Logan III OTS-uri aka Rechemari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Care imbunatire continua???
    In primul rand OTS-urile cred ca trebuie sa rezolve complet \definitiv multele probleme tehnice la destul de multe masini produse.

    Iar legat de "solutia minune" (la fel ca si senzorul minune si multe altele) chiar tu si scris asta:
    In scurt timp speram sa fie validata solutia si pentru H4D (1.0 TCE)
    In cat de scurt timp sa fie validata "solutia​", cand va fi ea aplicata masinilor cu aceasta problema tehnica? Va rezolva "solutia minune" complet si definitiv problema?

    Comment


    • #17
      Imbunatatirea continua NU insemana incercarea de rezolvare a problemelor tehnice la masinile produse, imbunatatirea continua NU inseamna dezvoltare proiectare testare si implementare prost facuta, imbunatatirea continua NU inseamna masini livrate cu componente defecte si\sau care nu functioneaza corespunzator, imbunatatirea continua NU insemana ca dupa aproape trei ani de la lansarea modelului sa nu fie solutii pentru multe din problemele existente, imbunatatirea continua NU insemna sa se produca in continuare masini cu probleme \defecte cunoscute, etc., etc. … si cred ca este clar pentru toata lumea ca cineva care se lauda pe forumuri ca are peste 20 de ani de Dacia habar nu are ce inseamna imbunatatire continua.

      Legat de rechemari Dacia a fost destul de “zgarcita” cu acestea la multele probleme tehnice ale acestui model, iar cele “emise” nu prea le-au rezolvat, cu unele Dacia a jucat un fel de ”bambilici”, cu altele s-au facut doar compromisuri, etc… (iar asta cred ca denota inconsecventa sau chiar incompetenta si nici vorba de “continua îmbunătățire a produsului”)
      Cu ceva timp in urma @ zenit a oferit si un link oficial cu rechemari si citez postul sau aici:
      Originally posted by zenit View Post
      M-a făcut curios colegul punktnet și am căutat să văd dacă nu am rechemare cu mașina mea de 6 zile. Așa am găsit site-ul. Poate cineva caută și nu găsește. Deci: https://www.dacia.ro/rechemare-in-service.html

      dar din cate s-a scris “Se găsesc doar rechemările roșii, nu cred că și cele albastre.” si cred ar fi interesant daca vreun coleg cu L&S3 a gasit pe acolo macar un OTS pentru masina sa.
      Deasemenea colegul DFA a oferit acum ceva timp (cu multumirile de rigoare pentru efortul depus si timpul alocat pentru asta) o sinteza cu OTS, NT, BT, etc. aici: http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:ots-rechemari si desigur ca aceasta se poate compara cu problemele cunoscute din topicul dedicat de pe acest forum, celelalte forumuri inclusiv cele straine sau de aici: http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:probleme-cunoscute

      Comment


      • #18
        Ești atât de bun la propagandă. Nu îmi dai un CV să vii la PR?
        Sau doar la butoane ești atât de tare în "taste"?
        ;)

        Comment


        • #19
          Trecand peste infatuarea, aroganta si chiar incercarea de ironie foarte-foarte ieftina prezenta in aproape toate posturile sale

          Originally posted by punktnet View Post
          Scopul campaniilor de rechemare este continua îmbunătățire a produsului....

          poate distinsu’ coleg lasand laudarosenia deoparte ne da un exemplu de rechemare a celor de la Dacia in care doar s-a imbunatatit produsul si NU functionarea necorespunzatoare, riscuri, probleme tehnice, etc…, eventual si un al doilea exemplu de rechemare pentru ca doar imbunatatirea celor de la Dacia sa fie si continua
          Iar ca sa il ajut putin si ca sa fie mai clar citez (si subliniez) incepand cu primul post (doar) din acest topic:

          Originally posted by t0rquemada View Post
          ....
          DACIA a identificat un risc de neconformitate al bridei de la capota față, ceea ce ar putea conduce, în anumite situații, la o funcționare necorespunzătoare a sistemului de închidere al capotei....


          Originally posted by t0rquemada View Post
          OTS E-Call
          DACIA a identificat faptul ca nu funcționează sistemul de apelare de urgență si/ sau butonul SOS cu care sunt echipate vehiculele afectate (4393).


          Originally posted by t0rquemada View Post
          OTS Conductă carburant
          DACIA a identificat un risc de fixare slabă a unei conducte de alimentare cu carburant, ceea ce ar putea conduce, în timp, la o scurgere în compartimentul motor al vehiculului. (1366)


          Originally posted by DFA View Post
          Primul se referă la faptul că sistemul de tip mâini libere/keyless conduce la descărcarea accentuată a bateriei. Cei care aveți keyless întrebați la dealer dacă VIN-ul vostru este afectat de acest OTS.
          - Cod OTS: 0DTG / Notă Tehnică: ?
          - S-a identificat că exista un risc de descărcare a bateriei de 12V cauzat de sistemul "card mâini libere";
          ….
          Al 2-lea se referă la radarul frontal / AEB.
          - Cod OTS: 0DR9 / Notă Tehnică: ?
          - Detalii: mașina necesită verificarea radarului frontal / sistemul de frânare de urgență autonomă, AEB;

          Last edited by Gil26; 20 May 2023, 16:40.

