Originally posted by madi
View Post
In cazul meu, nu am simtit niciodata ca HSA ar dura prea mult si/sau sa ma incurce. Iar de activat, s-a activat mereu cand a fost nevoie si/sau de cate ori am vrut eu. Mai exact, daca sunt in panta/rampa si apas frana tare, fiind in treapta 1, se activeaza. Daca nu vreau, nu apas frana tare si mentin cat sa nu se duca masina la vale.
Acum, de ce zic ca ar putea fi si cauza de utilizator. Daca nu ai fost invatat cu o masina cu HSA, probabil, ti-a ramas reflexul sa dai drumul repede la ambreaj si direct piciorul in podea pe acceleratie ca sa nu se duca masina in spate. Fapt care, evident, duce la "smuncitura" deoarece HSA e inca activ. Ce fac eu? Atunci cand simt ca intra HSA (deoarece se simte, si anume, atunci cand tii pedala apasata si intra HSA, simti cum pedala se lasa moale spre podea - adica se apasa singura mai tare), iau piciorul de pe frana fara nici cea mai mica emotie ca masina s-ar duce in spate, si fac forfecarea intre ambreaj si acceleratie ca si cum as pleca de pe drept. Calm si incent.
Asadar, daca faci exact acelasi lucru ca si mine si totusi la tine se comporta diferit, e foarte posibil sa fie o problema mecanica/software la tine. Mergi la reprezentanta.
Comment