Martori aprinși în bord după deconectare/reconectare baterie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martori aprinși în bord după deconectare/reconectare baterie

    Salutare,

    Mă confrunt cu o situație tehnică la Dacia Logan 3 pe care nu mi-o pot explica.
    Zilele trecute am deconectat, iar apoi reconectat bateria mașinii, iar imediat după am observat martori luminoși aprinși în bord si îmi cere să fac anumite verificări (servo-direcție, presiune pneuri, ESP, senzor oprire de urgență radar, senzor de plecare în rampă).
    Am conectat un dispozitiv de diagnosticare OBD2, însă nu descoperă nici o eroare.
    De asemena, am circulat cu mașina peste 50km, iar martorii sunt tot aprinși.
    V-ați confruntat cu o astfel de problemă până acum?
    Momentan sunt ieșit din țară, iar programare la service pot face abia peste 2-3 săptămâni.
    Credeți că există vreo soluție? Vreau să cred că da și să pot parcurge cei 2000 km în siguranță până acasă.
    Mulțumesc anticipat!

  • #2
    Reseteaza presiunea in pneuri (ai procedura in manual pentru ambele variante de computer de bord). Pentru eroarea de sistemul stabilitatii cineva de la Dacia imi spusese la un moment dat ca se rezolva cu bracarea completa a volanului stanga dreapta de cateva ori, dar nu am testat (masina pe loc, motorul pornit).

    Comment


    • #3
      Informatii si despre stergerea erorilor dupa deconectarea bateriei DFA le-a detaliat foarte bine si aici: http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:c...tarea-bateriei
      Iar despre deconectare baterie aici: http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:c...corect-bateria

      Despre resetarea sistemului de presiune pneuri atasez cateva capturi din cele doua manuale de utilizare L&S3.
      Iar despre reinitializarea senzorului unghi volan la diverse modele Dacia \Renault s-a discutat si detaliat de multa vreme pe forumuri, inclusiv acesta, citez doar din ceea ce bine a scris si t0rquemada :

      E normal, dacă nu ai ce face și deconectezi bateria ai eroare pe servodirecție, se rezolvă cu motor pornit și maxim stânga maxim dreapta...

      Mai poți face o singură încercare (dacă vrei și nu dorești să apelezi la garanție)* :
      - deblochezi capota, apoi te dai jos din mașină (uși închise) și o lași să intre în sleep (5-15minute).
      - deconectezi bornele bateriei pentru 30minute.
      - recuplezi bornele, apoi intri în mașină o pornești refaci învătarea și dai o tură de cartier.
      Iar aceasta reinitializare se poate face si via diagnoza, citez doar ca info (subliniez asta ) un extras din procedura de diagnosticare pentru un XJI:

      Warning!!!
      În timpul operaţiei de calibrare, roţile trebuie să fie drepte şi volanul orizontal. Volanul şi ansamblul sistemului de direcţie trebuie să fie imobile în timpul întregii proceduri. Pedala de frână nu trebuie să fie apăsată. Roţile trebuie să fie aliniate şi volanul centrat (NU ATINGEŢI volanul).
      RN-CLIP-LAUNCH-ACTUATOR Domain ABS / ABR) RZ007-COMPENSARE SENZOR UNGHI VOLAN
      RN-CLIP-LAUNCH-ACTUATOR Domain ABS / ABR) VP003-SENZOR UNGHI VOLAN
      RN-CLIP-DISPLAY Domain ABS / ABR) PR033-UNGHI VOLAN
      RN-CLIP-DISPLAY Domain ABS / ABR) ID044-TRASABILITATE SENZOR DE UNGHI VOLAN
      RN-CLIP-LAUNCH-ACTUATOR Domain ABS / ABR) RZ001-MEMORIE DE DEFECŢIUNI
      RN-CLIP-DISPLAY-DEFAULTS ABS / ABR
      Concluzia fiind ca la deconectarea \schimbarea bateriei trebuie avut grija la masinile \modelele ​noi.
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Salutare din nou!
        Revin cu un update. Am urmărit materialele oferite de voi si am aplicat sfaturile.
        Problema s-a rezolvat astfel: Am deconectat borna - apoi borna + ,dupa o noapte de repaus. Am pornit motorul și am bracat roțile stânga, apoi dreapta foarte rapid. Martorii s-au stins pe rând.
        Vă mulțumesc mult pentru ajutor!
        Sper ca informația să fie de folos și altor nepricepuți.

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google