If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Posibilitate modificare comportament Regulator de viteza
Posibilitate modificare comportament Regulator de viteza
Salut. Regulatorul de viteza de pe LoganIII/SanderoIII/etc nu se dezactiveaza la apasarea ambreajului. similar cu regulatorul de viteza de pe +Logan II.
Exista vreo posibilitate de il configura pentru a se dezactiva la apasarea ambreajului?
E incredibil de folositoare si comoda functia asta de a păstra viteza pe cruise control in timpul schimbării treptelor.
Am mers pe Dacia gen 2, doamne ce enervant e sa fii nevoit să setezi viteza de fiecare dată când schimbi treapta pe autostradă, chiar și în oraș. Îți creează un reflex nasol de care nu poți scăpa, cu toate că am mers doar vreo 5000 de km... Puteam doar visa la această opțiune, acum o am)
Eu folosesc foarte mult frana de motor inainte de pune frana si nu vreau ca masina sa accelereze cand schimb din a 6 a in a 4 a. Dezactivarea prin apasarea butonului 0 sau piscare franei inseaman o operatiune in plus pentru mine.
De asemenea daca am CC setat la 70km/h si accelerez si schimb vitezele nu ma ajuta cu nimic sa ramana activat CC la 70 deoarece tot v-a trebui sa apas butonul + sau - pentru a activa noua viteza de CC.
1. Inițiatorul trebuie luat și pus să conducă un Logan II fără senzor pe pedala de ambreiaj cu CC:
- setezi viteza de CC, apoi schimbi treapta de viteză apăsând ambreiajul, dar mașina nu știe că ai apăsat ambreiajul în secunda 2 motorul se turează de-i sar pistoanele și dacă e un nepriceput la volan îl vedem la stirile de la 17.00
Exact asta se poate întâmpla la orice Logan II 1,2 euro5 la care proprietarul vroia CCSL dar fără pedală dedicată cu senzor - un motiv de trimis la plimbare.
2. CCSL(CruiseControl Speed Limiter) și frână de motor sunt termeni incompatibili, ori CC ori frână de motor.
3.Frână de motor se face și prin punerea în stand-by a funcției CC indiferent de treapta de viteză, în definitiv orice ridicare a piciorului de pe pedala de accelerație e tot frână de motor
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
1. Am condus Megane 2 din 2006 si Logan 2 0.9tce din 2018. Ambele aveau compartamentul descris de mine. La apasarea ambreiajului CC se decupla (intra in standby)
2. Poate pentru tine.
3. Poate nu m-am exprimat eu corect. As dori sa stiu daca CC poate intra in stand by la apasarea pedalei de ambreiaj. Daca tin piciorul pe pedala de ambreiaj 5 secunde CC intra in standby (similar cu apasarea butonului 0 ). Deci CC se dezactiveaza (stand by) la apasarea ambreiajului dar are acel timer de 5 secunde. Este posibil se fie scos / redus la minim acel timer astfel incat sa obtin comportamentul dorit?
Păi e simplu scoți softul din injecție, în modifici cum vrei și îl urci la loc... că trebuie scule de $$$$ + conștințele necesare pentru asta nu mai contează.
Alternativ, dacă nu ai 2 mâini stângi s-ar putea face ceva R&D și ai putea concepe/construi un modul ce face emularea mult dorită...
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment