Inchiderea Greoaie A Portierelor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Vedeti ca se gasesc un fel de "mini chedere" care pot fi lipite cu banda dublu adeziva, am vazut la un coleg de serviciu si arata ca la masinile "adevarate", nu-mi cereti poze ca nu am cu ce sa fac! chederele alea sunt lipite pe linia interioara a portierelor (imediat vine cantul spre exterior), nu ma pricep sa va explic mai bine . Nu rezolva problema inchiderii ci doar reduce praful si apa care intra pe la rosturi...
    Last edited by vasile78; 3 October 2009, 22:35.

    Comment


    • #32
      poze se gasesc pe forum. sunt useri care au facut aceasta operatie.
      sigpic

      Comment


      • #33
        Si eu as fi curios sa vad.Se baga cineva cu un filmutet sau ceva poze?

        Comment


        • #34
          usile din spate si la mine se inchideau greu la inceput...cred ca chederul este pur si simplu prea rigid....cu timpul o sa se inchida usa mult mai usor...veti vedea.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #35
            Da o sa se inchida mai usor dar o sa si troncane ca usa de la bucatarie.
            La mine cel putin nu a cedat si masina face in martie 2 ani.

            Comment


            • #36
              Originally posted by mumus View Post
              usile din spate si la mine se inchideau greu la inceput...cred ca chederul este pur si simplu prea rigid....cu timpul o sa se inchida usa mult mai usor...veti vedea.
              Pai cum sa fie chederul mai rigid cand este nou? cand este nou are elasticitatea maxima, cand se invecheste se intareste si trebuie sa tragi tare de portiera ca sa se inchida. La masinile nemtesti mai vechi a caror usi se inchid elegant, am observat ca atunci cand deschid portiera si tin mana pe ea are tendinta sa ma traga dupa ea, ceea ce la logan nu se intampla. Eu cred ca usile de Logan sunt prea usoare (nu cred, sunt sigur) si de aceea trebuie forta+inertie pentru inchidere!

              Comment


              • #37
                eu ce sa zic acu...tehnic ai dreptate...da explica-mi si mie...de ce dupa aproape 3 ani au inceput sa se inchida frumos usile din spate la mine? (nici acu perfect...da mult mai usor.)
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by vasile78 View Post
                  Pai cum sa fie chederul mai rigid cand este nou? cand este nou are elasticitatea maxima, cand se invecheste se intareste si trebuie sa tragi tare de portiera ca sa se inchida. La masinile nemtesti mai vechi a caror usi se inchid elegant, am observat ca atunci cand deschid portiera si tin mana pe ea are tendinta sa ma traga dupa ea, ceea ce la logan nu se intampla. Eu cred ca usile de Logan sunt prea usoare (nu cred, sunt sigur) si de aceea trebuie forta+inertie pentru inchidere!
                  asta-i buna. daca erau prea grele, nu mai tragea masina, daca sunt prea usoare nu se mai inchid portierele usor.
                  sistemul de inchidere este cum este. adica e foarte bun.
                  portierele se inchid foarte usor cand un geam este intredeschis. a observat cineva asta?
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Da.Am observat si eu lucrul asta.

                    Comment


                    • #40
                      A-l dracu Loganul asta Bogdane, e asa ermetic de se inchid usile greu din cauza presiunii interioare! Oricum un sambure de logica are si afirmatia ta, dar uita-te la parerile colegilor care si-au insonorizat portierele (efect secundar, ingreunarea usilor), sa vezi ca se inchide mai misto o usa mai grea (eu nu am zis ca trebuie sa cantareasca 50 kg o portiera)!

                      Comment


                      • #41
                        am montat un cheder suplimentar ptr izolat mai bine usa fata.....chederul l-am montat pe buza usii spate....am sa fac poze si pun diseara...
                        Ideea e ca am pus un cheder mai subtirel...(nu unul gros cum vazusem la cineva) si am vrut sa testez cu o coala de hartie daca e cat de cat etans...
                        Am pus coala de hartie acolo...o tineam cu mana si cu mana cealalta cand am trantit portiera...coala de hartie a zburat afara...
                        Deci clar colegul nostru care zicea ca cu un geam intredeschis usile se inchid mai bine , e foarte posibil sa aibe dreptate.
                        Acu daca tot v-am zis de cheder..sa va zic ca la inchiderea inceata a portierei hartia nu a mai zburat in exterior si am vazut ca chederul chiar e etans...nu tare..dar suficient cat sa tina praful deoparte.
                        (chederul mai gros ...zice colegul la care am vazut...ajuta la trantidea usii fara zgomot urat.)
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • #42
                          @mumus:revino te rog cu poze sa vedem despre ce este vorba
                          sigpic
                          TM 01 DEO

                          Comment


                          • #43
                            Am de un an din 2010 logan ph2 si portierele(usile) spate greoi se inchid, doar pe spate, in fata usor. In plus si sunetul e altfel. Am dat cu vaselina dar nici o schimbare. Am testat un model MCV la care se inchid toate usile usor. La mine chederul de sus vine pana la usa spate pana mijloc, poate acela cam forteaza usa. La MCV se termina in dreptul liniei de sus. Ce solutie propuneti sau la voi cum e?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google