Salutare,
De indata ce am cumparat loganul am decis ca are nevoie de antifonare. Zis si facut. Ca brand am folosit materiale STP in proportie de 80%.
Am antifonat cu tinta de a ridica comfortul de aflare in habitaclu si izolarea termica. Pe usi, aripi ( tabla subtire) am folosit material 2mm grosime si al doilea strat cu material termoizolant. Cea mai mare diferenta din punct de vedere termic a adus antifonarea acoperisului, unde pe jumatatea din spate era montat un carton lipi cu 3 benzi dublu-adezive de pod. Acum A/C face fata caldurii ( la moment folii anti-UV pe partea din fata nu au fost instalate, doar partea din spate, care influenteaza si ea comfortul termic).
Pe usi nu am demontat difuzoarele pentru instalarea antifonarii ( vibro2mm+termo 4mm). Acum usile nu se inchid cu sunet de galeata goala si nu trebuie sa trag de usa mai tare ca sa o inchid ( elan datorita greutatii marite). pe tabla de mijlocul usii de asemenea am aplicat un strat de 2 mm de vibroizolare.
In portbagaj a avut efect vibroizolarea ( 4 mm ) doar dupa ce am finisat oala unde sta roata de rezerva. (s-a schimbat putin si dinamica masinii dupa ce am aplicat portbagajul + sub scaun pasageri spate vibroizolare de 4mm - masina a devenit mai asezata si mai greoaie ( greutatea totala a materialelor cca 75 kg.
Sub bancheta spate pasageri de asemenea a fost montata deasupra stratului de vibroizolare 4mm al doilea strat pentru izolare termica 4mm, ceea ce a fost repetat si pe podea.
Au fost umplute golurile sub mocheta capotei motorului - o diferenta foarte mica din punct de vedere al sunetului cu care se inchide capota.
A fost aplicat material vibroizolant 4mm pe fantanile rotilor care a dus la micsorarea sunetului de la pietricelele si micsorarea nivelului de zgomot de la roti. nu as putea spune ca e o diferenta extraordinara, dar este.
Capacul portbagajului a fost izolat pe partea din spate si unde a fost posibil de ajuns, s-a ungreunat si a fost necesar sa intind arcurile pentru a crea o rezistenta mai mare la inchidere - sunetul a devenit mai nobil, nu de galeata complet goala.
Ca timp mi-a luat cca 2 saptamani cate 5 ore pe zi aproximativ.
Experienta in dezasamblarea salonului nu am mai avut. Am fost incurajat de fosti lucratori le la dealer ca se desface tot salonul la logan cu o surubelnita de minus. ( a fost nevoie totusi de mai multe instrumente )
Mi-au spus ca garantia nu se pierde in urma antifonarii, doar daca s-a efectuat prost montarea si au aparut surse de coroziune sub materialul vibroizolant.
Costul materialelor cca 300 euro total. ( tinta - efect maxim cu buget minim ). In atelier asa volum de lucrari costa cca 1000 euro pentru toata masina inlcusiv scutul motor ( nu am izolat scutul motor in cazul meu ).
Chedere - într-adevăr sunt necesare chedere adaugatoare, ca cele de la Duster. Doar din cauza chederelor se schimba sunetul închiderii ușilor ( la Duster ușile sunt la fel de goale dar sunetul e mai ok ). Am montat un cheder Small D pe portierele din spate unde se îmbină usile la pillarul din ambele părți, Big D merge doar pe portierele spate exclusiv de sus până jos pe plan vertical, dar pe partea de jos plan orizontal este necesar un cheder P fiindcă Big D nu etanșează deloc spatiul dintre ușa și prag, unde nu l-ai monta, ceea ce am găsit și pe forum aici în posturile precedente (grosime înălțime cheder CCA 1cm+).
De indata ce am cumparat loganul am decis ca are nevoie de antifonare. Zis si facut. Ca brand am folosit materiale STP in proportie de 80%.
Am antifonat cu tinta de a ridica comfortul de aflare in habitaclu si izolarea termica. Pe usi, aripi ( tabla subtire) am folosit material 2mm grosime si al doilea strat cu material termoizolant. Cea mai mare diferenta din punct de vedere termic a adus antifonarea acoperisului, unde pe jumatatea din spate era montat un carton lipi cu 3 benzi dublu-adezive de pod. Acum A/C face fata caldurii ( la moment folii anti-UV pe partea din fata nu au fost instalate, doar partea din spate, care influenteaza si ea comfortul termic).
Pe usi nu am demontat difuzoarele pentru instalarea antifonarii ( vibro2mm+termo 4mm). Acum usile nu se inchid cu sunet de galeata goala si nu trebuie sa trag de usa mai tare ca sa o inchid ( elan datorita greutatii marite). pe tabla de mijlocul usii de asemenea am aplicat un strat de 2 mm de vibroizolare.
In portbagaj a avut efect vibroizolarea ( 4 mm ) doar dupa ce am finisat oala unde sta roata de rezerva. (s-a schimbat putin si dinamica masinii dupa ce am aplicat portbagajul + sub scaun pasageri spate vibroizolare de 4mm - masina a devenit mai asezata si mai greoaie ( greutatea totala a materialelor cca 75 kg.
Sub bancheta spate pasageri de asemenea a fost montata deasupra stratului de vibroizolare 4mm al doilea strat pentru izolare termica 4mm, ceea ce a fost repetat si pe podea.
Au fost umplute golurile sub mocheta capotei motorului - o diferenta foarte mica din punct de vedere al sunetului cu care se inchide capota.
A fost aplicat material vibroizolant 4mm pe fantanile rotilor care a dus la micsorarea sunetului de la pietricelele si micsorarea nivelului de zgomot de la roti. nu as putea spune ca e o diferenta extraordinara, dar este.
Capacul portbagajului a fost izolat pe partea din spate si unde a fost posibil de ajuns, s-a ungreunat si a fost necesar sa intind arcurile pentru a crea o rezistenta mai mare la inchidere - sunetul a devenit mai nobil, nu de galeata complet goala.
Ca timp mi-a luat cca 2 saptamani cate 5 ore pe zi aproximativ.
Experienta in dezasamblarea salonului nu am mai avut. Am fost incurajat de fosti lucratori le la dealer ca se desface tot salonul la logan cu o surubelnita de minus. ( a fost nevoie totusi de mai multe instrumente )
Mi-au spus ca garantia nu se pierde in urma antifonarii, doar daca s-a efectuat prost montarea si au aparut surse de coroziune sub materialul vibroizolant.
Costul materialelor cca 300 euro total. ( tinta - efect maxim cu buget minim ). In atelier asa volum de lucrari costa cca 1000 euro pentru toata masina inlcusiv scutul motor ( nu am izolat scutul motor in cazul meu ).
Chedere - într-adevăr sunt necesare chedere adaugatoare, ca cele de la Duster. Doar din cauza chederelor se schimba sunetul închiderii ușilor ( la Duster ușile sunt la fel de goale dar sunetul e mai ok ). Am montat un cheder Small D pe portierele din spate unde se îmbină usile la pillarul din ambele părți, Big D merge doar pe portierele spate exclusiv de sus până jos pe plan vertical, dar pe partea de jos plan orizontal este necesar un cheder P fiindcă Big D nu etanșează deloc spatiul dintre ușa și prag, unde nu l-ai monta, ceea ce am găsit și pe forum aici în posturile precedente (grosime înălțime cheder CCA 1cm+).
Comment