Logan III - Îmbunătățiri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bmwh548 View Post
    ....
    Ia un incarcator din ala de telefon cu afisarea tensiunii, pune-l in bricheta din consola si trage cu ochiul din cand in cand. Poate e ceva in neregula si sare sus de tot tensiunea in anumite momente.
    Tensiunea “citita” la bricheta nu este exact tensiunea din diferite calculatoare ale masinii sau cea de la baterie (chiar daca este o anumita “corelatie” intre acestea), apoi cu incarcatorul acela doar se “vizualizeaza” anumite valori si se poate “trage cu ochiul din cand in cand” insa variatia acestora poate sa fie chiar si la interval de ordinul milisecundelor doar ca ex atasat doua grafice cu variatia tensiunii bateriei in diferite conditii si in “circulatie” dar si la ralanti (se poate observa ca la ex 16:37:40 tensiunea era 12.92V iar la 16:37:42 a ajuns la 15.16V ….). Dar da, tensiunea bateriei poate avea si “spike” sau varfuri de tensiune unele destul de mari care nu sunt tocmai OK functie de cum este facuta incarcarea pilotata, gestionarea energiei masinii, asa cum s-a scris anterior diferitele “versiuni” SW dar si HW din injectie, UPC-USM, UCH …

    Attached Files

    Comment


    • Da, am realizat abia dupa ce am citat postarea lui DFA ca am zis o "inexactitate" (ca sa fiu delicat), becurile sunt alimentate prin calculator, nu direct.
      Mie mi-e util voltmetrul sa mai supraveghez bateria de pe Logan (ca ala mai mult sta decat merge). De cand a venit frigul are cam 12-12.1V linainte de pornire dupa repaos de vreo saptamana. Probabil la iarna urmatoare va avea nevoie de baterie noua.

      Comment


      • Intrucat faza lunga la Loganul 3, este ineficienta si aproape insesisabila am schimbat becurile OEM cu altele pe LED. Diferenta este absolut spectaculoasa atat ca putere cat si ca aspect. Cu aceasta ocazie am putut observa cu surprindere ca atunci cand tii apasat mai mult de 2 secunde maneta in pozitie de flash sau cand cuplezi permanent faza lunga, sistemul coboara farurile. N-am citit nicaieri despre functia asta si nici n-as fi crezut daca-mi spunea cineva. Ledurile montate sunt in poza alaturata, sunt plug and play, se monteaza ambele in cel mult 2-3 minute, au microcip pentru decodare canbus incorporat, nu dau eroare in bord iar pretul este accesibil. Una peste alta ma felicit pentru investitia facuta.
        Last edited by GeorgeS; 29 December 2023, 22:53. Reason: Atasament in format prea mare

        Comment


        • You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Sa vezi felicitari de la politie si RAR mobil daca li se pune pata. Saptamana trecuta echipajul RAR mobil a ridicat un certificat langa Iasi pentru ca masina avea un bec ars. Asta a fost motivul mentionat pe procesul verbal. Si se cam inmultesc echipajele mobile.

            Comment


            • Imi asum, desi, cine merge in trafic, cu faza lunga aprinsa si de ce ar fi oprita o masina 2023 ptr verificari RAR ???

              Comment


              • Originally posted by GeorgeS View Post
                ........... sistemul coboara farurile. N-am citit nicaieri despre functia asta si nici n-as fi crezut daca-mi spunea cineva. ...........
                Cine a fost atent știa, încă din 2021, după lansare.

                Ambele faze sunt reglate electric, simultan, independent de setările de înălțime disponibile șoferului.
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • Fara alte comentarii:

                  Originally posted by GeorgeS View Post
                  Intrucat faza lunga la Loganul 3, este ineficienta si aproape insesisabila am schimbat becurile OEM cu altele pe LED. Diferenta este absolut spectaculoasa atat ca putere cat si ca aspect. .... Una peste alta ma felicit pentru investitia facuta.



                  Originally posted by GeorgeS View Post
                  Imi asum, desi, cine merge in trafic, cu faza lunga aprinsa si de ce ar fi oprita o masina 2023 ptr verificari RAR ???

                  Comment


                  • Pentru ca se monteaza led-uri neomologate, pentru ca si o masina noua se poate defecta si proprietarul amana reparatia etc.
                    Nu ca nu inteleg necesitatea unor lumini bune daca mergi des in afara, de fiecare data cand merg noaptea constat ca faza lunga e aproape de decor, dar prefer sa astept pana isi scot aia de la RAR capul din fund si dau omologarea pentru Nightbreaker LED. Au ajuns sa fie omologate pana si la bulgari, dar la noi nu e voie sa le montezi.

                    Comment


                    • Nu stiu daca s-a modificat:

                      Art.101: Constituie contravenții și se sancționează cu amendă prevăzută în Clasa a III-a de sancțiuni următoarele fapte săvârșite de persoane fizice: montarea la autovehicul, remorcă sau tramvai a luminilor de altă culoare sau intensitate, a altor lumini ori dispozitive de avertizare sonoră sau accesorii ori modificări neomologate.
                      …..
                      Art.112: (1) Certificatul de înmatriculare sau de înregistrare ori dovada înlocuitoare a acestuia se reține de către poliția rutieră în următoarele cazuri: vehiculul circulă cu defecțiuni majore la sistemele de iluminare-semnalizare sau cu alte dispozitive decât cele omologate.

                      Comment


                      • Cuvant cheie "neomologat". Ca asa ar putea sa-ti retina certificatul si pentru niste halogene in genul Nightbreaker 200% pentru ca au lumina mai "alba" decat un halogen de 7 lei.
                        In Romania inca nu exista omologare pentru Nightbreaker LED, verific periodic site-ul de la Osram. Si dupa ce se da aprobarea va fi cu lamuriri cand ajungi la ITP, probabil va trebui sa stai cu ambalajul si omologarea in torpedou.
                        Pe de o parte, cand vad cati tembeli merg cu toate luminile aprinse si uita sa comute pe faza scurta, ii inteleg si pe aia de la RAR ca nu dau liber la modificari. E extrem de deranjant cand nimeresti un posesor de LED-uri facute pe genunchi pe contrasens. Pe de alta parte din cauza unora sufera si cei cu bunul simt la posesor.
                        Poate la urmatoarea generatie ofera si Dacia macar in lista de optionale echipare full LED.

                        Comment


                        • Corect (referitor la "neomologate", LED-urile Osram, etc.), si am dat like mai ales pentru asta:

                          Originally posted by bmwh548 View Post
                          ...
                          Pe de o parte, cand vad cati tembeli merg cu toate luminile aprinse si uita sa comute pe faza scurta, ii inteleg si pe aia de la RAR ca nu dau liber la modificari. E extrem de deranjant cand nimeresti un posesor de LED-uri facute pe genunchi pe contrasens. Pe de alta parte din cauza unora sufera si cei cu bunul simt la posesor.
                          ...
                          mai adaug ca pe langa cei cu "imbunatatirile" (sau ma rog "investitia facuta") mai sunt si cei cu becuri \faruri OEM omologate dar "reglate" complet aiurea iar "efectul" este cam acelasi ...
                          Last edited by Gil26; 30 December 2023, 19:35.

                          Comment


                          • "pana si la bulgari"... Aia sunt ani lumina in urma noastra. La cate masini am inmatriculat pe Bg, unele nici fizic nu au ajuns acolo. Proprietarii stateau acasa, venea platforma daca era cazul, daca masina era mai noua, poze si video erau suficiente pt rar ul lor. Bg nu sunt un exenplu deloc bun cand vine vorba de siguranta și controale.

                            Plus gunoaiele de mașini duse pe platforme acolo, inmatriculate si "revandute" la noi cu contract de comodat direct de bulgari, fara intermediari romani.

                            Si acum iti fac itp si asigurare fara ca masina sa fie fizic acolo.

                            Comment


                            • Originally posted by bmwh548 View Post
                              Cuvant cheie "neomologat". Ca asa ar putea sa-ti retina certificatul si pentru niste halogene in genul Nightbreaker 200% pentru ca au lumina mai "alba" decat un halogen de 7 lei.
                              In Romania inca nu exista omologare pentru Nightbreaker LED, verific periodic site-ul de la Osram. Si dupa ce se da aprobarea va fi cu lamuriri cand ajungi la ITP, probabil va trebui sa stai cu ambalajul si omologarea in torpedou.
                              Pe de o parte, cand vad cati tembeli merg cu toate luminile aprinse si uita sa comute pe faza scurta, ii inteleg si pe aia de la RAR ca nu dau liber la modificari. E extrem de deranjant cand nimeresti un posesor de LED-uri facute pe genunchi pe contrasens. Pe de alta parte din cauza unora sufera si cei cu bunul simt la posesor.
                              Poate la urmatoarea generatie ofera si Dacia macar in lista de optionale echipare full LED.
                              Generația următoare, eh? Adaug și eu cei 50 de bani ai mei.

                              Sincer prefer halogenurile din cauza prețului și simplității, foarte scumpe farurile astea LED parcă-s de aur. Da, luminează mult mai bine, dar daca vei avea nevoie sa le schimbi...

                              Avem in republica moldova și opțiunea din poză. Am rămas surprins. Este oare legată de echiparea cheală?
                              S-ar putea oare folosi halogenul ca înlocuire la farurile led sau ar trebui alta siguranta sau ar fi ceva probleme de la ECU?
                              Attached Files
                              Să ne țină turbinele!

                              Comment


                              • Originally posted by DFA View Post

                                Cine a fost atent știa, încă din 2021, după lansare.

                                Ambele faze sunt reglate electric, simultan, independent de setările de înălțime disponibile șoferului.
                                Eu unul n-am stiut.
                                Azi m-am ofuscat si m-am dus la primul service omologat RAR care mi-a iesit in cale sa verific farurile. In afara de faptul ca la masuratori, faza lunga se incadreaza perfect si fara ajustari in diagrama de lumini, inginerul mi-a garantat ca dpldv daca ma voi prezenta la service-ul lui ptr ITP am sa trec fara nici o ,,atentie,, In aceeasi ordine de idei, cred ca sunt finuț daca afirm ca jumatate din masinile din Romania, la o verificare ca la carte nu vor trece inspectia. Pe langa defectiuni si neconformitati la sistemul de iluminare, noxe, tobe anulate,anulari de catalizatoare, modificari la sistemele electrice, rugina de scoti piciorul prin podea, remapari etc, leduri pe faza lunga e cea mai mica dintre probleme si nu ma mustra constiinta. Sunt impresionat cati de pe aici si de aiurea vor sa respecte lege si ii incurajez s-o faca (nu o spun cu ironie) eu unul am spus deja, sunt destul de copt sa raspund pentru consecinta faptelor.
                                In alta ordine de idei, urmatoarea investitie, plafoniera led Renault de origine, care arata si lumineaza intr-un mare fel.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google