frumos, elegant, cat de cat!
Logan III - Îmbunătățiri
Collapse
X
-
Am ajuns si la portiere. Urmatorul proiect deja spre primavara va fi incalzirea in scaune fata spate aftermarket. Sunt kit-uri pentru 2 scaune cu termostat si butoane la ~35e fiecare pereche pe ebay/joom/aliexpress.Să ne țină turbinele!
- Likes 6
Comment
-
Mai am o idee de a monta 4 diode luminoase de 1.5w fiecare pentru iluminarea zonei picioarelor la toate locurile. Ma intereseaza o iluminare cat de cat care nu ar influenta siguranta pe care sta plafoniera. M-as conecta la sursa plafonierei ca sa se aprinda luminile cand deschizi usile si cand opresti motorul. Cunoaste cineva daca functia de dimming a plafonierei este executata de plafoniera sau de ECU? ( cand deschizi usa si cand opresti motorul )
Ideea ar fi de a ma conecta la fire mai aproape sau chiar la isirea din panoul de sigurante ca sa nu trag de la plafoniera cablu de 3 metri lungime.
image.png Attached FilesSă ne țină turbinele!
Comment
-
Originally posted by asitaka View PostMai am o idee de a monta 4 diode luminoase de 1.5w fiecare pentru iluminarea zonei picioarelor la toate locurile.
Nu sunt dimmabile, din păcate, dar nu prea contează pentru mine.
Originally posted by asitaka View PostCunoaste cineva daca functia de dimming a plafonierei este executata de plafoniera sau de ECU?
Ideea ar fi de a ma conecta la fire mai aproape sau chiar la isirea din panoul de sigurante ca sa nu trag de la plafoniera cablu de 3 metri lungime.
UCH-ul asigură dimmingul.
Conectarea la tabloul de siguranțe e un coșmar - eu am coborât cablajul necesar de la plafonieră la nivelul necesar.Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 3
Comment
-
oare ce pot sa ii fac sa se inchida usiole de pe fata (care sunt cele la folosite) ca in primele zile ? in sensul ca, se inchid asa dur, parca metal pe metal, nu mai au acel zgomot de parca prelua socul chederul sau alta parte a usii... am observat ca in spate, dupa ce am schimbat chederele, au recapatat acel zgomot de inchis.... oare (probabil doar de la chedere pot recapata acel zgomot) mai exista si alte posibilitati? mai vazusem pe la renault cheder si pe usa pus, nu doar pe habitaclu. oare exista/ face ce vreau eu?
Thx!
Comment
-
nu ma deranjeaza in mers. doar cand inchid usa, parca se loveste prea dur de acea ureche de inchidere, zici ca nu mai are nimic buffer intre usa si habitaclu, doar metal pe metal. si ma gandeam ca poate exista ceva, cand inchizi/trantesti usa, sa fie un buffer de ceva (vedeam reclame cu niste pistonase care se lipeau de usa si cica ar mai opri din acel zgomot cand inchideai mai "energic")
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by Mihai2k4 View Postnu ma deranjeaza in mers. doar cand inchid usa, parca se loveste prea dur de acea ureche de inchidere, zici ca nu mai are nimic buffer intre usa si habitaclu, doar metal pe metal. si ma gandeam ca poate exista ceva, cand inchizi/trantesti usa, sa fie un buffer de ceva (vedeam reclame cu niste pistonase care se lipeau de usa si cica ar mai opri din acel zgomot cand inchideai mai "energic")
Varianta mai complicata dar mai eficienta din toate punctele de vedere: https://www.loganclub.ro/forum/forum...32#post3676176
Dupa acel post, am procedat la fel ca broniaski si pot spune ca sunt foooooarte dar FOARTE multumit de rezultat. Mersi broniaski, pe calea aceasta, pentru poze si inspiratie.
