Facelift Logan III ph2 (și Sandero III) - Oct 2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Facelift Logan III ph2 (și Sandero III) - Oct 2025

    Peste 1 an va fi lansat facelift-ul - Phase2 - pentru Logan III și Sandero III - adică în Octombrie 2025.

    În Iunie 2022 la lansarea noului logo (NIC/NBI (Noua Identitate Comercială / New Brand Identity​)) NU a fost facelift - cum își închipuiau unii...

    În Februarie 2024 la "lansarea" MY2024 GSR2 tot NU a fost facelift - cum își închipuiau unii...

    Deocamdată nu se cunosc modificările vizibile.

    Comenzile noi se vor onora cel mai probabil în iarnă 2025 - primăvară 2026


    Ce se știe:

    - Motorul 1.0 ECO-G 100 micro-Hibrid 12 Volți actual va fi înlocuit cu 1.2 ECO-G 120 micro-Hibrid 12 Volți, pregătit în vederea trecerii la Euro7.

    - 1.2 ECO-G 120 micro-Hibrid 12 Volți va avea și transmisie automată cu 6 trepte EDC (modelul DW23) - se va renunța la CVT.

    - 1.2 TCe va avea și versiune mild-Hibrid 48 Volți/1kWh de 140cp - și cu automată EDC (DW23).

    - este foarte posibil ca Sandero III Stepway să devină un model de sine stătător (cum e acum Jogger în loc de Logan MCV III), nu o subvariantă a Sandero III - adică ar putea să se cheme pur și simplu Dacia Stepway…



    Dincolo de Phase2:

    - în 2026 va exista și 1.2 TCe 120 micro-Hibrid 12 Volți cu o transmisie automată robotizată (nu se știe modelul, să sperăm că nu va fi tot o mizerie gen Easy-R JS3 de pe Logan/Sandero II)


    detalii pe parcurs...​
    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

  • #2
    Vand Logan 3 ph1.

    ) nu, glumesc.

    Multumim de info. Motor de 140CP pe o masina asa usoara suna bine si nu prea. Masina are dificultati in mentinerea directiei la vant puternic fiind foarte usoara, 140CP ma gandesc ca vor dezolva viteze mai mari (nu doar cuplu), deci? Sa speram ca nu vor creea teribilisti.

    Comment


    • #3
      Începând cu 2022 viteza la Dacia este limitată electronic la 180 km/h. Modelele 2020-2021 nu au nici o limitare.

      180 se obține lejer și cu ECO-G 100.

      Deci cei 140cp nu sunt destinați vitezei.
      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

      Comment


      • #4
        Asta e un lucru bun atunci. Scapam de criticii care zic ca "o dacie nu poate depasi un TIR in conditii de siguranta".

        Comment


        • #5
          140 caluti pe logan/sandero... WOW!!! o veste wow! tot 3 pistoane?

          Comment


          • #6
            Motorul 1.0 ECO-G 100 micro-hibrid 12 V actual este cu un piston lipsa, dar din cate stiu 1.2 ECO-G 120 micro-hibrid 12 V si 1.2 TCe mild-Hibrid 48 V de 140cp au toate cele patru pistoane (la fel si 1.6 140CP mild-hibrid de pe Duster III, aceeasi platforma CMF-B)

            Interesanta poate sa fie si transmisia DW23 (transmisia automata este primul criteriu in orice configurator pe care il fac), raman de vazut \citit detaliile despre ea.

            Comment


            • #7
              Mda, se pare ca stiam gresit, mea culpa , si motorul asta tot cu 3 pistoane este, vezi si aici:

              Comment


              • #8
                Originally posted by Gil26 View Post
                Interesanta poate sa fie si transmisia DW23 (transmisia automata este primul criteriu in orice configurator pe care il fac), raman de vazut \citit detaliile despre ea.
                Renault DW23 e o automată cu dublu-ambreiaj nou-nouță, tot fabricată de Magna/Getrag, cel mai pozitiv fapt despre DW23 este că ambreiajele sunt umede, nu uscate (cum era la EDC-urile de pe Clio...), deci cutia va fi una mai longevivă, mai "fină" la plecarea de pe loc și mai iertătoare la semafor cu frâna apăsată...

                Codul de produs al transmisiei este Magna/Getrag 6DCT230 și este o cutie hibridizată, la granița dintre DCT (Dual-Clutch Transmission) și DHT (Dedicated Hybrid Transmission) cu o parte electronică modificată pentru a reduce costurile și spațiul ocupat în compartimentul motor. Partea electronică face ca DW23/6DCT230 să se comporte ca o transmisie în 6 trepte. De fapt, 6DCT230 este încă o transmisie fizică cu 4 trepte asistată de un mic motor electric, motor care adaugă 2 trepte la cele 4 fizice.

                Se pare că pe motoarele non mild-Hibrid va fi un DW23 simplificat, gen 5DCT230.
                Last edited by DFA; 7 October 2024, 13:53.
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • #9
                  1,2 ECO-G 120 este cu injecție directă sau indirectă ?

                  Comment


                  • #10
                    indirectă - este tot un motor MPi, ca și 1.0 ECO-G 100
                    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google