Cat costa revizia la Logan 3?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Înlocuirea turbo la reprezentanță e aprox. 6.700 lei, piesa cu manoperă. Deci 1.340 €.

    Prin urmare 329 € e ok pentru încă 2 ani de GE.
    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

    Comment


    • catelullego Unde cumperi asa ceva daca cei de la vocea clientului nu mai raspund?Sau nu am inteles eu bine, pentru ca vreau si eu asa ceva.

      Comment


      • Probabil ca raspund si pe email insa nu-ti mai trimit acel mesaj de confirmare cu numar de inregistrare, cel putin eu nu l-am mai primit.

        Cel mai rapid cred ca rezolvi telefonic.

        Comment


        • Buna ziua

          Urmeaza sa se livreze un Logan 3 eco g, care va desfasura activitatea de Bolt Uber pe Bucuresti.
          Masina o cumpar cu bani directi fara finantare de la Dacia, deci nu am cum sa-mi interzica sau sa ma faca sa pierd garantia daca face uber. (am discutat cu dealerul, iar raspunsul a fost foarte clar, daca vi la reviziile conform fisei de intretinere masina ramane in garantie.)
          Problema este ca uleiul in regim de uber bolt nu va rezista atat de mult in Bucuresti pe cat cere dealerul, unde se merge in bara la bara cu 15 km/h maxim. De asemenea ma intereseaza sa tin masina peste 200 000 de km (poate si mai mult)
          Reviziile as dori sa le fac in privat (la un service de cartier, sau poate chiar eu cu mana mea la panda self service), am experienta, am mai facut revizii+ plus ca sunt pe youtube videoclipuri cu felul in care sa-ti faci revizia explicate, astfel incar oricine are maine sa poata sa-si faca singur revizia.

          Intrebarea este pentru cei care au mai facut asa ceva? se poate sa-mi fac singur reviziile in alt service ( sau chiar singur), fara ca aia de la garantie sa comenteze cand ma duc la revizia lor absolut nesimtita de 1200 de lei la 30 000?As vrea sa respect cele 3 revizii din 30 000 in 30 000 la reprezentanta, dar intre ele, din 10 000 in 10 000 sa-mi fac eu singur reviziile?
          A patit careva ceva sa comenteze cei de la garantie? ca uite domne codul de filtru de ulei nu mai e cel de fabrica, sau uite se vede ca ai pus cheia pe surubul de la scut....?
          Vreau daca se poate cineva care a mai facut asa ceva? inainte de prima revizie sa-si faca el singur o revizie la ulei si filtre in privat, fara cunostinta reprezentantei?
          30 000 mi se pare enorm de mult chiar si pentru cineva care merge doar pe autostrada. Va rog raspunsuri pertinente si legate de intrebare....
          Nu am gasit alt thread despre asa ceva si m-am gandit ca aici e ok sa intreb?
          Multumesc

          Comment


          • In regim taxi/RS reviziile se fac la jumatate de interval (15k km sau 6 luni). Scrie in garantie treaba asta si daca vrei sa nu ai surprize le faci la un service autorizat Dacia ca sa existe in istoric. Altfel la o problema se spala pe maini de garantie.
            Personal...pentru conditii de trafic infernal as face schimbul de ulei si filtre chiar mai rapid. 7-8k km in regim propriu si la 15k in reprezentanta pentru cartea de garantie.

            Comment


            • Originally posted by Cezargandila View Post

              Intrebarea este pentru cei care au mai facut asa ceva? se poate sa-mi fac singur reviziile in alt service ( sau chiar singur), fara ca aia de la garantie sa comenteze cand ma duc la revizia lor absolut nesimtita de 1200 de lei la 30 000?
              Eu am facut asa la Dusterul meu din 2015, care avea reviziile la 20ooo.
              Dar, eu am facut schimburile acasa deabia dupa prima revizie de 1 an la reprezentanta (in primul an am mers putin), ca la mine erau insemnate cu vopsea busonul de ulei si baia (poate si altele), adica era trasa o dunga de vopsea ca se observe daca s-a destrans/strans.
              Apoi, faceam acasa schimburile dupa ce treceau 10oookm si cand implinea 20ooo mergeam iar la reprezentanta.
              Am mai fost de 2 ori la reprezentanta dupa prima revizie si nu a zis nimeni nimic, ca eu filtrele le cumparam de origine cu aceleasi coduri ca cele de pe facturi.


              Comment


              • o sa fac atunci o revizie de ulei la 10 000 km prima oara la ei.... dupa ma voi duce la ei doar la 30 000...

                Comment


                • Originally posted by bmwh548 View Post
                  In regim taxi/RS reviziile se fac la jumatate de interval (15k km sau 6 luni). Scrie in garantie treaba asta si daca vrei sa nu ai surprize le faci la un service autorizat Dacia ca sa existe in istoric. Altfel la o problema se spala pe maini de garantie.
                  Personal...pentru conditii de trafic infernal as face schimbul de ulei si filtre chiar mai rapid. 7-8k km in regim propriu si la 15k in reprezentanta pentru cartea de garantie.
                  Salut, sa fac prima reviziie la ei la 7000 - 8000 de km, sau sa o fac eu separat si dupa sa ma duc la ei la 15 000?
                  Imi e ca daca fac eu singur revizia ,(sau la un service autorizat) sa nu inceapa, cu probleme, de tipul, domne surubul are urma de cheie pe el.....iti anulam garantie....
                  A mai facut cineva asa? daca da? au zis ceva cei de la reprezentanta?

