Parbriz OEM sau aftermarket?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parbriz OEM sau aftermarket?

    Ce recomandati, inlocuirea unui parbriz cu unul original sau cu unul AM, de la Pilkington sau alti producatori? Parbrizul AM are EXACT aceleasi caracteristici cu cel original Renault? Ma refer aici in special la protectia solara. As dori o experienta directa a cuiva care a inlocuit acest reper.

  • #2
    Eu mi-am luat țeapă cu un parbriz pilkington, nu se vedea nimic prin el când era vreme însorită, iar în unele locuri se vedea folia dintre straturile de sticla-țin să cred că a fost o eroare de fabricație. L-am înlocuit după o săptămână cu unul original și totul a fost ok. Eu recomand original deși costa mai mult și indiferent de producător atenție la posibilele defecte. De asemenea, sa fii atent ca meseriașii sa nu zgârie cu sarma de tăiat, elementele de plastic care acoperă stâlpii.

    Comment


    • #3
      Elementele se dau jos. Daca nu, aia s Dorei in toata regula.

      Comment


      • #4
        Am parbrizul crăpat din septembrie (camion, autostradă, clasic). Prețul Meridian este de 2600 de lei, cu tot cu manoperă. Problema este alta. Deși am daună deschisă și aprobată din septembrie, piesa nu este în stoc. Deci, câteva luni mai târziu, încă aștept. Așa că, dacă este graba mare, aftermarket is the way. Dacă nu (și se efectuează schimbarea pe CASCO, deci banii nu sunt o problemă), merită original (0 bătăi de cap, piesă 100% perfectă etc.).

        Comment


        • #5
          enorm acel pret, ceva e dubios. Eu am primit oferta de 1600 lei de la reprezentanta Dacia din Timisoara respectiv cca 600 lei de la Pilkington. E vorba de un Duster 2021. Precizez ca nu am casco.

          Comment


          • #6
            Așa arată oferta de la Meridian Auto.

            De curiozitate, am să mai arunc o întrebare și pe la alte reprezentanțe Dacia.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              pai la tine au pus pe deviz si senzorul de ploaie, numai ala e 638 lei fara TVA... Mai mult ca sigur cel vechi e ok, dar, daca e pe casco, de ce sa nu-l schimbam?

              Comment


              • #8
                100%. Dar ei au zis că trebuie schimbat, și dacă tot am CASCO...

                Comment


                • #9
                  Între timp mi-au schimbat parbrizul. Cel nou este Pilkington/Dacia, cel original era Saint Gobain/Dacia. Parcă ăsta nou are aberații mai mici spre colțuri.

                  În legătură cu senzorul de ploaie, eu credeam că acesta este lipit de parbriz, deci de aia nu-l recuperează și remontează pe cel vechi. Am aflat însă că la mașinile noi senzorii ăștia sunt de fapt clipsați de parbriz, deci se pot demonta/remonta fără pic de lipici. Am văzut asta cu ochii mei la SS3-ul personal. Băieții veseli nu mi-au montat corect senzorul, și nu-mi mergeau ștergătoarele pe auto. A trebuit să desfac eu carenajul oglinzii și să clipsez senzorul așa cum trebuie de montura lui din parbriz...

                  Pe scurt, nu picați în plasa cu senzorul de ploaie. La L3/S3 se poate recupera foarte simplu senzorul vechi. Mie mi l-a băgat pe gât reprezentanța pt. că cică vine kit, obligatoriu, cu parbrizul original. Cică. N-am cum să verific.

                  Comment


                  • #10
                    Pentru senzorul de ploaie si lumina se poate refolosii daca e si demontat corect. Normal se declipseaza din cele 2 cleme metalice, se lasa cam 1 minut pentru a se "relaxa" gelul care apasa pe parbriz, dupa care se trage usor de el. In cazul in care gelul se desprinde de pe senzor, atunci trebuie altul nou. Nu se pune degetul pe gel, sau depozita in asa fel incat sa ajunga praf sau mizerie pe el. Pentru montaj, se pozitioneaza corect, se clipseaza dupa care se verifica pe exterior daca nu au ramas "bule" intre parbriz si gel.

                    Comment


                    • #11
                      În regulă. Deci există un mediu, o interfață între senzor și parbriz. Nu am văzut asta deoarece am repoziționat senzorul noaptea.

                      Pe scurt, m-a prins ploaia pe A1 și atunci am constatat că nu-mi merg ștergătoarele pe AUTO. Ajuns acasă, am desfăcut carenajul oglinzii și am găsit senzorul atârnând, agățat de o singură ureche. L-am centrat ochiometric pe suportul său și l-am clipsat și în a doua ureche. Nu am observat să existe bule între el și parbriz, și văd că merg OK ștergătoarele acum. Am să cobor la mașină să trag un ochi mai atent. Dar presupun că dacă merge totul OK, inclusiv luminile pe AUTO, nu am de ce să îmi fac probleme.

                      Am vrut să mă duc înapoi la reprezentanță dar mi-a fost silă, pt. că deja mi-au deformat băieții plasticele din jurul oglinzii atunci când le-au desfăcut (cu ceva șurubelniță). Până și eu am acasă 2-3 leviere mici, din plastic... Unde mai pui că nici nu mi-le montaseră corect înapoi (nu prinseseră ambele urechi ale carenajului de jos de suportul metalic). Niște măcelari, jur.

                      Comment


                      • #12
                        Revin după o lună și câteva zile. Tocmai ce mi s-a spart iarăși parbrizul Tot pe A1. De data asta o pietricică, luată fix în marginea parbrizului. A intrat cumva între stâlp și parbriz, dacă vă vine să credeți.

                        Pe scurt: pt. Românica, parbriz aftermarket de calitate bună. Ca să poată fi schimbat des.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google