Logan III - Îmbunătățiri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • asitaka , stiu sa fac acel joc ambreiaj acceleratie pentru a tine masina pe loc dar nu este deloc benefic pentru discul de ambrejaj, nici atunci cand fortezi HSA sa plece pana la dezactivare completa,oi fi eu carcotas. Atunci cand am de asteptat folosesc frana, nu am ce face, cand bag treapta I atunci intra si HSA, . As prefera sa existe optiunea de dezactivare manuala pentru cine nu are nevoie de el.Inteleg ca asa cum este conceput acum favorizeaza neindemanaticii , in acest mod chiar poti pleca cu scartaieli de roti.Practic trebuie sa iti faci o strategie pentru a te descurca in intersectii aglomerate in rampa, nu mai merge instictul.Pe mers inapoi in panta nu ma deranjeaza.
    DFA sa stiti ca HSA se activeaza in orice viteza ai baga .
    Cred ca va ramane sa contactez pe cineva care stie ce face pentru dezactivare, eventual sa tranfere functia pe butonul eco.
    Last edited by madi; 8 October 2024, 21:27.

    Comment


    • Asa cum am scris dezactivarea se poate face destul de simplu \usor daca se trece de SGW si am dat exemplu si doi colegi de forum care pot efectua asta in mod conform si in siguranta.
      Insa butonul ECO schimba harta injectiei, un buton care sa activeze \dezactiveze HSA este cu totul altceva si nu cred ca se poate asta (eu NU m-as juca cu “variante” de soft prin ABS \ABR), dar ma rog orice este posibil daca “sunt bani” si cunostintele adecvate.

      Legat de indemanare sau ma rog neindemanare pe vremurile “odioase” oprirea si plecarea in panta era proba de examen in poligon, insa eu sunt un sofer tare neindemanatic si mai ales comod, dupa “marea incalceala” am condus \detinut doar masini cu transmisie automata iar la masina actuala functia HSA o consider foarte utila (deh, tot din neindemanare si comoditate).
      Asa cum bine\corect au scris anterior si ceilalti colegi pentru a intra HSA trebuie indeplinite anumite conditii si urmata o anumita “procedura”, la transmisia manuala in “ecuatie” intra si ambreiajul (la masina mea de novice este mai simplu, doar ridic piciorul de pe frana si apas acceleratia) iar legat de comportamentul HSA acesta depinde de mai multi factori si conditii, importante sunt si etapele dar si timpii aferenti (inclusiv legati de cand se “intareste” si\sau se “inmoaie” pedala de frana). Tangential la asta am CanClip-ul in masina dar nu am putut sa fac o monitorizare in care sa se vada foarte clar parametri aferenti in aceste etape si timpi legati de HSA pentru ca in drumurile zilnice nu am o panta in care sa stationez (de fapt as vrea doua, una mai lina si una mai inclinata pentru a vedea si diferentele) insa destul de probabil ca in weekend voi face asta, pentru ca de multe ori ceea ce credem noi ca “face” masina nu este exact ceea ce si “face”.

      Oricum pentru mine novicele functia HSA este de folos, consider ca dezactivarea ei NU este o “imbunatatire” si chiar daca pot face asta foarte usor prefer sa o folosesc oricand doresc pentru ca este destul de bine implementata, din cate stiu si la celelalte modele Dacia \Renault, de fapt majoritatea posesorilor au dorit activarea functiei nu dezactivarea ei (iar problemele tehnice aferente este alta discutie), desigur insa ca fiecare procedeaza asa cum doreste.

      Comment


      • Originally posted by madi View Post
        sa stiti ca HSA se activeaza in orice viteza ai baga .
        Este irelevant că ar funcționa și în tr. 2-3-4-5-6...., HSA este făcut să asiste doar la pornirea de pe loc în tr. 1 și R.
        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

        Comment


        • Iarna? Treapta 2?

          Comment


          • Iarna ai ASR (sau Extended Grip - cine îl are) și ECO - care îți permite să accelerezi fără să mai rupi aderența.
            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

            Comment


            • Aveti idee daca aceste 2 functii sunt legate de "Follow me home" sau sunt total separate si se activeaza individual?
              1. Welcome lights - se aprind DRL-urile câteva secunde odată cu descuierea ușilor;
              2. Goodbye lights - se aprind DRL-urile câteva secunde odată cu încuierea ușilor;

              Comment


              • Sunt separate

                "Follow me home" se aplică la faza scurtă, celelalte la DRL.

                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • Azi am facut totusi o scurta monitorizare, cateva frane, o panta lina (din pacate prea lina, vreo 3-4 grade “ochiometric”), de la 16:13:13 la 16:13:18 si un sens giratoriu, atasez si graficele cu parametri aferenti, din pacate NU este asa de relevanta pentru ca a trebuit sa ma si grabesc din cauza traficului, insa se poate observa variatia parametrilor si cum se pot analiza acestia in diferinte conditii \situatii si daca este sau nu vreo problema cu acestia, inclusiv cu HSA. Mai atasez si un extras cu valorile de referinta ale acestora, se pot vedea si limitele (“generoase” ca multe altele).

                  PS: mai adaug ca ABS /ABR este un calculator destul de “sensibil” si cu o viteza mare de comunicare, trebuie avut grija cand \daca se modifica sau “imbunatateste” ceva, plus ca multe lucruri tin si de siguranta masinii.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Originally posted by asitaka View Post
                    Despre zgomotul stânga sus lângă capul șoferului aka airbagul cortina.

                    Ma gândesc că am găsit problema țăcănitului ocazional de la denivelări.

                    Rezervorul cu gaz care alimentează airbagul cortina este prins rigid pe o placă de metal care la rândul ei este prinsă cu o piuliță de 10 de caroserie. Dacă îl zgâlțâi face acest țăcănit din cauză că este doar o piuliță care prinde doar un capăt al plăcii. Celălalt capăt se clipseaza/glisează ca într-un fel de lacăt, de acolo și problema că nu stă rigid. Deșurubezi piulița și tragi puțin sus și spre spate și placa iese. Posibil sa fie necesară dejurubarea piuliței care ține sfoara cortinei de pe stâlpul A

                    Însăși airbagul înșirat nu pare a face ceva zgomot.

                    Mi s-au părut că ar face zgomot și plasticul din poze așa că am aplicat carpet antiscârț și pe acesta.

                    Pe spatele orificiilor in care glisezi placa de metal am aplicat de asemenea anti scârț.

                    Voi urmări dacă va mai face. Daca da, vă anunț că nu a funcționat soluția.

                    In alte poze adăugatoare am atașat cum se dezasamblează câteva elemente pentru a da jos tavanul.

                    Salut asitaka ,
                    Ne poti spune te rog daca a disparut complet acel zgomot ?

                    Mersi.

                    Comment


                    • g_cos nu l-am mai auzit niciodată de atunci
                      Să ne țină turbinele!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google