Cauciucuri testate/folosite Pareri - Recomandari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cauciucuri testate/folosite Pareri - Recomandari

    N-am gasit unde mi-as putea varsa oful si am zis sa fac un topic nou, cu feedback de la utilizatori

    Sparg eu ghiata.


    Venind de la Continental Eco Contact 6 si Vredestein Snowtrack 3

    la: https://www.anvelopelider.ro/anvelop...16-87v-1780526


    Cred ca a fost o decizie incredibil de proasta...

    Primele zile (si inca nu am iesit la drum lung lung) deja ma termina. Parca am roti de caruta. Prima zi am fost sa verific presiunea, am crezut ca am 5 atmosfere. topaie masina se simte cum vibreaza cauciucul in mini gropi, denivelari sau linii de tramvai, fisuri, etc. zici ca e roata fara suspensie. Foarte dure, si par si zgomotoase.


    Proasta decizie am luat pe spate zici ca e masina fara suspensii si vibreaza din caucciu se duce in caroserie.

    2.4 fata 2.3 spate...

    Asta e, sper sa nu mai se tepuiasca si altii. Imi e dor de Continental alea

  • #2
    Nu am informații despre acele cauciucuri , dar dacă tot ai făcut acest topic , pot spune , despre două modele :
    1) Continental EcoContact 6 - cauciucurile cu care a venit mașina . Am rulat cu ele 16000 km , timp în care nu am găsit nici un minus . Ca și detalii suplimentare , am 3 copii, și merg întotdeauna cu 5 persoane în mașină și portbagajul plin . Mașina se comportă exemplar și încărcată cu aceste cauciucuri . (Conduc în limitele bunului simț , conform limitelor de viteză + Max. 10 kilometrii peste )
    2) Continental Allseason Contact 2 - niște cauciucuri allseason premium . Având în vedere ca în București nu prea mai sunt ierni grele cu zăpadă , sunt minunate din punctul meu de vedere . Nu sunt zgomotoase , ca și manevrabilitate mi se par perfecte pentru această mașină . Le am montate pe mașină de la 16000 km iar acum am 36000 km . În 20 de mii de km uzura este aproape inexistentă . Ce este drept , în perioada din această iarnă cand a nins 3 zile încontinuu , conducând zilnic și prin București și pe DN1 si pe A3 și prin unele drumuri de munte din Prahova , am simțit într-adevăr ca tind mai ales în drumuri în pantă , să patineze mult mai ușor decât un cauciuc de iarnă cramponat (acesta având profil în V) , dar dacă ești șofer și știi cum să simți mașina și să accelerezi și să recuperezi aderența în condiții de gheață/zapada , aceste cauciucuri sunt minunate .

    Mai ales pentru persoane ca mine care nu au loc de depozitare pentru a ține încă un set de roți , și mai ales pentru clima actuală din România , personal cred ca aceste cauciucuri allseason sunt mai mult decât perfecte pentru o Dacia Logan 3 .

    Comment


    • #3
      Am făcut și 120 km zi pe afara, putina autostrada în rest DN. Sunt okish la zgomot, însă la fel, fiecare liniuță în asfalt, zici ca sunt din plastic casant... Și în volan se simte diferit, viteaza constant zici ca e o bazaiala continua. Asta e. Sper sa se ducă repede. Eco contact alea au ținut 80mii și mai mergeau. Însă am deci sa le schimb ca au trecut 3 ani jumate peste ele

      Comment


      • #4
        Pai 2.4 si 2.3 trebuie sa bagi?

        Comment


        • #5
          Noi la taxi mergem cu 2.9 si 3 sa ne le unplem tot timpul.

          Perde, domne, perde in mers .... noi mergem permanent si zi si noapte, plimbam clientii prin oras, circiuma acasa si invers, gumele perde ...
          Last edited by george.sce; 3 days ago.

