si acum cati km ai cu loganu? si sa nu ne spui ca daca ai 100.000 km pana acum ii faceai motorul
Super Dura Lube
Collapse
X
-
Si poti garanta ca daca nu bagai DuraLube, nu ajungeai (si sa treci) fara nici un fel de problema la 320ooo km?
Costa mult(??100-150 lei) pt un efect care nu e garantat, adica probabil rau nu face, dar bine nimeni n-a dovedit NIMIC pana acum de extra-mega-performantele aditivilor minune.
Doar o bila frecata pe un banc de proba, unde cu aditiv pus in ulei, se reduce frecarea (test care pe departe nu imita ceea ce se intampla defapt la un motor in mers), acelasi efect fiind si daca ai pune Coca-Cola in ulei.
Un motor intretinut bine (nu de raliu) tine 500.000-700.000 km, sunt destule masini cu multi km in carca.
Vreau sa vad si eu un motor care a mers cu aditiv DuraLube si ce-o mai fi, care a facut 1.000.000-1.200.000 km si sa functioneze OK.
Altfel, ce motiv ar fi sa nu se foloseasca la scara larga?
In America au fost atatea procese intentate de consumatori, unde au avut si castig de cauza, ca DuraLube nu are efectul vazut la prezentare.Last edited by Octavian; 18 February 2010, 15:20.
Comment
-
Salutare, acum 5 ani am avut un AUDI CC diesel cu 150000km in bord( in realitate poate si 1500000km, cine poate sti exact cu cele la mana x), am folosit duralube, si a fost modificare in bine( porniri usoare la rece si modificare la putere motor), apoi am avut o supernova la care la 55000km am pus duralube si nu sa simtit nici o modificare. pt logan as astepta cel putin 100000km. Bafta.
Comment
-
eu am facut plinul cu benzina de 99 de la *** si am pus jumatate de flacon din ala la 50 lei am 52000km si am pus asa k mi-a zis cineva ca sa mai curete injectoarele si sa mai ajute motorasul k e bine sa pui din 50k in 50k si pana la orma orice tratament e bine venit dar diferente nu am observat in ce consta puterea sau altceva
Comment
-
eu is impotriva si la aditivii astia minune si la pastile in rezervor sau alte traznai
am colegi cu dci-uri la peste 300.000km
1.6 mpi cu peste 400.000km,nu mai is noi masinile da ink functioneaza
alti colegi care au bagat s-au trezit la scurt timp cu injectoarele praf,unii la o saptamana altii la 3-4 luni(asta la dci)
la motoarele astea le trebuie revizii la timp cu piese bune atat nici macar schimb de ulei mai repede si tin sute de mi de km la firme sa nu mai vorbim la persoane fizice pun pariu ca motoarele o sa functioneze si caroseria o sa fie coaja peste ani
Comment
-
Dura Lube e bun in felul lui.
Insa eu nu as pune dura lube intr-un motor la 10.000 km. E prea devreme. Am avut si eu pus in masina la motoare vechi. (La Loganul actual care are 11500 km nu as pune Dura Lube niciodata, fiindca nu are nevoie. Pana o vand nu face mai mult de 60.000 - 100.000 km si nu are nevoie de asa ceva)
Revenind la Dura Lube - odata ce ai pus asa ceva in motor, trebuie sa pui o data la 2 sau 3 schimburi de ulei. (fiindca face o ecruisare chimica a suprafetei superficiale <prin difuzie> si odata inceput procesul respectiv trebuie sa pui mereu - altfel, daca nu mai pui, se pierd proprietatile stratului superficial si se uzeaza mai rapid)
Tratamentele clasice cu bisulfura de molibden erau utilizate inca din anii 40 - 50 --- mai degraba as recomanda un asemenea tratament, dar e mai greu de gasit un aditiv bun. (poate Liqui Moly)
La Dura Lube, eu suspectez ca au micsorat cantitatea de agent activ din bidoane --- fiindca in ultimii 10 ani, pretul nu a crescut asa cum au crescut toate preturile in functie de devalorizarea ron/euro/dolar. Si inainte intervalele la care se punea dura lube, asa cum scria pe cutie, era la fiecare 40.000 km.... Acuma scrie ca e recomandabil la fiecare schimb de ulei,fara a mai da un nr. de km --- adica afacere comerciala...
Comment
-
Originally posted by radu oanta View PostPana la urma e bun sau nu e bun dura lube
In afara producatorului care recomanda acest produs,cei care au folosit acest aditiv sunt subiectivi.
Tehnologiile folosite la fabricarea actuala a motoarelor (materiale,tolerante si jocuri in lagare) permit utilizarea acestora pe o perioada mare fara interventii in conditiile respectarii conditiilor de intretinere.
Producatorii de uleiuri folosesc tenhici speciele de aditivare acestora si nu recomanda folosirea altor aditivi.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Dura Lube, duralube, dar de care? Vad ca e DuraLube pentru transmisie, altul "curăţător pentru sistemul de injecţii (benzină şi motorină) şi lubrifiant pentru partea superioară a cilindrilor", altul care se foloseste impreuna cu uleiul...
Logan 1.6MPi 8v, fabricatie noiembrie 2006, 62000km. Revizie majora la reprezentanţa Dacia la aprox 60000km (distributie, placute frane, lichidele, ulei, filtru ulei, filtru polen etc.)
Dupa revizie am scapat de suieratul enervant la relanti, franele anemice, dar am devenit castigatorul unor vibratii cam puternice (m-au speriat prima oara cand le-am simtit, aveam masaj automat la talpi) de la 2500 turatii in sus (inainte era mai finuţă).
