Logan III - Îmbunătățiri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare,
    De indata ce am cumparat loganul am decis ca are nevoie de antifonare. Zis si facut. Ca brand am folosit materiale STP in proportie de 80%.
    Am antifonat cu tinta de a ridica comfortul de aflare in habitaclu si izolarea termica. Pe usi, aripi ( tabla subtire) am folosit material 2mm grosime si al doilea strat cu material termoizolant. Cea mai mare diferenta din punct de vedere termic a adus antifonarea acoperisului, unde pe jumatatea din spate era montat un c​arton lipi cu 3 benzi dublu-adezive de pod. Acum A/C face fata caldurii ( la moment folii anti-UV pe partea din fata nu au fost instalate, doar partea din spate, care influenteaza si ea comfortul termic).
    Pe usi nu am demontat difuzoarele pentru instalarea antifonarii ( vibro2mm+termo 4mm). Acum usile nu se inchid cu sunet de galeata goala si nu trebuie sa trag de usa mai tare ca sa o inchid ( elan datorita greutatii marite). pe tabla de mijlocul usii de asemenea am aplicat un strat de 2 mm de vibroizolare.
    In portbagaj a avut efect vibroizolarea ( 4 mm ) doar dupa ce am finisat oala unde sta roata de rezerva. (s-a schimbat putin si dinamica masinii dupa ce am aplicat portbagajul + sub scaun pasageri spate vibroizolare de 4mm - masina a devenit mai asezata si mai greoaie ( greutatea totala a materialelor cca 75 kg.
    Sub bancheta spate pasageri de asemenea a fost montata deasupra stratului de vibroizolare 4mm al doilea strat pentru izolare termica 4mm, ceea ce a fost repetat si pe podea.
    Au fost umplute golurile sub mocheta capotei motorului - o diferenta foarte mica din punct de vedere al sunetului cu care se inchide capota.
    A fost aplicat material vibroizolant 4mm pe fantanile rotilor care a dus la micsorarea sunetului de la pietricelele si micsorarea nivelului de zgomot de la roti. nu as putea spune ca e o diferenta extraordinara, dar este.
    Capacul portbagajului a fost izolat pe partea din spate si unde a fost posibil de ajuns, s-a ungreunat si a fost necesar sa intind arcurile pentru a crea o rezistenta mai mare la inchidere - sunetul a devenit mai nobil, nu de galeata complet goala.
    Ca timp mi-a luat cca 2 saptamani cate 5 ore pe zi aproximativ.
    Experienta in dezasamblarea salonului nu am mai avut. Am fost incurajat de fosti lucratori le la dealer ca se desface tot salonul la logan cu o surubelnita de minus. ( a fost nevoie totusi de mai multe instrumente )
    Mi-au spus ca garantia nu se pierde in urma antifonarii, doar daca s-a efectuat prost montarea si au aparut surse de coroziune sub materialul vibroizolant.
    Costul materialelor cca 300 euro total. ( tinta - efect maxim cu buget minim ). In atelier asa volum de lucrari costa cca 1000 euro pentru toata masina inlcusiv scutul motor ( nu am izolat scutul motor in cazul meu ).
    Chedere - într-adevăr sunt necesare chedere adaugatoare, ca cele de la Duster. Doar din cauza chederelor se schimba sunetul închiderii ușilor ( la Duster ușile sunt la fel de goale dar sunetul e mai ok ). Am montat un cheder Small D pe portierele din spate unde se îmbină usile la pillarul din ambele părți, Big D merge doar pe portierele spate exclusiv de sus până jos pe plan vertical, dar pe partea de jos plan orizontal este necesar un cheder P fiindcă Big D nu etanșează deloc spatiul dintre ușa și prag, unde nu l-ai monta, ceea ce am găsit și pe forum aici în posturile precedente (grosime înălțime cheder CCA 1cm+).
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 15 photos.
    Last edited by asitaka; 9 August 2023, 01:51.
    Să ne țină turbinele!

    Comment


    • Ai muncit ceva la ea. Felicitari!

      Comment


      • Referitor la conductele de aer pentru picioare la pasagerii din spate - am rămas șocat când am văzut că găurile pentru acestea care duc in consola centrala nu erau închise, ceea ce duce la un flux de aer mai nimic spre picioare în fața, ceea ce am observat și înainte să descopăr acest detaliu. Deci pur și simplu am închis aceste ieșiri cu scoci(sau cu ce vedeți voi de cuviință). Accesul facil se face din partea pasagerului și e foarte ușor.
        Fluxul de aer s-a mărit considerabil. Daca nu planificați procurarea acestor tubulaturi numaidecât închideți aceste orificii, că nu de alta dar de ce sa răcești sau să încălzești interiorul consolei centrale
        Multumesc mult DFA pentru efort și share
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.
        Să ne țină turbinele!

        Comment


        • Eu am infundat de ceva timp gurile alea. Ma gandesc la o solutie sa las una deschisa dar sa o directionez prin consola spre locul unde ti bautura, sa mentina o doza rece vara. Inca ma gandesc cum pot face.