          Comment


          • #6
            M-am mai interesat si eu si chiar asta e presiunea indicata de producator pe Logan III, indiferent de marimea rotii/anvelopei ))
            Mi se pare putin aberant; la cauciucurile 185/65R15 de pe Logan I zicea sa bagi 2.0 cu 2.2, dar la Logan 3, la aceleasi cauciucuri si la aceeasi greutate, ei zic sa bagi 2.4 cu 2.3 )))









            IMG_20220628_102852~2.jpg
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Originally posted by Hetzer2023 View Post
              Mi se pare putin aberant; la cauciucurile 185/65R15 de pe Logan I zicea sa bagi 2.0 cu 2.2, dar la Logan 3, la aceleasi cauciucuri si la aceeasi greutate, ei zic sa bagi 2.4 cu 2.3
              Păi din 2004 până în 2021 au mai crescut standardele de siguranță și presiunea mai mare în anvelope permite un control mai bun la frânare cu ABS, ESP și AEB..., în timpul frânării talonul se deformează mai puțin, aderența nu mai scade - vezi ce se întâmplă cu anvelopele cu presiune mai mică în timpul testului elanului..., când fără o presiune mai mare anvelopa are tendința să "iasă" de pe jantă...

              Din cauza asta 2,3+2,4 este presiunea omologată.
              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

              Comment


              • #8
                Nu stiam, ms ca mi-ai zis, credeam ca e doar din ratiuni de economie a combustibilului si antipoluare

                Comment


                • #9
                  Originally posted by george.sce View Post
                  Noi la taxi mergem cu 2.9 si 3 sa ne le unplem tot timpul.

                  Perde, domne, perde in mers .... noi mergem permanent si zi si noapte, plimbam clientii prin oras, circiuma acasa si invers, gumele perde ...
                  Acum , având in vedere ca și eu fac Uber in timpul liber și fac mulți km , revin și eu cu următoarea întrebare ? Nu este mai simplu să îndrepți/reetansezi/vulcanizezi roata/rotile care pierd presiune , decât să le unflii la 3.0 și să circuli așa cu ele ?
                  Mă gândesc , mai ales având în vedere drumurile din România pline de gropi și denivelări că mai rău faci , pentru ca din cunoștințele mele știu ca și cauciucul absoarbe o mică parte din șocurile date în suspensie , și dacă le umfli excesiv , nu își ia suspensia și “bucsaraia” mult mai multe șocuri și nu riști să bagi mașina în service mult mai des ?
                  Eu de exemplu, nu am pățit decât când am făcut până să pierd presiune , în rest , rămân în presiune indiferent de anotimp.
                  Și , în altă ordine de idei , mă gândesc că în cazul unei situații iminente de frânare bruscă sau evitare a unui obstacol ,nu este afectată și manevrabilitatea mașinii ?

                  Comment


                  • #10
                    Domnul este un mistocar din nastere, 1% din postarile lui spun ceva concret, restul e de plictiseala.
                    Despre anvelope:
                    Goodyear 185/65R15 88T Vector 4Seasons G2 OP dupa 3 ani si aproximativ 57000km au ajuns la semnul de iarna, mai zgomotoase ca cele de vara , comportament pe uscat si ud bun la foarte bun. Pe zapada mica si zloata, mediocru , dar nu te lasa in drum.Performantele iarna nu sunt grozave pe zapada.
                    Dunlop WINTER RESPONSE 2 M+S 185/65R15 88T folosite doar aceasta iarna.Dupa 5000km comportament pe uscat si ud excelent. S-au descurcat bine si pe zapada si zloata atat cat am prins in februarie, am ramas placut impresionat, zomot cam la fel cu cel al Goodyear. Este o optiune buna pentru iarna.



                    Comment


                    • #11
                      mai adaug un bonus la cauciucurile astea (nu stiu de la ce se trage)

                      am 4 km diferenta acum intre bord si gps...

                      Comment


                      • #12
                        Diferenta intre bord si GPS poate sa fie chiar mai mare, iar aceasta diferenta este generata de cativa factori.
                        Last edited by Gil26; 2 days ago.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Mihai2k4 View Post
                          mai adaug un bonus la cauciucurile astea (nu stiu de la ce se trage)

                          am 4 km diferenta acum intre bord si gps...
                          Confirm și eu pentru Continental All Season Contact 2 195/55/R16 , la viteza de 140 km/h în bord , pe gps am 136

                          Comment


                          • #14
                            Viteza din TdB oricum este afișată cu 3% mai puțin față de cea reală (GPS) - deci te încadrezi.
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • #15
                              da, nu ma plang. doar ziceam ca este diferenta de 2km vs continental.

                              AdrianB1994​ asa pateam si eu cand puneam alea de iarna vs vara. 2,3 km diferenta intre ele pe bord vs gps

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google