie. Acum singura mea "frica" este sa nu fie de vina acel senzor de curent, nu stiu cum pot face sa verific daca este totul in regula sau nu, am citit pe wiki ca sunt unele masini la care trebuie resoftat/schimbat cu totul acel senzor.

              Comment


              • Vezi ce revizie este senzorul tău de curent, dacă este 250820499R--C este defect din fabrică și trebuie înlocuit cu 250820499R--E sau mai nou.

                OTS - Rechemări - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • Cei care ati inlocuit suportul/suportii motor pentru vibratii si/sau alte zgomote, care au fost acestia?

                  Unul este in stanga sus (vizibil cand te uiti la motor, nu gasesc cod - poza 1) si mai exista unul (113606335R) care se prinde de cutia de viteze (poza 2).

                  Mai exista si un al 3-lea? intreb pentru ca as vrea sa-i inlocuiesc singur.

                  Merci!
                  Attached Files

                  Comment


                  • Originally posted by al3xandr3i View Post
                    salutare, nu cred ca am mai vazut urmatoarea problema aici pe forum: masina mea are un comportament ciudat de cateva zile, cu siguranta voi trece pe la service. Sandero stepway 2022, eco g, in mers pe gaz, daca ii dau talpa sa accelerez spre 4k turatii, trece automat pe benzina. Am incercat sa alimentez cu alt gaz, comportamentul ramane si se manifesta doar in accelerare/talpa.
                    Salutare, un update aici pentru cei care intampina probleme similare: Am avut astazi programarea in service. Problema a fost detentorul de GPL care va fi inlocuit, pe garantie.

                    Comment


                    • catelullego , In postul 3464 (pag. 21) am atasat o vedere explodata cu motorul H4D470 si suportii acestuia (se poate vedea unde sunt, forma acestora, prinderile, cupluri de strangere, etc.) plus una cu suportii motor si codul OE pentru bieleta antibslans (113606335Rz), daca este nevoie ma pot uita si pentru un motor H4D480, plus coduri, desigur insa ca acestea trebuie verificate si pe baza seriei VIN.

                      Comment


                      • Foarte utila diagrama, multumesc!

                        E ok, voiam sa stiu doar ce sa cer la reprezentanta, sa-mi dea exact codurile necesare pentru H4D480 (ECO-G 100).

                        Banuiam eu ca mai exista un suport, este vorba de reperul 7 din diagrama postata de tine.
                        Attached Files

                        Comment


                        • In postul 3464 am raspuns colegului asitaka care are un motor H4D470 referitor la bieleta antibalans (plus codul OE al acesteia).
                          Coduri de piese schimb OE se gasesc desigur si pe pagina de Wiki a colegului DFA : http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:p...e-schimb#toc48

                          Originally posted by catelullego View Post
                          ....
                          Unul este in stanga sus (vizibil cand te uiti la motor, nu gasesc cod - poza 1) si mai exista unul (113606335R) care se prinde de cutia de viteze (poza 2).

                          Mai exista si un al 3-lea? intreb pentru ca as vrea sa-i inlocuiesc singur.
                          Banuiam eu ca mai exista un suport, este vorba de reperul 7 din diagrama postata de tine.
                          Daca te uiti mai atent in capturile atasate vezi ca sunt trei suporti motor (valabil si pentru H4D480): suport pendular dreapta, hidroelastic stanga si bieleta antibalans jos. Atasat doar ca exemplu (subliniez asta) coduri probabile si pentru un motor H4D480, si este bine ca aceste coduri OE sa fie verificate in reprezentanta pe baza seriei VIN.
                          Attached Files

                          Comment


                          • de câteva zile ventilatorul sistemului de climatizare are un zgomot, nu știu să-l descriu, nu-mi dau seama dacă e vreo mizerie pe la elice sau nu, nu știu unde e dispus dacă mă pot uita cumva sau verifica. Vreo idee ? Mașina nu mai e în garanție.

                            Comment


                            • Originally posted by asitaka View Post
                              Schimbare baterie modul SOS și demontare torpedou.
                              Mulțumesc DFA pentru contribuțiile pe loganwiki referitor la acest subiect care au facilitat mult procesul.
                              Am schimbat bateria preventiv. Careva erori nu îmi dădea, doar licarea cheița pe denivelări ocazional și apărea "Verifică modul SOS".
                              Mașina e din noiembrie 2021, acum am 43.800 km pe bord.
                              Am deconectat mai întâi borna negativă apoi cea pozitivă, la sfârșit am deconectat in ordine inversă, însă am observat că stătea proptit lipit de terminalul+ al bateriei de 12v. Trebuia să îndoi puțin mai tare cablul și să mă asigur că nu va reveni în poziția inițială.
                              Se scoate torpedoul și deasupra sa, sub bord se afla acest modul. Se apasă pe limba de plastic de după bracket'ul de fier și se trage spre motor.
                              Surprinzător nu a apărut nici o eroare în bord după finalizarea lucrării.
                              Bateria veche da 3.3v. cea noua nu m-a ajuns capul sa o masor.
                              Bateria noua a venit din China cu 25 euro. La reprezentanta costa doar bateria ~290 euro
                              Atașez poze
                              Incep sa am si eu simtome, cu licaritul cheitei galbene pe denivelari. La inceput tinea 1 secunda (se aprindea si se stingea), dar treptat a inceput sa ramana aprinsa continuu pe o denivelare, iar la urmatoarea denivelare stinsa. Si tot asa.

                              Avand in vedere ca mi-am antifonat plafonul, am crezut ca problema ar putea proveni din mufa de la plafon, pentru ca simtomul se manifesta doar pe denivelari si ma gandeam sa nu se fi deconectat din greseala, cu toate ca nu am umblat acolo si ma gandesc ca nu ar iesi asa simplu, avand clips? Am demontat rapid ipoteza asta pentru ca, problema asta, a aparut recent dupa cateva luni bune de la antifonare plafon.

                              Eram curios daca problema a disparut dupa ce a fost schimbata bateria?

                              Masina e din mai 2022, stiu ca necesita o resetare la reprezentanta dupa schimbarea bateriei. Dar... mi se pare cam suspect sa se duca bateria dupa doar 2 ani jumate.

                              Comment


                              • am fost si eu pe garantie cu aceasta problema, la denivelari imi apărea cheia galbenă și mesajul verificare SOS. S-a rezolvat pe loc, din câte știu e un conector prost fixat.
                                Da ce rahat de baterie are de costă atât ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google