- Likes 2
Comment
-
Cea mai simpla si ieftina solutie sunt chederele adaugatoare. Ele schimba situatia dar foarte putin de sinestatator. Am pus chedere si pe usa cum a facut broniaski (cauta la el in profil media ) Trebuie sa ai grija ca chederele pe lateral si jos sa fie mai groase/inalte decat partea de sus, ca distanta e diferita intre usa si caroserie pe tot perimetrul. Solutia ideala este insonorizarea tablei, personal am facut ambele lucruri, s-a schimbat sunetul inchiderii dar tabla fiind subtire ca constructie, efectul e limitat totusi, usa nu se inchide "etans" ca la un sclass, rezoneaza, dar e mai bine decat initial.
Inca un lucru ce poti face este sa ungi lacata din usa, daca dai cu sprei siliconic tine doar o saptamana-doua, daca dai cu lithium grease tine mai mult timp.
Mai sunt si niste chestii de plastic ( cauciucul nu rezista in timp) care se monteaza pe urechiusa de pe caroserie, unii spun ajuta ca ajuta la amortizarea inchiderii usii, dar nu am testat personal.
image.png
Să ne țină turbinele!
Comment
-
asitaka cine vrea sa se auda ca la "sclass", automat trebuie sa antifoneze portierele. Zici ca la tine inca rezoneaza chiar si insonorizata? Inseamna ca nu e facuta prea bine lucrarea.
Portiera mea e izolata vibro, termo, fono cu materiale STP Premium. Deci, 3 straturi. A devenit mai grea si o inchid doar cu o simpla impingere de deget, cu tot cu chedere suplimentare. Diferenta de la una stock vs. a mea (testat de mine), e enorma. As putea spune, se simte chiar ca la "sclass". Singurul lucru care ma enerveaza acum, e trantitul usilor cand se urca / coboara cineva strain la mine in masina. Dupa cum spuneam, usa la mine se inchide din inertie, dintr-un simplu impuls al degetului. Imaginati-va cum se aude acum cand cineva inchide usa "normal".
Comment
-
@ Asitaka : Un link catre mocheta autoadeziva, te rog ! E cumva STP carpet ?Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)
- Likes 1
Comment
-
Th3T1ger e cam aceeasi situatie si la mine cu trantitul usilor de catre altii La tine e si mai si efectul, sigur. Eu mi-am facut izolare de saraci - pe usi am doar 2mm vibro si 4 termo si m-am temut sa ingreunez mult usile, e dacie, cine stie ce greutate ar rezista in timp. Am realizat recent ca cel mai mult zgomot intra banal prin sticlele geamurilor...
La ce ma refeream este anume inchizatura usilor per ansablu, spre exemplu chiar si la un megan se inchid mai strans usile, se simt mai fixate, un sunet mai "de bogati" si fara insonorizare, nu mai comparam cu un golf, etc. N-ai cum sa aduci nivelul ala la dacia, de indepartezi de stoc, dar nu te poti apropia mult de nivelul urmator. Parerea mea
Cu stima
Fratello uite aici cred ca asta e. Au si culori diferite.Să ne țină turbinele!
- Likes 1
Comment
-
asitaka da, geamurile sunt o problema. Sunt foarte subtiri si zgomotul predominant de vant provine de acolo. E si mai accentuat acum ca portierele sunt insonorizate dar zgomotul cu siguranta a scazut cu cel putin 2db de cand am insonorizat.
Cu incuietoarele, zau ca nu inteleg ce vrei sa zici. Megan si cam toate masinile folosesc acelasi tip de incuietoare precum cea de la Dacia. Cum adica nu se simt stranse? Tragi de portiera si se misca usa? Diferenta dintre Dacia si restul marcilor e faptul ca de ex: megan, golf s.a.m.d vin cu 2 randuri de cheder si plus antifonare pe portiere din fabrica. Ce-mi lipseste mie? Al 2-lea rand de chedere pe toata portiera. Am incercat dar e imposibil sa-i pui la felul cum a fost gandita caroseria, raman zone care nu acopera decat "aer".
- Likes 1
Comment
Comment