Am pus astazi un tub dinala curăţător impreuna cu 16kile de carburant si am facut 80km, nu simt nicio diferenta pana acum, dupa ce consum rezervorul o sa pot fi sigur de niste chestii. As fi fost tentat sa spun ca a urcat apa la 4 liniute repede , dar mi-am dat seama ca astazi a fost cald 8-9grade... Nu a trecut niciodata de 4 liniute, dar cand a fost frig a stat la 2 si nu a vrut sa se mai infierbante la 4 peste 500-1000Km o sa revin sa va spun daca s-a schimbat ceva care nu are legatura cu vremea, carburantul folosit (omv95) etc.
La marsarier tre' sa duc maneta/schimbatorul la maxim pe margine asa frumos ca la jocurile de dexteritate ca sa cupleze, altfel imi cârâie ca naiba.
Voi pune niste DuraLube "Tratament avansat pentru transmisie" in cutie, inca nu stiu cum exact dar mai citesc pe forum.
Sunt tare curios daca rezolv asa vreo problema pe bune.
Comment
-
Originally posted by jambon View PostVerifica tompoanele de la motor poate ai vreo unu rupt fisurat,si de acolo vin si vibratiile,trepidatiile,de obicei mai cedeaza la astia care pleaca nervos mereu de pe loc.
Cand au schimbat distributia in service au ridicat motorul, posibil de acolo, voi verifica.
ontopic, am consumat rezervorul respectiv cu duralube in el pana s-a aprins becu'n bord. Am pus omv100, 8 linii de nivel. Spre deosebire de data trecuta cand am facut aproape plinul cu omv100 (acum 3 sapt), consumul mediu nou (dupa reset ca si data trecuta) in mers direct la drum lung (aprox 80km) a fost de 5.4L/100Km, viteza a III-a pt 35Km/h pana la 55Km/h, viteza a IV-a pt 55Km/h pana la 75Km/h, a V-a 75Km/h+. Precedentul a fost de de 5.7, 5.8 %, acelasi stil adormit .
4 linii la temperatura lichidului de racire in ambele teste, motorul incalzit (2500-3000rpm viteza a II-a si a III-a) inainte de intalnirea cu pompa.
Repet numele produsului, super dura lube "Curăţător pentru sistemul de injecţii (benzină şi motorină) şi lubrifiant pentru partea superioară a cilindrilor". Deci nu e vorba de cel care se pune in ulei/motor.
Voi face "aproape" plinul tot cu omv100 peste 2-3 saptamani, si voi parcurge acelasi traseu, in aceleasi conditii (sa nu ninga sau ploua).
Daca se va repeta rezultatul inseamna ca produsul a functionat intr-o oarecare masura (a curatat ceva pe acolo). Daca peste 2-3 luni consumul mediu in aceleasi conditii va fi mai mare inseamna ca sigur produsul a functionat acum, dar nu stiu daca merita banii. Daca se mentine consumul pe termen lung 15000-20000 km si dupaia iar creste fara alte cauze si mai pun un flacon in rezervor si iar isi revine la valori mici inseamna ca sigur functioneaza (nu stiu cat de relevant e din punct de vedere financiar, dar daca e cadou cred ca merita ).
Nu plec nervos de pe loc , dar multzam de compliment si de sfat.
Cand au schimbat distributia in service au ridicat motorul, posibil de acolo, voi verifica.
ontopic, am consumat rezervorul respectiv cu duralube in el pana s-a aprins becu'n bord. Am pus omv100, 8 linii de nivel. Spre deosebire de data trecuta cand am facut aproape plinul cu omv100 (acum 3 sapt), consumul mediu nou (dupa reset ca si data trecuta) in mers direct la drum lung (aprox 80km) a fost de 5.4L/100Km, viteza a III-a pt 35Km/h pana la 55Km/h, viteza a IV-a pt 55Km/h pana la 75Km/h, a V-a 75Km/h+. Precedentul a fost de de 5.7, 5.8 %, acelasi stil adormit .
4 linii la temperatura lichidului de racire in ambele teste, motorul incalzit (2500-3000rpm viteza a II-a si a III-a) inainte de intalnirea cu pompa.
Repet numele produsului, super dura lube "Curăţător pentru sistemul de injecţii (benzină şi motorină) şi lubrifiant pentru partea superioară a cilindrilor". Deci nu e vorba de cel care se pune in ulei/motor.
Voi face "aproape" plinul tot cu omv100 peste 2-3 saptamani, si voi parcurge acelasi traseu, in aceleasi conditii (sa nu ninga sau ploua).
Daca se va repeta rezultatul inseamna ca produsul a functionat intr-o oarecare masura (a curatat ceva pe acolo). Daca peste 2-3 luni consumul mediu in aceleasi conditii va fi mai mare inseamna ca sigur produsul a functionat acum, dar nu stiu daca merita banii. Daca se mentine consumul pe termen lung 15000-20000 km si dupaia iar creste fara alte cauze si mai pun un flacon in rezervor si iar isi revine la valori mici inseamna ca sigur functioneaza (nu stiu cat de relevant e din punct de vedere financiar, dar daca e cadou cred ca merita ).
Comment
-
Originally posted by cristio11 View PostUnii sunteti chiar culmea, daca oamenii care au folosit au spus ca a meritat toti banii, ce vretzi mai mult de atat?
duralube este de neinlocuitDegradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment