Logan III - Îmbunătățiri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Referitor la centuri atasat si cateva capturi pentru doua modele, am subliniat cuplurile de strangere si faptul ca se inlocuiesc suruburile de prindere la remontare (si nu cred ca pentru demontare trebuie sa folosesti un impact, sa gasesti un bit de 50mm si sa-l pui direct in impact )
    Attached Files

    Comment


    • Mersi de sfaturi baieti. Tot cu calendarul ordotox pomenit am reusit intr-un final sa-l desfac. Nu am vrut sa folosesc cheie universala pentru ca nu stiam ce se afla sub masca de plastic si nu voiam sa fortez cheia in JOS ca sa mai rup ceva pe acolo. Si cu torx-ul, pârâia deja ceva pe acolo (pana la urma era pasta anti-desurubare), dar am ales metoda asta, fiind doar o actiune de rotatie fara sa ma apas pe surub in jos si sa risc sa rup/indoi ceva.

      Am folosit direct torx-ul fara adaptor. Am avut nevoie de o cheie in T, unde am mai prelungi T-urile ca sa pot aplica o forta suficient de mare cu ambele maini. )
      ---

      Intr-un final, dupa o zi intreaga de scos clipsuri, suruburi, masti de plastic, bancheta, etc., am masina pregatita pentru maine pentru a putea fi "blindata". Inca am pastrat plafonul sus pentru ca trebuie sa ma duc sa iau materialele dar in principiu, sper eu, ca dupa ce dau bradutii jos, sa pice si el.
      Attached Files

      Comment


      • Felicitari pentru reusita , si multumim pentru detalii.

        PS: pentru astfel de asamblari NU recomand "impactul", am strans destule asamblari filetate cu diverse solutii anti-desfacere (plastic, pasta, Loctite, etc.) la cupluri mult mai mari (chiar si la unghi) si am desfacut foarte multe suruburi \piulite asamblate astfel, doar vreo 2-3 au fost "distructive".
        Asa cum bine\corect a scris si colegul asitaka ai grija si la strangere \insurubare ("Are putina pasta anti-desurubare ... Ulterior e foarte usor de a strange-slabi. Dar fii sigur ca strangi bine, altfel poate slabi cu timpul de la vibratii ...) pentru ca ulterior NU este nevoie de " ... tot calendarul ortodox pomenit. Am insistat pana a cedat psihic si a iesit lejer. Nici unul din ele nu avea pasta de blocare."

        Comment


        • image.png Th3T1ger ai grija daca incepi a monta vibro-fonoizolare sa degresezi cu anti-silicon ( degresant care nu lasa pelicule, pentru tinichigerie auto ). Temperatura de afara trebuie sa fie de la 20 grade in sus. Altfel e risc sa nu se lipeasca bine si sa cada apoi.

          Eu cand am avut resturi de materiale dar era sub 15 grade puneam foile de bitum vibroizolante in compartimentul motor la ralanti sa se incalzeasca dupa care le scoteam cate una pe rand. Curajos sau nesabuit va las pe voi se decideti

          Asa am vibroizolat polita din spate. Dar mare grija sa nu ia foc, sa nu alunece in jos de la vibratii motor etc
          De asemenea foile pot fi lasate sa se incalzeasca la soare, sau orice alta sursa de caldura, chiar cu un uscator de par performant.
          P.S. Daca tot ai scos cate ceva scoate si carpetul decorativ de pe polita spate, are efect daca pui bitum de 4mm acolo cand rabatezi spatarele la loc.
          E dificil fiindca ai clipsurile alea foarte aproape de luneta... ai nevoice de un remover ca in poza, dar se poate face cu plastice si multi dumnezei,,,
          Last edited by asitaka; 2 days ago.
          Să ne țină turbinele!

          Comment


          • Mersi asitaka de sfaturi. Am sculele necesare cand vine vorba de clipsuri, declipsari s.a.m.d. Doar parasolarul ala a fost ceva mai 'special' si a fost nevoie de o surubelnita.

            Cat despre montarea vibro-fono, am mai trecut prin procesul asta, cu usile. Nu mai sunt chiar la "prima mana". Oricum o sa las bitumu in soare si inclusiv masina sa imi bata putin soarele in plafon, sa faca contact mai bine. Iar pentru degresat, folosesc un diluant nitro.
            Last edited by Th3T1ger; 1 day ago.

            Comment


            • Dupa atatea intrebari - multumesc pe aceasta cale asitaka si tuturor de sfaturi - a sosit timpul sa-mi platesc datoria si sa vin cu rezultate. Cam tot ce se poate vedea in poze este rezultatul unei munci de o zi. Bine, eu nu sunt expert, in ritmul meu si vreau sa zic, ca, nu mai sunt om. Ma dor toate oasele, muschii, am vanatai peste tot si sunt super obosit. )))

              Singura dificultate pe care am avut-o, a fost pozitionarea plafonului in locul in care a fost. Greu. Extrem de greu. Dupa 3 incercari, morti, sfinti, s.a.m.d, am reusit cat de cat sa il pozitionez dar inca in zona manerelor spate si polita spate, nu e 100% bine. Plafonul pica mai jos cu 2mm fata de maner si se "observa" gaura. Pe fata, surprinzator, a iesit din prima la "linie", dar de la jumate catre spate, mereu gresit. In spate de tot la rezistente (polita), plafonul pica mai jos cu vreo 3-4mm. Pana la urma, am cedat si l-am lasat asa, am considerat ca poate o fi din cauza ca am bagat straturile alea in plus. Nu e deranjat cum arata, adica cineva strain nu ar remarca lucrurile astea.

              Misiunea de maine, oalele si tot ce tine de portbagaj. Daca tine vremea cu mine.

              Attached Files

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google