          Cei din spate nu vor rece la picoare, si iarna se multumesc de cum e clima. Deci, pot folosi in beneficiul soferului, rece sa fie vara ca la L2.

          Am niste tubulatura de L2, ma.gandeam sa pun pe asta de servici da nu isi are rostul.

          Poate pot adapta cumva, inca nu am incercat, da e important ca ideea o am ))

          Comment


          • Am infundat si eu tubulaturile ramase deschise. De cand am luat masina m-am mirat de fluxul redus de aer in zona picioarelor. Nu au pus conducte, ok, dar sa le lase deschise...e mai mult decat reducerea costurilor. Parerea mea. Cu ocazia asta am dat cu un spray siliconic nuca schimbatorului si limitatorul de treapta 1 (o bucata de plastic, vedem cad se va toci cum o sa mai ghideze treptele 1 si 2) Se observa imediat ca schimbatorul functioneaza mai lin, desi nuca parea sa aiba ceva vaselina siliconica.

            Comment


            • Cum se poate ajunge la acele conducte, ati demontat consola centrala?

              Comment


              • Scuzati intrebarea inutila, am gasit putin mai sus cum se face. Am aplicat cu succes, sufla rece la picioare in sfarsit. Observasem de la inceput ca nu prea se simte nimic la picioare dar am crezut ca e un punct slab al ei si l-am acceptat.

                Comment


                • Da, Dacia ar trebui vanduta de Ikea: mai mesteresti tu putin acasa pana e gata. Macar ei dau instructiuni de montaj, la noi noroc cu forumul

                  Comment


                  • Cat despre chedere, totusi Big D acopera gaura dintre prag si usa, dar trebuie lipit de prag, fiindca buza usii se uita in sus, de aia si nu etanseaza, nu am realizat initial acest lucru. A venit a doua partida de 4 metri de cheder si am finisat "lucrarile", fiindca se infiltra praful si mizeriile naspa( se vede in poze ). Chederul Small D este montat la locul suprapunerii usilor fata-spate. Am montat si un cheder Z pe usa din fata ca sa inchide spatiul dintre usa si aripa fata, dar e foarte greu accesul acolo, si nu vad mare sens dupa ce am facut-o. Daca va incepe sa cedeze adezivul il voi monta pe picaturi de silicon. Numaidecat prelucrati suprafata cu degresant gen Antisilicon, etc, ceva ce lasa 0 urme sau pelicula.
                    Attached Files
                    Last edited by asitaka; 14 August 2023, 20:49.
                    Să ne țină turbinele!

                    Comment


                    • Jos se monteaza P, nu ce ai facut acolo. Se va acumula apa mizerie si va ingheta la iarna. Se lasa loc pt scurgeri.

                      Comment


                      • broniaski loc de scurgere am lăsat unde se îmbină usile, din accelerării și frânări apa va fi împinsă afara. iar cum iarna nu mai avem -20, nu vad nici o problema. Posibil ceva dificultăți da, fiindcă nu-i ideal montarea asta, dar de, sunt gata de minusurile astea. Dau cu silicon și mergem înainte. Mai rău mă deranjează gunoiul care se adună acolo. Pe viitor ajung sa cumpăr și un P
                        Să ne țină turbinele!

                        Comment


                        • Asa se monteaza

                          - D mare pe cant usa spate,
                          - D mic pe motantul B,
                          - P pe cant jos usa fata si spate
                          - S(cel secera) pe motantul A.

                          Toate is pe Aliexpress la n selleri, căutați oferta cea mai ok pt voi.
                          Attached Files
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 4 photos.

                          Comment


                          • Originally posted by asitaka View Post
                            am rămas șocat când am văzut că găurile pentru acestea care duc in consola centrala nu erau închise, ceea ce duce la un flux de aer mai nimic spre picioare în fața, ceea ce am observat și înainte să descopăr acest detaliu. Deci pur și simplu am închis aceste ieșiri cu scoci(sau cu ce vedeți voi de cuviință). Accesul facil se face din partea pasagerului și e foarte ușor.
                            Fluxul de aer s-a mărit considerabil. Daca nu planificați procurarea acestor tubulaturi numaidecât închideți aceste orificii, că nu de alta dar de ce sa răcești sau să încălzești interiorul consolei centrale
                            Multumesc si eu pentru idee. Am facut la repezeala doua capace pentru conducte, pentru cine are imprimanta 3D fisierele sunt aici: https://www.thingiverse.com/thing:6172506


                            Comment


                            • Buna ideea cu imprimanta, multumesc de upload. Stie cineva daca exista diferente intre dimensiunile gurilor respective la Logan si Sandero? Stiu ca sunt unitati de ventilatie diferite, Valeo respectiv Dayco sau ceva japonez.

                              Comment


                              • Denso, asa am eu pe Sandero, stiu ca sunt diferente la capacul filtrului de polen, de restul nu stiu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google