Dacia Logan-Sandero ECO-G 100

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 14 July 2021, 23:14.

    Comment


    • #62
      Eu la Loganul meu Eco g sub 9.8 nu am scos și a fost cel mai bun consum și cu Eco activat. Acum pe temperaturile astea am 10, 11. Mers mixt. Cred că dacă aș merge doar pe oraș as trece lejer de 12, 13, asta în condițiile în care nu merg sportiv, schimbat la 2800.

      Comment


      • #63
        Originally posted by ursamajor View Post

        Pe bune, voi ati cititi manualele alea pe care le-ati primit? O sa aflati multe alte lucruri interesante despre masina voastra.
        Omul are cont pe Softpedia. Chiar postează la obiect

        Comment


        • #64
          Originally posted by giugiuc View Post
          cu eco activ
          Pe caldurile astea ECO activat nu reduce substantial confortul in habitaclu? Debitul de aer rece este mult redus, cel putin la Logan II (cu A/C automat).
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • #65
            Azi deplasare la Trovantii de la Ulmet Buzau 287 km.
            Attached Files
            Last edited by 77sky; 14 July 2021, 23:15.

            Comment


            • #66
              Degeaba pui pozele astea daca nu pui viteza medie sau macar sa spui conditiile de deplasare.
              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

              Comment


              • #67
                Eu am consum de 8.5% Tg-Jiu-Eforie Nord fără eco,clima non stop,mers ziua între orele 10-17,viteza medie 72 km/h,dacă tot am gpl de ce să mai fac economie pt 3 lei la 100 km.

                Comment


                • #68
                  Primul drum Bucuresti-Urziceni-Slobozia-A2-Eforie-Cta-Retur. Am plecat cu 24% consum mediu pe GPL dupa vreo 10 km de fatzaiala prin parcari(masina noua) sa o studiez,etc, si la retur aveam 6.7%(GPL). Mers cuminte,4 persoane.
                  Ca idee, mai am un Spark 1.0 pe GPL , ala rar scoate sub 8%.
                  Super-multumit.

                  Comment


                  • #69
                    Urmează să plec în concediu. Sunt curios ce autonomii pe extraurban a-ți scos cu un rezervor plin de gaz. Eu până acum am mers mai mult mixt.

                    Comment


                    • #70
                      Depinde cu ce viteze mergi. Pe GPL asta conteaza mult mai mult decat pe benzina. Daca mergi absolut legal pe drumuri nationale, scoti garantat binisor peste 500 km. Daca o mai si ciupesti scoti oricum peste 450 km.

                      EDIT: eu am scris gandindu-ma la Loganul meu. La S. Stepway sa te astepti la un consum cu pana la 1,5% mai mare decat la Logan.
                      Last edited by ursamajor; 29 July 2021, 20:42.
                      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by ursamajor View Post
                        Stepway sa te astepti la un consum cu pana la 1,5% mai mare decat la Logan.
                        Pentru ca .... ?

                        Datele oficiale arata o diferenta de doar 0.5L% (atat pe GPL cat si pe benzina).
                        Last edited by Silviu; 29 July 2021, 21:07.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • #72
                          Lol, datele oficiale... ;)
                          Toma Necredinciosul, frantujii le-au testat in viata reala:
                          Proposée exactement au même tarif que la variante TCe 90, cette Sandero TCe 100 ECO-G compatible GPL permet, à tarif doux, de rouler au coût d’un diesel sans risquer de se faire interdire un jour l’accès dans les grandes villes. Et comme prévu, elle est plus sobre et performante que sa variante Step


                          Mais le plus gros écart, c’est en matière de consommation que nous l’avons noté avec, à l’avantage de la plus basse des deux, 0,8 l/100 d’écart en moyenne au SP95, et carrément 1,4 l/100 de moins, toujours en moyenne, en carburant au GPL, avec même un gouffre de 2,1 l/100 de moins sur autoroute à l’avantage de la non Stepway.
                          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                          Comment


                          • #73
                            Comparăm Logan III cu Sandero III ce a fost comparat cu Sandero Stepway III și zicem că Logan = Sandero...
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #74
                              ursamajor, m-ai convins. Calcule empirice demne de luat in seama. Pentru asta era suficient sa citesc aici pe forum si sa fac o comparatie.

                              Ar fi fost interesant un test cu doua masini in acelasi timp, pe acelasi traseu, ca sa vorbim fix de aceleasi conditii de testare.
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by Silviu View Post
                                ursamajorCalcule empirice demne de luat in seama.
                                Huh? Calcule empirice? Wtf, ce articol ai citit tu?

                                Originally posted by t0rquemada View Post
                                Comparăm Logan III cu Sandero III ce a fost comparat cu Sandero Stepway III și zicem că Logan = Sandero...
                                Cunducandu-le pe toate trei, as zice ca Loganul e chiar mai aerodinamic. S. Stepway s-a simtit clar cel mai zgomotos dpdv al curentilor de aer. Si nici tinuta de drum nu m-a convins. De fapt, de aceea am ales Logan, pentru tinuta de drum, caci initial pusesem ochii pe S. Stepway. Acum, deh, nu-i judec pe cei care apreciaza esteticul in detrimentul functionalitatii.
                                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google