Logan III OTS-uri aka Rechemari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan III OTS-uri aka Rechemari

    Titlul e sugestiv, rog moderatorii să șteargă orice post offtopic.

    DACIA a identificat un risc de neconformitate al bridei de la capota față, ceea ce ar putea conduce, în anumite situații, la o funcționare necorespunzătoare a sistemului de închidere al capotei.
    Scopul acțiunii: verificarea bridei de la capota față. În situația în care se va constata necesar, capota față se va înlocui.

    Attached Files
    Last edited by 77sky; 5 June 2021, 19:36.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

  • #2
    OTS E-Call

    DACIA a identif
    icat faptul ca nu funcționează sistemul de apelare de urgență si/ sau butonul SOS cu care sunt echipate vehiculele afectate (4393)
    Attached Files
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      OTS Conductă carburant

      DACIA a identificat un risc de fixare slabă a unei conducte de alimentare cu carburant, ceea ce ar putea conduce, în timp, la o scurgere în compartimentul motor al vehiculului. (1366)

      Attached Files
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #4
        Au mai apărut 2 rechemări în service / OTS (Operațiuni Tehnice Speciale):


        Primul se referă la faptul că sistemul de tip mâini libere/keyless conduce la descărcarea accentuată a bateriei. Cei care aveți keyless întrebați la dealer dacă VIN-ul vostru este afectat de acest OTS.
        - Cod OTS: 0DTG / Notă Tehnică: ?
        - S-a identificat că exista un risc de descărcare a bateriei de 12V cauzat de sistemul "card mâini libere";
        - Scopul acțiunii: verificarea și reprogramarea calculatorului de acces "mâini libere" al vehiculului;
        - Număr de vehicule afectate: ?
        - Modele afectate: LOGAN III și SANDERO III - inclusiv sub-varianta STEPWAY;


        Al 2-lea se referă la radarul frontal / AEB.
        - Cod OTS: 0DR9 / Notă Tehnică: ?
        - Detalii: mașina necesită verificarea radarului frontal / sistemul de frânare de urgență autonomă, AEB;
        - Număr de vehicule afectate: ?;
        - Modele afectate: LOGAN III și SANDERO III - inclusiv sub-varianta STEPWAY;


        Mai multe detalii despre toate OTS-urile cunoscute:
        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

        Comment


        • #5
          sper ca nu este offtopic insa intreb (daca este se poate sterge)

          Rechemarile astea in service, se ocupa ei, adica primim ceva informatii pe email/telefonic sau ... probabil 90% din posesorii dacia, nu stiu de acest site sa verifice. Insa slabe sans, tinand cont ca am dat mail la vocea clientului acum 2 saptamani, am revenit asupra lui, fara raspuns

          Comment


          • #6
            Ai OTS-uri:
            Roșii = urgente, primești scrisoare acasă
            Galbene = grave, poți primi scrisoare acasă
            Albastre = "normale", se efectuează la prima intrare în service
            Verzi = opționale, la cererea expresă a clientului

            Cum le încadrează Dacia e altă discuție, ca idee OTS-ul din 2014 pe baterii la Logan II era galben și Nepublic, dacă făceai scandal primeai baterie nouă, dacă nu faceai nu primeai nimic. Reprogramarea forțată a dCi-urilor la euro6b(Logan II, Duster ph2 și Duster ph3)în 2017-2018 era OTS albastru (pentru efect client și agrement de conducere) și-l primeai fără să-l ceri, mașina devenind mai leneșă dar mai ecologică.

            Rechemări via ANPC : https://anpc.ro/articol/1717/retrageri-voluntare-2022
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              Multumesc frumos pentru raspuns!

              Comment


              • #8
                Zilele astea s-a început campania de notificare (deocamdată telefonică) a clienților pentru remediere (ameliorare) a zornăitului tijei EWG de la turbină - fostul Buletin Tehnic 71538.​
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • #9
                  Si ince consta aceasta "remediere (ameliorare)" ?

                  Comment


                  • #10
                    un arc și o siguranță
                    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                    Comment


                    • #11
                      Nu si o sarma?

                      Comment


                      • #12
                        să sperăm că nu...
                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by DFA View Post
                          Zilele astea s-a început campania de notificare (deocamdată telefonică) a clienților pentru remediere (ameliorare) a zornăitului tijei EWG de la turbină - fostul Buletin Tehnic 71538.​
                          Nu a început nimic.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by punktnet View Post
                            Nu a sunat nimeni de la Vocea Clientului legat de problema cu zgomotul tija wastegate pe H4D, am verificat la sursă. ...

                            Pai probabil ca “Nu a sunat nimeni …” pentru ca oricum “Nu a început nimic.”

                            Iar legat de de problema asta cu zgomotul de tija turbo se stia inca de la lansarea modelului:
                            Originally posted by punktnet View Post
                            Pentru zgomotul de tija turbo a fost pusa in aplicare o solutie tehnica la motorul H5H (1.3 TCE) ce consta intr-un arculet care mentine tija impinsa in fixare, precum si o noua siguranta dintr-un material mai dur pentru a preintampina deformarile la temperaturi ridicate…
                            Originally posted by punktnet View Post
                            In scurt timp speram sa fie validata solutia si pentru H4D (1.0 TCE)

                            dar se pare ca pentru cei de la Dacia asta nu prea are importanta, oricum masinile “se vand singure” iar asa cum s-a scris la ei “se lucreaza” (insa cam fara spor) si “la noi e bine …”, “nu mai maraiti atat …”, etc…, apoi de ce sa mai “scoata” inca un OTS cand e clar ca nu au rezolvare (sau macar o “ameliorare”) nici la problema asta nici acum dupa atata timp, poate doar ca sa se faca iar de … (ras) ca in cazul “celebrului” OTS cu senzorul de gaz pe care l-au dat apoi anulat iar aplicat si retras, un fel de alba-neagra: asta are, asta n-are, asta are … asta e NEcastigatoare.

                            PS: pana acum in cei sase ani la masina mea nu am avut vreo problema tehnica si nici macar un singur OTS, dar pe vremea aceea Dacia producea masini ieftine \bune \fiabile si NU probleme tehnice si OTS-uri.

                            Mult SPOR!

                            Comment


                            • #15
                              Scopul campaniilor de rechemare este continua îmbunătățire a produsului, nu înseamă că a ta e mai bună ))

                              Mai jos și ce zice Vocea de soluția minune
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google