1.0 tce cvt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    da,vinde si treci pe cvt
    sau ia 1,5dci cu easy r aka TL4 cum are Gil26 si nu l-a durut capul

    Comment


    • #17
      Cine vrea sa trăiască in 2021 și in continuare nu trebuie sa evite cutiile automate cu condiția ca ele sa fie reușite. Ts4 e ok dacă știi sa te comporți cu ea pe 1,5 dCi. Credeți sau nu, eu am Logan MCV 1,5 dCi 90 Hp Easy-R din 2018 5 ani / 200000 km garanție și acum are 171000 km. Nici o problema semnificativă . La service fac ochii mari cum reușesc. Pur și simplu merge bine dacă nu-ți bati joc de șoferie. CVT e și mai buna - nu trebuie sa mergi cu grija pt ca nu e așa sensibilă ca cele robotizate. Cine nu crede e liber sa rămână la mestecatoare ca nu e obligatoriu ca toată lumea sa evolueze.

      Numai bine pentru toată lumea buna.

      Comment


      • #18
        Originally posted by SSC42 View Post
        adica daca au rezolvat problema vibratiilor, trepidatiilor si oscilatiilor de la relanti (care pentru mine sunt foarte deranjante).
        CVT nu are practic nici un fel de vibrație sau trepidație în nici un mod de lucru, inclusiv la plecarea de pe loc (are 2 convertizoare de cuplu din care unul e folosit pentru plecare de pe loc și unul pentru reverse).
        Când un CVT vibrează sau trepidează este semn de uzură sau defect.

        Originally posted by SSC42 View Post
        Apoi nu stiu nici cu antifonarea cum sta, desi multi spun ca ar fi o imbunatatire... ma gandesc sa nu fie un efect placebo. .
        Logan/Sandero III este mai silențioasă în habitaclu față de generațiile anterioare. Vizibil mai silențioasă. Nu e placebo.
        Motorul aproape că nu se aude. Mai degrabă se aude turbina. Roțile sunt mai zgomotoase până pe la 90km/h, iar peste 100km/h zgomotele aerodinamice (în special de la oglinzi) încep să crească și devin audibile, dar nu deranjant.

        Originally posted by SSC42 View Post
        Ma mai gandesc si la felul in care sta pe sosea, parerile sunt favorabile, suspensiile se pare ca sunt destul de confortabile... la mine la Stepway suspensia este incredibil de rigida, se simte absolut orice denivelare, orice pietricica... Daca puteti sa faceti vreo comparatie sau sa spuneti cateva pareri ... as fi recunoscator.
        Logan/Sandero III are clar o suspensie "de asfalt", foarte comfortabilă dar orientată spre drumuri bune, dacă intri cu ea pe drumuri proaste nu mai e așa de "moale" și plăcută (iertătoare), nu mai ai impresia că poți intra cu ea unde intrai cu L1 sau L2 (deși garda la sol e aceiași...). Cu toate astea, am fost cu ea pe coclauri și a făcut față cu brio - deci e doar o impresie că "nu mai poate".
        Suspensia de Logan/Sandero III aduce cu L1 și L2 pe drumuri proaste doar atunci când ai ceva greutate în portbagaj și intrii pe pietriș, bolovani, etc. Cu mașina goală suspensia pare tare. Se înmoaie doar cu o sarcină și pe puntea spate.
        Logan/Sandero III se așează pe drum mult mai bine decât L1 sau L2, e mai stabilă, îți dă încredere mai mare la viteze mari și intră mai greu în supravirare. Logan e ceva mai stabil și mai puțin zgomotos decât Sandero la viteze mari, greutatea pe spate a porbagajului îl echilibrează mai bine.

        Mie mi se pare un progres destul de mare.
        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

        Comment


        • #19
          Multumesc pentru raspunsuri, si eu inclin spre o schimbare in favoarea noului model. Singura problema mai ramane diferenta de bani. Noul logan, la acelasi nivel de echipare, ajunge cam la 14.000 de euro.

          Comment


          • #20
            DIferența de bani e imensă când îți vei da seama că ai dat cu Logan II cu Easy-R (ușor reparabil d.t.p.d.v.) pe un Logan III cu CVT reparabil doar în reprezentanță , în și după garanție
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #21
              O sa mai studiez problema iar pentru moment voi mai astepta putin. Ideea e ca nu eram foarte hotarat sa o dau, dar m-am trezit cu cineva care a venit cu banii jos si... m-a cam luat pe nepregatite..

