Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Are cineva idee cum se numesc sau poate un cod de piesa pentru deflectoarele din fata rotilor spate? Chestiile alea care seamana cu niste aparatori de noroi dar pentru marsarier. Am cautat in lung si in lat dar gasesc doar pentru rotile fata. Pare ca s-a rupt gaica aia si l-am luat la roata putintel, i-am pus o saiba si sta acum dar sunt curios cat ar fi unul nou.
    Attached Files

    Comment


    • Si eu caut, eu am una rupta pe mijloc, cam 40% din latimea deflectorului, am incercat s-o lipesc, dar nu a tinut.

      Comment


      • Pentru spate astea sunt codurile:
        spate dreapta (in fata rotii) Dacia Logan III / Sandero III 767M89236R
        spate stanga " Dacia Logan III / Sandero III 767M95758R. Au cam 45 lei pe bucata.



        Comment


        • In legatura cu postarea precedenta
          Au devenit mai pronuntate vibratiile in pedala de ambreiaj in timpul cuplarii decuplarii treptelor si se smuceste un pic mai mult ca de obicei la cuplarea treptelor 2-3. De asemenea mi s-a intamplat iarasi ceea ce am descris in postul anterior. Desigur ca nu am apasat pedala de aceleratie in podea in timp ce se aude acest carait foarte clar si pronuntat. Totusi manifestarea ma face sa cred ca este defectul reprezentat in secundele ce urmeaza in videoul urmator. In momentul caraitului se simte de parca ar patina ambreiajul. Suspectam si rulmentul de presiune ( recent si doar cateva ori, se auzea un zgomot cu o tonalitate constanta, iar cu pedala de ambreiaj apasata la podea isi schimba aceasta tonalitate) dar nu sunt mecanic asa ca nu am cum sa stiu precis acum. Merg la service sa verific/completez freonul zilele astea, si concretizez costul manoperei, piesele deja le-am gasit cu ajutorul logan wiki, multumita DFA . Ce banuia DFA initial am ajuns si eu. Cred ca vom dezasambla pacientul si vom afla in curand.

          Ca intrebare la tema:
          Am putea oare instala dublu ambreiaj pe tce 90?
          Nu ma deranjeaza o mica smucitura, prefer smucitura decat un cost dublu al ansamblului ambreiaj

          Atasez si 2 fisiere audio cu ce am reusit sa prind la ralanti.
          Să ne țină turbinele!

          Comment


          • Originally posted by asitaka View Post
            Ca intrebare la tema:
            Am putea oare instala dublu ambreiaj pe tce 90?
            nu știu pe nimeni care s-ar băga la un asemenea retrofit...

            ieși mult mai ieftin și cu mai puțină bătaie de cap dacă vinzi ce ai și iei Phase2 cu CV EDC cu dublu-ambreiaj din fabrică (DW23)...
            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

            Comment


            • Corect , modificarile si implicit costurile sunt foarte mari , NU cred ca se merita si pana acum nu stiu pe nimeni care sa faca asa ceva.

              Referitor la DW23 sa speram ca va avea rezolvate unele probleme tehnice de la precedentele EDC DWx (de pe alte motorizari /modele) lesson learned si desigur "know -how" de intretinere si service-are.

              Comment


              • Îmi cer scuze pentru confuzie! DFA
                Am avut în vedere kitul ambreiaj de pe eco g* cu masa dubla
                Să ne țină turbinele!

                Comment


                • Tocmai de aceea in prima captura am pus si codurile OE si pentru volanta cu masa dubla la 1.0 TCe 100 ECO-G H4B480 (am precizat si asta), iar discutii despre modificarea volantei cu masa dubla au mai fost si la alte modele (inclusiv Logan II), chiar si asa modificarile sunt mari, inclusiv "nedorite" (doar cei "cinci centi" ai mei, nimic mai mult).
                  Last edited by Gil26; 4 days ago.

                  Comment


                  • Gil26 multam pentru raspuns.
                    Am venit de la service si mecanicul sef mi-a recomandat sa o mai las sa nu ne pripim.
                    Revizia la instalatia AC a scos 374g de freon si 2-3g de ulei. Au alimentat cu 450g freon si 13g ulei. ( Pe wiki am vazut 100g ulei. I-am intrebat pe mecanici de mai multe ori sa fiu sigur de model, tip freon R1234y si ulei PAG utilizat ). Functioneaza ok dupa alimentare. Dar si pana la verificare functiona bine, sigur ca cantitatea de ulei era super mica...
                    Masina din 2021 acum 50100 km.
                    Să ne țină turbinele!

                    Comment


                    • asitaka da, pentru aer conditionat CA02 aflat pe masina ta cantitatea totala de agent frigorific R 1234YF este 450 g +/- 35 g iar cantitatea totala de ulei PAG ISO 100 YF \ VC200YF este de 110 g +/- 10 ml, dar la o reumplere aceasta cantitate poate sa difere functie de componente sau ce se “recupereaza”, vezi doar ca exemplu si atasat.

                      Nota: nicaieri nu se specifica asta dar este bine (si eu recomand) ca dupa o astfel de operatiune sa se verifice si via diagnoza functionarea aerului conditionat, toti parametri dar si starile aferente.
                      Attached Files
                      Last edited by 77sky; 2 hours ago.

                      Comment


                      • Salutare,
                        Iarasi eu. Am prins-o astazi sa o faca, culmea e ca a facut-o in acelasi loc ca si prima data, intr-un viraj spre dreapta de ~ 120 grade, am intrat in viraj cu frana si ralanti ~ 20-30kmh, dupa care la iesire am cuplat treapta 1 (10kmh) dat fiind viteza mica si a aparut aces carait in treapta 1 si in treapta 2 dupa ce s-a cuplat ambreiajul si incepi sa apesi pedala de acceleratie. Am oprit si am reusit sa reproduc la ralanti acest zgomot care apare doar cand ciupesti acceleratia si sare de la ralanti in sus, insa nu se pastreaza in gama de turatii mai sus odata ce trece de ~1-1100 rpm sau revine inapoi la aceste valori. Mentionez ca nu am acest zgomot constant la 1100 rpm ci doar rareori. Ar putea fi ceva mai simplu decat suspectez eu volanta/ambreiajul?
                        Volanta 3 inregistrare ( pe fundal se aude si zgomotul de la turbina, ala e unul metalic de frecventa mult mai inalta. Acel cu problema e de tonalitate foarte joasa )
                        In orice caz o sa o las asa, astept pana va face mai urat sau constant
                        Daca are cineva ceva sugestii sau idei intre timp, apreciez, multumesc. Cer scuze daca spam-uiesc fara careva solutii momentan
                        Să ne țină turbinele!

                        Comment

                        Working...
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google