Peste 1 an va fi lansat facelift-ul - Phase2 - pentru Logan III și Sandero III - adică în Octombrie 2025.
În Iunie 2022 la lansarea noului logo (NIC/NBI (Noua Identitate Comercială / New Brand Identity)) NU a fost facelift - cum își închipuiau unii...
În Februarie 2024 la "lansarea" MY2024 GSR2 tot NU a fost facelift - cum își închipuiau unii...
Deocamdată nu se cunosc modificările vizibile.
Comenzile noi se vor onora cel mai probabil în iarnă 2025 - primăvară 2026
Ce se știe:
- Motorul 1.0 ECO-G 100 micro-Hibrid 12 Volți actual va fi înlocuit cu 1.2 ECO-G 120 micro-Hibrid 12 Volți, pregătit în vederea trecerii la Euro7.
- 1.2 ECO-G 120 micro-Hibrid 12 Volți va avea și transmisie automată cu 6 trepte EDC (modelul DW23) - se va renunța la CVT.
- 1.2 TCe va avea și versiune mild-Hibrid 48 Volți/1kWh de 140cp - și cu automată EDC (DW23).
- este foarte posibil ca Sandero III Stepway să devină un model de sine stătător (cum e acum Jogger în loc de Logan MCV III), nu o subvariantă a Sandero III - adică ar putea să se cheme pur și simplu Dacia Stepway…
Dincolo de Phase2:
- în 2026 va exista și 1.2 TCe 120 micro-Hibrid 12 Volți cu o transmisie automată robotizată (nu se știe modelul, să sperăm că nu va fi tot o mizerie gen Easy-R JS3 de pe Logan/Sandero II)
detalii pe parcurs...
În Iunie 2022 la lansarea noului logo (NIC/NBI (Noua Identitate Comercială / New Brand Identity)) NU a fost facelift - cum își închipuiau unii...
În Februarie 2024 la "lansarea" MY2024 GSR2 tot NU a fost facelift - cum își închipuiau unii...
Deocamdată nu se cunosc modificările vizibile.
Comenzile noi se vor onora cel mai probabil în iarnă 2025 - primăvară 2026
Ce se știe:
- Motorul 1.0 ECO-G 100 micro-Hibrid 12 Volți actual va fi înlocuit cu 1.2 ECO-G 120 micro-Hibrid 12 Volți, pregătit în vederea trecerii la Euro7.
- 1.2 ECO-G 120 micro-Hibrid 12 Volți va avea și transmisie automată cu 6 trepte EDC (modelul DW23) - se va renunța la CVT.
- 1.2 TCe va avea și versiune mild-Hibrid 48 Volți/1kWh de 140cp - și cu automată EDC (DW23).
- este foarte posibil ca Sandero III Stepway să devină un model de sine stătător (cum e acum Jogger în loc de Logan MCV III), nu o subvariantă a Sandero III - adică ar putea să se cheme pur și simplu Dacia Stepway…
Dincolo de Phase2:
- în 2026 va exista și 1.2 TCe 120 micro-Hibrid 12 Volți cu o transmisie automată robotizată (nu se știe modelul, să sperăm că nu va fi tot o mizerie gen Easy-R JS3 de pe Logan/Sandero II)
detalii pe parcurs...
Comment