              Comment


              • #22
                Originally posted by t0rquemada View Post
                ai dat cu Logan II cu Easy-R (ușor reparabil d.t.p.d.v.) pe un Logan III cu CVT reparabil doar în reprezentanță , în și după garanție
                Pe principiul asta, mai bine da L2 si ia un L1. Sau Trabant, ca ala se repara in gradina.
                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ursamajor View Post

                  Pe principiul asta, mai bine da L2 si ia un L1. Sau Trabant, ca ala se repara in gradina.
                  sau oltcit,il repara si un copil de la scoala generala

                  Comment


                  • #24
                    Piese de JS3/JH3 găsești, trebuie doar să știi să cauți. Piese de CVT (curea, fulii) nu găsești, iar de diagnoză pe Logan III, voi proprietarii, o să vă loviți bine de tot
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #25
                      Easy-R (JS3, TS4) s-a caracterizat prin simplitate (ca la unele JS3 a fost\este problema cu trepidatiile e alta discutie), reparatia si chiar intretinerea unei transmisii CVT implica costuri mai mari plus personal calificat pentru asta.
                      Si asa este, diagnoza la L3 se poate face (decamdata) doar in reprezenanta, totusi in\pe anumite "sectiuni" cred ca se poate trece de gateway de catre cine stie ce si cum (dar si "documentatia" necesara este mai greu de obtinut).

                      PS: ma bucur dpdvd acesta ca am SS2 si asa cum am mai scris SS3 nu ma "atrage" prea mult, are cateva avantaje dar si dezavantaje (inclusiv CVT-ul), daca voi decide sa achizitionez o masina noua voi alege alta marca evident tot cu transmisie automata (dupa 30 de ani de condus doar din astea) de care o fi ea insa nu CVT, dar repet acestea sunt doar optiunile mele atat si nimic mai mult (si nu voi intra in vreo polemica pe tema asta)
                      Last edited by Gil26; 15 September 2021, 19:20.

                      Comment


                      • #26
                        pentru Gil26 https://m.youtube.com/watch?v=k_ucHUTTESY

                        Comment


                        • #27
                          Multumesc pentru “dedicatie’ dar nici nu ma voi uita la filmulet, nu ma intereseaza, am avut si Honda CVT am “maritat-o” repede (nici nu o mai pun la “socoteala”) pentru ca nu s-a impacat cu modul meu de condus, plus ca prin delegatii am mai condus alte doua marci (si la rezervari transmisia automata era primul criteriu). Iar in 30 de ani cred ca mi-am facut o impresie despre fiecare “automata” detinuta, diferite marci modele si motorizari (inclusiv una de 4500 cmc), desigur insa ca imi place sa tot invat despre ele dar nu din vreun "review" de pe YouTube. Cele ce am scris raman valabile: spun "pas” la CVT egal de producator (dar repet asta este optiunea mea, atata tot).
                          Last edited by Gil26; 15 September 2021, 22:47.

                          Comment


                          • #28
                            bine, no offence. Pace.
                            Ai idee de ce nu au pus cei de la Renault pe Logan 1 cutie de viteze automata cu convertizor?
                            Pentru Rusia și alte tari au vândut asa ceva, nu cele din RO
                            Puteau sa pună pentru Ro vreo cutie de pe Laguna mai vechi. Motoarele 1,4 si 1,6 au fost și pe Laguna, Megane, Clio

                            Comment


                            • #29
                              Pe X90 s-a pus DP0 /DP2 4trepte automată doar în combinație cu K4M 694/695/696/697 motoare euro4 pe etanol... cea mai bună alegere

                              Terminand cu offtopicul, CVT -ul aka X-Tronic aka DXK nu e nou pe Logan, a fost pus pe Renault Logan II ph2 în combinație cu H4M (1,6SCe), completând și înlocuind oferta H4B/K7M + JS3 și K4M + DP0/DP2 pe anumite piese deci portarea pe Logan III în combinație H4D470+DXK0 era logică.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Gil26 View Post
                                Si asa este, diagnoza la L3 se poate face (decamdata) doar in reprezenanta, totusi in\pe anumite "sectiuni" cred ca se poate trece de gateway de catre cine stie ce si cum (dar si "documentatia" necesara este mai greu de obtinut).
                                Cică se poate, am citit că pe alte meleaguri s-au conectat oamenii în amonte de SG-UCH direct pe CAN Hi + CAN Lo al fiecărui calculator în parte... Evident că este o procedură foarte laborioasă și mâncătoare de timp.
                                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google