          Comment


          • #20
            Originally posted by punktnet View Post
            Nu îmi dai un CV să vii la PR?
            Iar pentru ca ai scris de atatea ori ca ai peste 20 de Dacia desigur ca poti preciza si domeniul \departamentul in care lucrezi sau chiar si functia, asta ca sa stiu si eu cui ii dau un CV si cu cine "discut", apoi daca tot te-ai laudat public de nenumarate ori ca poti pune “pile” prin reprezentante poate imi pui si mie una pe la HR (si “rezolvi” si cu angajarea)

            Apropo de departamente, imbunatatirea continua (aia de care habar nu are colegu’) se poate aplica foarte bine si la PR, si pe acolo sunt foarte multe “carente” si lucruri de imbunatatit mai ales in relatiile cu clientii.
            Revenind la rechemari, din curiozitate am incercat acum pe https://www.dacia.ro/rechemare-in-service.html cateva serii VIN valide de masini produse si nu “mergea” mai departe, se “bloca” la cautare ex atasat, voi mai incerca luni din nou, am vreo 200 de VIN pentru care sunt curios daca exista vreo rechemare si se sper ca acest site sa nu fie vreo alta “petarda” aruncata de cei din departamentul de la Dacia in fata clientilor. Ramane de vazut.
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Nu e treaba lupului de unde beau oile apa.

              Comment


              • #22
                Foarte trist daca asta scrie cineva care se lauda ca are peste 20 de ani de Dacia legat de rechemari (si probleme tehnice).

                Comment


                • #23
                  Poate voiai să ne sincronizăm și agenda...regretele mele.

                  Comment


                  • #24
                    a apărut o rechemare nouă



                    Martie 2024

                    OTS OEB3 - Cutia de viteze schimbă greu treptele


                    - Cod OTS: OEB3 / Buletin Tehnic:
                    - Clasificare OTS: Roșu = Grav, poți primi scrisoare acasă, și/sau SMS/e-mail;
                    - Manifestare: intră greu în treaptă (2, de exemplu), sau iese greu din treaptă;
                    - Detalii: S-a identificat posibilitatea ca vehiculul dvs. să aibă dificultate la schimbarea vitezelor;
                    - Scopul acțiunii: Actualizarea unității de management (UCE/UCH) relevantă;
                    - Număr de vehicule afectate: majoritatea par să fie fabricate în a 2-a jumătate a anului 2023;
                    - Modele afectate: SANDERO III - inclusiv sub-varianta STEPWAY - în special cu motorizarea 1.0 TCe 110 (H5D);
                    - Note: LOGAN III nu pare afectat…
                    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                    Comment


                    • #25
                      August 2024

                      OTS OEG2 - RECONFIGURARE - Mesaj Supraîncălzire cutie de viteze / Oprire temporară sau Răcire cutie de viteze / Oprire temporară


                      - Cod OTS: OEG2
                      - Clasificare OTS: Roșu = Grav, poți primi scrisoare acasă, și/sau SMS/e-mail / sau notificare în aplicația My Dacia;
                      - Manifestare: Efecte Client / EC: mesaje "Supraîncălzire cutie de viteze" / "Oprire temporară" sau "Răcire cutie de viteze" / "Oprire temporară" în general când mașina este utilizată la drum lung;
                      - Detalii: mesajele apar pe bord în mod eronat, nu este vorba de un defect;
                      - Scopul acțiunii: reconfigurare software TdB;
                      - Număr de vehicule afectate: toate Dacia-Renault cu motorizare E-TECH 140 / Full-Hibrid;
                      - Modele afectate: Dacia Jogger/Duster, Renault Captur II/Clio V, etc.;


                      OTS - Rechemări - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki (wikidot.com)
                      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                      Comment


                      • #26
                        Confirmarea oficială că stocurile de bujii care vor înlocui din 2024 modelul 224015145R (care poate face probleme) vor fi disponibile în stocuri suficiente de la începutul lunii NOIEMBRIE 2024.

                        OTS - Rechemări - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki (wikidot.com)

                        BT 86617 / BT-86617 / BT86617 - amânare înlocuire bujii cu noua referință 224019960R


                        Ref: Injecție - Carburație - Aprindere
                        Cauză:
                        - Intervalul de service pentru înlocuirea bujiilor de aprindere este scadent.
                        Diagnosticare:
                        - Confirmați reclamația clientului.
                        Soluție Service:
                        - În cazul în care clientul vine pentru întreținere periodică, care implică înlocuirea bujiilor de aprindere, NU înlocuiți momentan bujiile de aprindere.
                        - Din cauza insuficienței în service a stocului de bujii de aprindere specifice pentru motoarele GPL H4D, referința 224019960R nu este disponibilă în stoc până la începutul lunii NOIEMBRIE 2024.
                        - Rechemați clientul pentru înlocuirea bujiilor de aprindere după ce piesele sunt disponibile în stoc, lucru programat pentru începutul lunii NOIEMBRIE 2024.
                        Remarcă:
                        - În cazul unei probleme în garanție sau al unui incident imobilizant, contactați Techline.
                        Evoluție serie:
                        - În curs. Planificată pentru începutul lunii noiembrie 2024.
                        Modelul 224015145R poate face diverse probleme, dar NU SUNT AFECTATE TOATE ȘI PROBLEMELE NU SUNT CRITICE, NU ESTE NEVOIE SĂ FIE ÎNLOCUITE URGENT ȘI NU ESTE NEVOIE SĂ LE ÎNLOCUIȚI CU ALTE MODELE "COMPATIBILE" SAU CARE PAR "COMPATIBILE"!!!

                        Piese de schimb - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki (wikidot.com)

                        Deci lăsați 224015145R în motor chiar dacă au trecut 30.000 km sau 60.000 km sau 4 ani de la ultimul schimb de bujii, nu vă grăbiți și nu acceptați "oferte binevoitoare" de la service pentru alte modele decât 224019960R.

                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google