                  Comment


                  • poți face tu revizia intermediară și pe cea normală la ei, nu se prinde nimeni că e uleiul și filtrul schimbat
                    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                    Comment


                    • Unii producatori mai pun cate un semn pe carcasele filtrelor/suruburi ca sa isi dea seama daca sunt stranse la inspectia finala. Sincer nu cred ca vor avea de comentat. Oricum ar fi absurd sa mergi 15k in regim de RS cu "uleiul de fabrica". Ala trebuie schimbat repejor.

                      Comment


                      • Salutare! Urmeaza a 4-a revizie/ 4 ani si conform MANUALULUI DE UTILIZARE ar trebui sa fac urmatoarele:

                        -schimb ulei
                        -schimb filtru ulei
                        -schimb filtru de aer
                        -schimb filtru habitaclu
                        -schimb garnituri tambur frana ( trebuia facut la 60.000Km)
                        -schimb curea accesorii si galeti
                        -schimb filtru benzina
                        -schimb lichid de frana
                        -schimb lichid de racire
                        -curatare AC
                        -completare freon

                        Mentionez ca masina este din mai 2021 si are 76.500Km. La 78.000Km trebuie sa fac toate operatiunile de mai sus.
                        Primele doua revizii le-am facut in tara la reprezentanta.(Mangalia)
                        A treia revizie am facut-o in Germania, tot la reprezentanta.
                        Ma poate ajuta cineva cu un site pentru piese si sa-mi recomande un service decent in Timisoara?
                        Multumesc mult!

                        Comment


                        • iti dau mesaj in privat cu link-ul pentru site piese.... se pare ca deranjeaza pe careva aici, l-am postat de 3 ori cred si imi sterg postul interese interese )) sa ne spuneti macar, catre cine sunt acceptate link-urile (afiliat) sa va umplem buzunarele

                          Comment


                          • Originally posted by danwall View Post
                            Salutare! Urmeaza a 4-a revizie/ 4 ani si conform MANUALULUI DE UTILIZARE ar trebui sa

                            -schimb garnituri tambur frana ( trebuia facut la 60.000Km)
                            -schimb curea accesorii si galeti
                            -schimb filtru benzina


                            Mentionez ca masina este din mai 2021 si are 76.500Km. La 78.000Km trebuie sa fac toate operatiunile de mai sus.
                            Nu are galeti la cureaua de accesorii.
                            Nu are filtru de benzina. E o sita in rezervor. Nu se schimba.
                            Nu stiu la ce garnituri tambur frana te referi. Nu prea exista. Sa nu fie sabotii, dar nu se schimba asa repede.
                            La ce masina faci revizia, sau de unde ai luat tu indicatiile alea?

                            Comment


                            • Originally posted by valioglu View Post

                              Nu are galeti la cureaua de accesorii.
                              Nu are filtru de benzina. E o sita in rezervor. Nu se schimba.
                              Nu stiu la ce garnituri tambur frana te referi. Nu prea exista. Sa nu fie sabotii, dar nu se schimba asa repede.
                              La ce masina faci revizia, sau de unde ai luat tu indicatiile alea?
                              LOGAN III ! Cand am luat-o din reprezentanta, mi-au atasat carnetului de intretinere o coala A4 pe care sunt trecute indicatiile precizate de mine.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Daca data trecuta n-am vrut sa zic cum baietii de la Auto Haus Tudor din Constanta mi-au pierdut 3 ore degeaba incercand sa aplice BT71538 sau cum in trecut imi vopsisera bara spate de zici ca era facuta la betie acum n-am nici o jena sa fac asta ca eu in alt service Dacia nu mai calc daca imi ajuta bunul dumnezeu.
                                Acum am avut o reparatie pe CASCO de facut si am ales sa merg la alt service Dacia si mai anume la Dacia Rent Car Service Litoral Constanta Bratianu. O sa trec repede peste "lucrurile marunte" cum ar fi ca masina era plina de noroi la interior si stropita cu vopsea alba si pe exterior si la interior, trecem si peste faptul ca nu au fost capabili sa mascheze farul si l-au vopsit putin si pe el ca sa nu se simta nebagat in seama si ca probabil au incercat sa il curete cu ceva si au matuit plasticul.
                                Picatura finala a fost in seara asta cand m-am uitat pe sub masina si am observat pe partea dreapta fata ca baiatul care a urcat masina pe elevator a ratat punctul de ridicare cu vreo 4 degete indoind la 90 de grade vreo 7 centimetri de pinch weld care s-a si rupt intr-una din parti. Nu pot sa zic, a fost usor de indreptat cu un patent si un ciocan de cauciuc dar pe viitor cand voi avea rugina acolo voi sti cui sa multumesc.
                                Drept urmare Dacia Rent Car Service Litoral Constanta Bratianu este al doilea service pe care n-as putea sa il recomand nici macar dusmanilor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google